Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse lykke til på UL i morgen! Jeg er helt sikker på at alt er kjempefint og at dere får en strålende opplevelse :)

Så gøy å ha detaljer rundt neste års bryllup klare :jepp: Stas med fint lokale da :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der inne lå det en aktiv, nydelig, perfekt og velproposjert liten gutt og koste seg :rodmer:

Helt overveldet -- tenk, jeg skal bli mamma til en perfekt, liten :babygutt:

Fantastisk opplevelse!! :rodmer::strix::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :klemmer:

Fikk masse bilder av lille nurk, og hun hadde tilgomed printet ut bildet av penisen hans :fnise:

Han var kjempeaktiv, og jeg kjente faktisk at han sparket mens jeg så det, så nå er jeg sikker på at det er den lille jeg kjenner :rodmer:

Alt så fint ut, og JM utbrøt en gang "Nåmmen, sjå den lille søte nasinj der da" mens hun pekte på nesen hans :rodmer: JM var fantastisk, hun var så engasjert og glad, og forklarte alt vi så hele tiden! :) For en opplevelse!! :hjerte:

Er helt i lykkerus!! :hoppe:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, der var du :)

Gratulerer så mye med en liten :babygutt: i magen :) Da får vi det begge to da :rodmer: Kooooselig!!

Så godt at alt så fint ut og at han var aktiv :) Da kan du bare begynne å se etter gutteting da :strix:

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, gratulerer så mye med en liten :babygutt: i magen!! :strix: Så utrolig moro! Så flott at UL og JM var helt fantastisk :biggrin: og jeg må :hoppe: litt for 19 uker også!

Du må ha en kjempefin helg! :biggrin::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :klem:

Ja, plustselig over i 19 uker og ja, "fikk" to dager med JM, så da måtte ny ticker til! :)

Nå har jeg rydda i klesskapet mitt, er vel bare å glemme at jeg får på meg dongeribuksene mine de neste månedene :fnise:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Så heldig du er! Hva med å legge ut magebilde snart? :)

Og det er jo bare fint at du får en gutt, for da blir det jente på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååh nå var jeg så spent!! :hoppe:

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE MED :babygutt:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Endret av mjau-mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh - så koselig å lese om ultralyd :rodmer: Kan tenke meg at alt er enda mer virkelig når du ser og vet at det er en liten GUTT inni magen din :gravid:

:strix::strix::strix:

Og nå tør du kanskje gå til innkjøp av litt mer klær og utstyr også?Er jo litt gøy når du vet at du kan kjøpe lyseblått :babygutt:

Ha en fantastisk helg med den livlige gutten i magen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...