Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle oppsummere litt igjen, for å ha litt oversikt :)

:gravid: 16+2

Vektoppgang så langt: 0,7 kg. (har gått ned 200 gram siden sist)

Puppene er litt mindre ømme, men de gjør voooondt når det er kaldt. Oppblåst og forstoppet. Kvalmebølger innimellom, spesielt når jeg har sovet lite. Hodepine. Må spise oftere enn før, dette hjelper også litt på kvalmen. Stikkinger/stramming i magen. Har gått over til å bruke gravidbukser, klarer ikke at det strammer over magen, tights fungerer også utmerket! Magen har ikke blitt så veldig mye større, men den er på en måte blir hardere og "rundere". Har ikke kjent bevegelsene til den lille enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koster 170 kroner, eller noe sånt! Jeg synes ikke det var så verst ihvertfall :)

Ok, Skal stikke innom å se på de i morgen jeg! Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koster 170 kroner, eller noe sånt! Jeg synes ikke det var så verst ihvertfall :)

170 kr for ett par eller flere?

Fin oppsummering, MonThe :) Høres ikke noe særlig ut at puppene gjør vondt når det er kaldt, da... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 kr for ett par eller flere?

Fin oppsummering, MonThe :) Høres ikke noe særlig ut at puppene gjør vondt når det er kaldt, da... :fnise:

Regner med et var for flere jeg :klø:

Nei, det er voondt! Enda et symptom som er litt "unødvendig" spør du meg :fnise:

-----------

Herreguud, jeg har sovt i 12 timer!! :eeeh: Hadde en hel masse planer om ting jeg skulle gjøre før jeg drar på senvakt, det må nok vente, her rakk jeg bare en dusj og KG/frokost :fnise:

Ønsker alle en finfin dag!! :dagens-rose:

Ooog, må rope ut; JIPPI FOR ARVEN 1 OG TO BLÅ!!!

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Fiin oppsummering :nigo: Kunne skrevet akkurat det samme selv :rødme: Akkurat samme statuser her!

Elsker mammabuksene jeg og, geniale :) Føler meg kanskje ikke så fresh i de, men veldig gode å ha på!

Deilig med 12-timers skjønnhetssøvn, du trengte det heelt sikkert.

Ha en fin kveld på sen-vakt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere mammabukser hen? Synes det er så vanskelig å finne noen fine, så har kjøpt vanlige jeans med strikk i livet... men de begynner å stramme litt de også. Lengter etter behagelige bukser :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere mammabukser hen? Synes det er så vanskelig å finne noen fine, så har kjøpt vanlige jeans med strikk i livet... men de begynner å stramme litt de også. Lengter etter behagelige bukser :sjenert:

Hei! :vinke:

Jeg dristet meg til å teste ut en på HM (nettbutikken)..

Bred kant øverst, knyting i livet og strikk nede i bena. (koster 299,-) Testet str 38, den passet meg fint så jeg bestilte en til i går. Den finnes i svart, beige og khakigrønn. Synes den er veldig behagelig.

Ellers bestilte jeg også en joggebukse i samme slengen. Bred kant oppe, knyting i livet og litt "innsnevring" i bena, finnes i grå og svart (koster 199,-) Suuuper god, så jeg bestilte en til i går :sjenert:

Har kikket litt ellers og men passer ikke helt inn i de vanlige mammabuksene til HM, men disse jeg har til nå passer helt fint. En ny verden med mammabuksene for min del :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 2 mammabukser fra HM. En jeans og en dressbuksevariant. Kjempefornøyd med de. Syns det optimalt behagelig med lavt liv og polstring over magen :ler:

Monthe: Vil du ikke komme tilbake i skravletråden snart? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bred kant øverst, knyting i livet og strikk nede i bena. (koster 299,-) Testet str 38, den passet meg fint så jeg bestilte en til i går. Den finnes i svart, beige og khakigrønn. Synes den er veldig behagelig.

Ellers bestilte jeg også en joggebukse i samme slengen. Bred kant oppe, knyting i livet og litt "innsnevring" i bena, finnes i grå og svart (koster 199,-) Suuuper god, så jeg bestilte en til i går :sjenert:

Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Fiin oppsummering :nigo: Kunne skrevet akkurat det samme selv :rødme: Akkurat samme statuser her!

Så gøy at vi er flere som har det likens :Nikke:

MIne er fra H&M, i jeansvariant. De er litt store i "strikken" (den som går over magen), men det gjør ingenting, så lenge den sitter bra ellers. Synes buksene har perfekt passform, de er veeldig behagelige, og det vises ikke at det er mamma-bukse i det hele tatt. Elsker de! :Nikke:

Monthe: Vil du ikke komme tilbake i skravletråden snart? :sjenert:

Var så mye trist som skjedde med folk i skravletråden, ble nesten engstelig av hele greia.. Men jeg kommer tilbake, liker å :skravle:

--------

Nå er jeg hjemme fra jobb, helt peisa. Blir nok en laang strekk på sofaen nå. I kveld har v planer om Dexter og kinamat :sikle:

Har fått to store poser fulle av gravidklær av ei god venninne!!:hoppe: Både bukser, bluser, skjorter og gensre -- snille, snille venninna mii :kose: Hun gikk gravid i sommer, så var en del gravid-sommer-klær der også, da er Egyptturens antrekk redda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med et var for flere jeg :klø:

Nei, det er voondt! Enda et symptom som er litt "unødvendig" spør du meg :fnise:

-----------

Herreguud, jeg har sovt i 12 timer!! :eeeh: Hadde en hel masse planer om ting jeg skulle gjøre før jeg drar på senvakt, det må nok vente, her rakk jeg bare en dusj og KG/frokost :fnise:

Ønsker alle en finfin dag!! :dagens-rose:

Ooog, må rope ut; JIPPI FOR ARVEN 1 OG TO BLÅ!!!

:strix: :strix: :strix:

Søøøøøte MonThe, tusen takk :grine: Det var hyggelig.... Tenk at du er 16 uker allerede :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søøøøøte MonThe, tusen takk :grine: Det var hyggelig.... Tenk at du er 16 uker allerede :hjerte:

:klemmer:

..nå er det bare å slenge seg på puppe- og mage-praten!! :nigo:

Er så glad på dine vegne!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KInamaten utgikk i går, ble liggende på sofaen med hodepine og kvalme. Og jaggu ble det ikke 10 timers søvn i natt og :gjeiper: Har fri i dag, før arbeidshelg. Er spent på hvordan det blir, kjenner jeg er peisa etter noen par dager på rad på jobb, og til nå har jeg virkelig trengt helgene til "å komme meg" :sjenert:

Tok magebilde i dag, og jaggu har ikke magen vokst litt! :hoppe: Det er deilig, og beroligende på en måte, alt må jo være i orden der inne, når magen vokser? :hjerte:

I dag har jeg egentlig ingen spesielle planer. Skal rydde i klesskapet. Vaske litt klær. Ja, det er det! :fnise:

I kveld prøver vi på igjen, med kinamat, og kanskje en runde eller to med Donkey Kong på Wii`n :)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kikket litt ellers og men passer ikke helt inn i de vanlige mammabuksene til HM, men disse jeg har til nå passer helt fint. En ny verden med mammabuksene for min del :nigo:

:klem:

Må bare signere denne!

Kjøpte en khakigrønn og jeg likte den veldig godt! Skal bestille 1 i sort også tenkte jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at alt er bra med deg nå!

Blir spennende å høre hvordan kroppen din utvikler seg, og magen som vokser :) Selv om jeg ikke har data for tiden, så sjekker jeg nesten daglig innom her via mobilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare signere denne!

Kjøpte en khakigrønn og jeg likte den veldig godt! Skal bestille 1 i sort også tenkte jeg! :)

Kanskje jeg skal titte innom nettbutikken jeg og? Liker egentlig bedre å handle i butikk, og prøve ting før jeg kjøper, men er kanskje bedre utvalg på nett. Takk for tips :)

Jeg er så glad for at alt er bra med deg nå!

Blir spennende å høre hvordan kroppen din utvikler seg, og magen som vokser :) Selv om jeg ikke har data for tiden, så sjekker jeg nesten daglig innom her via mobilen :)

Ja, mye spennende som skjer for tiden! :hjerte: Hos deg også! :Nikke: Greit å ha mobilen når dataen ikke funker, så slipper du KGabstinenser ;)

-------

Bakt bolledeig. Og oppdaga nå at jeg mangler mel til utbakinga... Ååh, orker ikke dra på butikken. Kan noen sende meg mel?? :gjeiper:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av en artikkel om mamma-klær gjorde jeg mel-shopping om til en liten tur på et kjøpesenter, og kom hjem med en masse fint, alt kjøpt på salg :Nikke: Kjøpte meg en gravid-tunika på H&M til 75,-, en sort bluse og en ferskenfarget tynn-genser, begge disse til 29 kr per stykk på Cubus! :hoppe: Kjøpte også en liten ting til kjære (egentlig til bebien da..) -- et sett til den lille bestående av en grå bukse og en hvit body, med påskriften "I :hjerte: DAD" :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...