mjau-mjau Skrevet 31. januar 2011 #801 Del Skrevet 31. januar 2011 Så kjedelig med ferieturen som henger i en tynn tråd... Men jeg er forsåvidt enig med GUNS, tror ikke jeg hadde turt å reise nå eller jeg om situasjonen ikke bedrer seg vesentlig. Men skjønner cluet med å avvente til Ving kansellerer for å få pengene tilbake. Kanariøyene er vel kanskje da det eneste alternativet om du vil ha sol- og badeferie. Men kan jo være ustabilt der også på denne tida. Vi var i Malagaområdet første uka i februr i fjor og hadde sånn ca 20-21 grader og sol hver dag, men det var definitiv et kjølig drag i vinden og ikke noe badetemperatur. Som en middels norsk sommer egentlig. Praha er nydelig, men kan være fryktelig surt også på denne årstiden. Også har de utrolig mye herlig øl for oss som liker det, så neste gang jeg skal reise dit skal jeg ikke være gravid For litt hyggligere temperaturer på storbyferie så ville jeg heller tatt sjansen på Barcelona eller Roma kanskje. Lykke til med valget om det skulle skjære seg med Egypt-turen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 31. januar 2011 #802 Del Skrevet 31. januar 2011 Så gøy med bevegelse! Kjempemisunnelig:( Jeg liker godt Barcelona, men egentlig de fleste storbyer har masse spennende. Min favorittby er uten tvil London, der mangler du forsåvidt sol og varmt badevann, men de har absolutt alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #803 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) I morges våkna jeg av at det kjentes ut som om magen (livmora?) trakk seg sammen og strammet seg på en måte. Magen ble kjempehard, sånn ca ved navlen, regner med det var livmora jeg kunne kjenne. Er det dette som er kynnere ?? Evt. hva annet kan det være? Ønsker alle en finfin dag! Endret 1. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 1. februar 2011 #804 Del Skrevet 1. februar 2011 I morges våkna jeg av at det kjentes ut som om magen (livmora?) trakk seg sammen og strammet seg på en måte. Magen ble kjempehard, sånn ca ved navlen, regner med det var livmora jeg kunne kjenne. Er det dette som er kynnere ?? Evt. hva annet kan det være? Ønsker alle en finfin dag! Tror jeg har opplevd det selv 1 gang, etter uendelige med forklaringer på det på annet forum høres det absolutt ut som kynnere... Kjedelig med Egypt-turen som ser ut til å henge i en tynn tråd da Vet også om flere som skulle reist nå, men foreldrene min skal ikke reise før i slutten av mars, så de kan jo enda være kommer seg avgårde.. Håper dere finner et annet fint reisemål hvis det blir til det!! Ha en fin dag du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 2. februar 2011 #805 Del Skrevet 2. februar 2011 Kjempemorsomt med bevegelse! Kjedelig at ferieturen deres kanskje ikke blir noe av.. Håper det, ellers håper jeg at dere finner et annet flott sted å dra til! Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #806 Del Skrevet 2. februar 2011 Der har Ving kansellert alle turene til Egypt denne vinteren. Kjipe greier :tristbla: ...på en annen side, greit å få vite det nå, så vi kan titte på andre alternativer. Men ååååh, har så lyst på sommer og sol og total avsoapping, snorkling og Egypt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. februar 2011 #807 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg også har en drøm om å snorkle i egypt Vi skal en tur til spania, men er sikkert for kaldt for snorkling der i april, så tenker det blir bare bassengbading. Bare ver obs på at du ikke skal dykke ned når du snorkler, det er vel det eneste man er 100 frarådet å gjøre som gravid (Lurer på om jeg har sagt en en gang før, men sier det nå igjen bare for å vere sikker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #808 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg også har en drøm om å snorkle i egypt Vi skal en tur til spania, men er sikkert for kaldt for snorkling der i april, så tenker det blir bare bassengbading. Bare ver obs på at du ikke skal dykke ned når du snorkler, det er vel det eneste man er 100 frarådet å gjøre som gravid (Lurer på om jeg har sagt en en gang før, men sier det nå igjen bare for å vere sikker ) Blir ikke noe snorklng i Egypt i denne omgang iallefall.. Bassengbading høres ikke så aller verst ut det heller, kjenner storby eegentlig ikek frister - vil bade!! Får håpe vi finner en annen tur! Om vi skulle finne på å gå for "Syden", f.eks. Gran Canaria/Tenerife (hvis vi finner en billigbillig tur), er det noen steder som er bedre/varmere/finere enn andre? Har aldri vært i "Syden", og er i utgangspunktet skeptisk til plasser som har "norske-barer" etc.. Ellers så tror jeg den lille i magen har det bra, synes jeg har kjent bevegelse flere ganger nå, og magen har plutselig vokst en hel masse. Klarer ikke helt å ta innover meg alt, kjenner jeg gleder meg til å få UL overstått på fredag, trenger en bekreftelse på at alt er som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. februar 2011 #809 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva med Jordan da? Har ikke vært der selv, en hører mange har det som et godt alternativ til Egypt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #810 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva med Jordan da? Har ikke vært der selv, en hører mange har det som et godt alternativ til Egypt. Det skal jeg sjekke ut, takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 3. februar 2011 #811 Del Skrevet 3. februar 2011 Kjedelig med kansellert Egypt-tur, altså Håper dere finner en annen plass dere kan reise til, dere har jo sett frem til dette så lenge Ha en fin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #812 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Er så spent på UL`en i morgen. Veksler mellom å glede meg og grue meg... Vil bare ha det overstått! Håper så inderlig at jeg kan glede nyheten med dere i morgen, om at alt er bra. Da kan jeg endelig tørre å si det til folk også. Er ikke så mange som vet det, bare mine aller nærmeste venner/familie+ noen få av mine kollegaer. Har fått en del blikk rettet mot magen, så er nok mange som har skjønt det da. Hvis de ikke bare synes jeg har lagt på meg noe fryktelig på magen da Nå har jeg foresten tatt langhelg, det skal bli deilig Blir nok å surre i babymodus i helga, hvis alt går som jeg håper i morgen! Har også plutselig fått en skikkelig fortgang i bryllupsplanlegginga. Ble oppringt av kirkekontoret forrige uke, og vi måtte bestemme oss for tidspunkt for vielsen, da et annet par også ønsket å ha vielse samme dag som oss. Avgjørelsen ble tatt litt i hui og hast, men satte tidspunktet til klokken 13 Oooog, har tidlligre tittet (mer som siklet ) på et nyyydelig lokale, som vi egentlig hadde slått ifra oss pga. at det var så dyrt. Det har vi også bokket, etter å ha funnet ut at vi har råd til det, har jo et år ekstra å spare på! Det kommer til å bli helt nydelig, og jeg er såå fornøyd!! I tillegg til at lokalet/stedet er helt fantstisk så slipper vi da unna en hel masse arbeid også, da de ordner alt for oss! Det er nok greit, da har vi jo tross alt en 1åring å tenke på også I kveld skal vi titte på ferie, blir nok å reise en tur til Gran Canaria hvis vi finner en tur som ikke er så altfor dyr! Er ikke garantert finvær, men bedre enn ingenting, og med oppvarmet basseng skal jeg nok få badet! ..mye som surrer rundt i hodet for tiden Endret 3. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 3. februar 2011 #813 Del Skrevet 3. februar 2011 Er såååå spent på dine vegne for morgendagen!!! Jeg gru/gledet meg skikkelig i dag morges også, skikkelig opprør i magen! Men det gikk så fint, og det er jeg sikker på det gjør for deg også!! Gleder meg sånn til å høre hvordan det gikk!! Ville dere vite kjønn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #814 Del Skrevet 3. februar 2011 Er såååå spent på dine vegne for morgendagen!!! Jeg gru/gledet meg skikkelig i dag morges også, skikkelig opprør i magen! Men det gikk så fint, og det er jeg sikker på det gjør for deg også!! Gleder meg sånn til å høre hvordan det gikk!! Ville dere vite kjønn?? Uff, gruer meg til i morgen tidlig.. Og har ikke time før 11 :gjeiper: Men gleder meg og!! Hvordan var UL`en? Var det mye prating og sånt før undersøkelsen? Tok selve UL`en lang tid? Fikk du mange bilder? Ja, hvis vi kan så vil vi gjerne vite det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 3. februar 2011 #815 Del Skrevet 3. februar 2011 Uff, gruer meg til i morgen tidlig.. Og har ikke time før 11 :gjeiper: Men gleder meg og!! Hvordan var UL`en? Var det mye prating og sånt før undersøkelsen? Tok selve UL`en lang tid? Fikk du mange bilder? Ja, hvis vi kan så vil vi gjerne vite det! Lykke til på UL i morra På min UL gikk jordmor rett på sak Gele på magen og så nervøs kikking på skjermen Vi var vel inne i ca 50 minutt. Fikk 7-8-9 bilder mener jeg å huske.. Ikke sånn super kvalitet men, grei nok. Grudde meg litt jeg og, så vet hva du mener... Men det går nok så bra så fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #816 Del Skrevet 3. februar 2011 Lykke til på UL i morra På min UL gikk jordmor rett på sak Gele på magen og så nervøs kikking på skjermen Vi var vel inne i ca 50 minutt. Fikk 7-8-9 bilder mener jeg å huske.. Ikke sånn super kvalitet men, grei nok. Grudde meg litt jeg og, så vet hva du mener... Men det går nok så bra så fra meg Ok, takk for info! Så gøy at det kan vare så lenge! Titta litt i infobrosjyren jeg fikk i posten nå, og skrivet, der står det at det tar ca 30 minutter. Og siden det ikke står noe om urinprøve regner jeg at jeg ikke skal ha med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 3. februar 2011 #817 Del Skrevet 3. februar 2011 Masse lykke til på UL i morgen - dette går bra skal du se Det er utrolig hvor mye disse jordmødrene kan se utifra en svart/hvit skjerm, jeg ble i hvertfall veldig imponert. Er det noe du lurer på, så bare spør og grav, det gjorde vi:) Gleder meg til å lese oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 3. februar 2011 #818 Del Skrevet 3. februar 2011 Lykke til på UL i morgen! Håper dere får en fantastisk opplevelse! Følger spent med på oppdatering i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. februar 2011 #819 Del Skrevet 3. februar 2011 Så spennende med ting som kommer på plass til bryllupet neste år også da Klokken 13 er jo et kjempeflott tidspunkt, og at dere har bestemt dere for lokale som står for det meste er jo kjempe bra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 3. februar 2011 #820 Del Skrevet 3. februar 2011 Uff, gruer meg til i morgen tidlig.. Og har ikke time før 11 :gjeiper: Men gleder meg og!! Hvordan var UL`en? Var det mye prating og sånt før undersøkelsen? Tok selve UL`en lang tid? Fikk du mange bilder? Ja, hvis vi kan så vil vi gjerne vite det! Hu jeg var hos kikka på skjemaet, spurte om termin også nevnte hu at i og med at jeg kanskje var en del senere enn først antatt så måtte jeg komme tilbake. Så gikk hun rett på sak, og hun så alt perfekt og fikk tatt alle sjekker. Helt utrolig hva de kan se, forstørret opp hjertet og så klart alle 4 hjertekamrene. Helt utrolig!! Var vel inne i 30 minutters tid. Min lille jente var ikke særlig fotogen (lå litt rart) så bildene ble ikke så bra, fikk med meg 4stk. Stod i innkallelsen at vi måtte betale 50,- fordi men hun ga oss de gratis Ok, takk for info! Så gøy at det kan vare så lenge! Titta litt i infobrosjyren jeg fikk i posten nå, og skrivet, der står det at det tar ca 30 minutter. Og siden det ikke står noe om urinprøve regner jeg at jeg ikke skal ha med det? De bruker nok den tiden de trenger for å sjekke de det skal sjekke Urinprøve trengs ikke Masse, masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå