Sushi Skrevet 1. januar 2011 #601 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår! Hvordan var kvelden din i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #602 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Så ksoelig med nyttårshilsner! Godt nyttår til dere også jenter! Hadde en kjempefin kveld i går! Kalkunmiddagen var helt nydelig, og vi koste oss masse hos svigerfar! Etterpå var det en liten nyttårsafest med ei venninne, holdt ut helt til halv3, og det var ganske deilig å kunne ta bilen hjem Savna kjære da, men tok igjen nyttårskyssene i morges I dag blir det innedag, DonkeyKong-turnering og fyr i peisen! Ønsker alle en super dag Endret 1. januar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #603 Del Skrevet 3. januar 2011 :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Unnfangelsen finner sted omkring: 9. oktober 2010 Hjertet begynner å slå: 3. november 2010 Embryoet beveger seg: 27. november 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 4. desember 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 4. desember 2010 Risikoen for spontanabort avtar: 18. desember 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 25. desember 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 1. januar 2011 Fosteret svelger og tisser: 15. januar 2011 Tid for ultralyd: 22. januar 2011 (har time 4. februar) Du kan kjenne fosterets bevegelser: 29. januar 2011 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 12. februar 2011 Fosteret begynner å høre: 5. mars 2011 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 2. april 2011 Mange fostre legger seg med hodet ned: 7. mai 2011 Svangerskapspermisjonen begynner: 13. juni 2011 :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #604 Del Skrevet 3. januar 2011 God morgen! Da er det straks tilbake til hverdagen. Skal nyte fridagen i dag, ettersom jeg skal tilbake på jobb igjen i morgen, etter å ha vært sykemeldt i fem uker. Skal bli godt å komme igang igjen, men er litt spent på hvordan det blir Skikkelig snøvær i dag, så frister mest å holde seg innendørs i dag. Lurer på å ta en tur på bilbioteket, og innom å bytte noen julegaver. Ellers så er plana å rydde vekk jula. Litt trist, at den er over allerede, men samtidig herlig, er jo så mye å glede seg til framover! Tenkte jeg skulle oppsummere litt, for å ha litt oversikt. 14+2 Vektoppgang så langt: 0,9 kg. Fortsatt ømme pupper. Oppblåst og forstoppet. Kvalmebølger innimellom. Hodepine. Må spise oftere enn før, dette hjelper også litt på kvalmen. Stikninger/strekninger i magen. Har ikke kjent bevegelsene til knøttet enda. Buksene mine begynner å bli trange. Mindre sexlyst enn før, Samtidig kjennes sexen mer "intens". Har fått igjen litt av overskuddet og energien, men er mer sliten og trett enn før. Ingen spesielle "lyster" i matveien sålangt, desto fler ting jeg tidligere likte, som jeg avskyr (blir kvalm ved tanken av f.eks. leverpostei, philadelphiaost og potetgulldip) Ønsker alle en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. januar 2011 #605 Del Skrevet 3. januar 2011 Innom med en GODT-NYTT-ÅR-KLEM Håper det går fint å starte med jobbing igjen i morgen. Blir det rett i 100%? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #606 Del Skrevet 3. januar 2011 Innom med en GODT-NYTT-ÅR-KLEM Håper det går fint å starte med jobbing igjen i morgen. Blir det rett i 100%? Det var en god klem! God du! Ja, det blir det. Legen snakket om at jeg skulle gå ut i gradert, men jeg følte at jeg kan like godt prøve med 100% først, og heller ta det derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. januar 2011 #607 Del Skrevet 3. januar 2011 Lykke til med å starte i jobb igjen! Håper det går bra Hvis ikke må du ikke være redd for å komme deg til legen igjen, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 3. januar 2011 #608 Del Skrevet 3. januar 2011 Svarer deg her inne, jeg Jeg har en dvd som heter Gravid Yoga, som er kjøpt på yogating.no: http://yogating.no/product_info.php?cPath=3&products_id=32 Synes den er veldig kjekk å ha, særlig siden jeg ikke kan bevege meg rundt så mye som jeg skulle ønske. Øvelsene er veldig greie, og hvis jeg har veldig vondt i bekkenet en dag, så skipper jeg bare de øvelsene som er vonde. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 3. januar 2011 #609 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hei MonThe! Godt nyttår på etterskudd. Er innom for å oppdatere meg på hvordan det står til med deg. Godt å lese at du har det bra Håper det går bra å komme tilbake i jobb igjen... Hvis ikke får du bare ta en stund hjemme igjen. Viktig å tenke på seg selv nå... Ha en fin uke. Endret 3. januar 2011 av arven1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 3. januar 2011 #610 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) ooops! Postet dobbelt her Sorry! Endret 3. januar 2011 av arven1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. januar 2011 #611 Del Skrevet 4. januar 2011 Håper du har en fin førstedag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Milla80- Skrevet 4. januar 2011 #612 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei MonThe! Lang pause fra min side her, men har vært uten PC så ufattelig lenge... MEN, nå er jeg tilbake Herlig å lese de siste sidene dine, om fin UL og kvalme som er på retur! Gleder meg til å følge deg videre! Her er kvalmen fortsatt på topp, og er 33+3 idag, utrolig kjedelig, men med alt det livet som er i magen ser jeg heldigvis mye mer positivt på alt nå! Ha en superfin dag, og håper det gikk bra å starte på jobb igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 4. januar 2011 #613 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei MonThe! Godt nyttår Håper den første dagen på jobb har gått bra! Men husk å kontakte legen fort om du ser att det blir for tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 5. januar 2011 #614 Del Skrevet 5. januar 2011 Gått bra på jobb? Hvordan er formen ellers?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 5. januar 2011 #615 Del Skrevet 5. januar 2011 Er også spent på hvordan første dag på jobb gikk! Hvordan står det til ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #616 Del Skrevet 6. januar 2011 Lykke til med å starte i jobb igjen! Håper det går bra. Hvis ikke må du ikke være redd for å komme deg til legen igjen, i alle fall. :klemmer Takk for det! Går bra, så langt! Håper alt er bra med deg og den lille i magen! Svarer deg her inne, jeg Jeg har en dvd som heter Gravid Yoga, som er kjøpt på yogating.no: http://yogating.no/product_info.php?cPath=3&products_id=32 Synes den er veldig kjekk å ha, særlig siden jeg ikke kan bevege meg rundt så mye som jeg skulle ønske. Øvelsene er veldig greie, og hvis jeg har veldig vondt i bekkenet en dag, så skipper jeg bare de øvelsene som er vonde. Anbefales Tusen takk for tipset! Skal sjekke den ut! Dårlig med "gravid-trening" på treningssenteret, så kanskje denne er et alternativ..i tillegg til at det er kjekt at den kan gjøres hjemme, kan ikke skylde på dørstokkmila da! Hei MonThe! Godt nyttår på etterskudd. Er innom for å oppdatere meg på hvordan det står til med deg. Godt å lese at du har det bra :klemmer Håper det går bra å komme tilbake i jobb igjen... Hvis ikke får du bare ta en stund hjemme igjen. Viktig å tenke på seg selv nå... Ha en fin uke. Så koselig at du stikker innom! Godt nyttår til deg også! Håper uka di også er fin! Håper du har en fin førstedag på jobb! :goodbye Den var fin! Håper alt er bra med deg også! Hei MonThe! Lang pause fra min side her, men har vært uten PC så ufattelig lenge... MEN, nå er jeg tilbake Herlig å lese de siste sidene dine, om fin UL og kvalme som er på retur! Gleder meg til å følge deg videre! Her er kvalmen fortsatt på topp, og er 33+3 idag, utrolig kjedelig, men med alt det livet som er i magen ser jeg heldigvis mye mer positivt på alt nå! Ha en superfin dag, og håper det gikk bra å starte på jobb igjen! Milla!! Tenkte faktisk på deg her om dagen! Du skulle hatt en dagbok der vi kunne fulgt deg Må være ufattelig slitsomt med kvalmen som ikke vil gi seg! Det hjelper vel på at "premien" ikke er så veldig langt unna! Håper du har en fin uke, til tross for kvalmen Hei MonThe! Godt nyttår :klem1 Håper den første dagen på jobb har gått bra! Men husk å kontakte legen fort om du ser att det blir for tungt :tommelopp Heii! Takk, det samme! Håper alt er bra med deg! Gått bra på jobb? Hvordan er formen ellers?? :klem :vinke Er også spent på hvordan første dag på jobb gikk! Hvordan står det til ellers? :klem Svarer dere begge under! -------- Så søte dere er alle sammen, er så koselig å komme på KG og se alle hilsenene fra dere! Da er 3. dag på jobb overstått. Har gått sånn passelig greit, vært hjemme fra jobb 22.15, og i seng/sovet klokken 23 Og grus i øynene når jeg stod opp 06 i dag. Men synes det er kjempegodt å være tilbake på jobb igjen, en hel masse å ta tak i, og kjekt å se igjen både kollegaer og brukerne. Kvalmen har holdt seg sånn noenlunde greit, og så lenge jeg får ta en pause/spise når jeg trenger så tror jeg nok jeg blir på jobb en stund framover Ooog, jeg kan herverd melde om at jeg har fått en liten kul på magen!! Har egentlig tenkt at jeg bare er oppblåst og følt meg tjukk, men kjære overtalte meg til å ta magebilde i går (tok det liggende) , og jammen er ikke det høyeste punktet på magen "nederst" på magen En liten, herlig gravid-kul :rødme: Nå blir det en liten hvil på sofaen, og en liten dagbok-runde Ønsker alle en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 6. januar 2011 #617 Del Skrevet 6. januar 2011 Så gøy med gravidkul Hvor mange uker er du nå igjen? (du må få deg en sånn ticker så vi kan følge med ) Og så bra at det har gått fint å jobbe denne uka. Bare en dag til nå - så er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #618 Del Skrevet 6. januar 2011 Så gøy med gravidkul Hvor mange uker er du nå igjen? (du må få deg en sånn ticker så vi kan følge med ) Og så bra at det har gått fint å jobbe denne uka. Bare en dag til nå - så er det helg Jaa, skikkelig gøy! :rødme: Er 14+5 i dag Ja, skulle hatt det,men har ikke fått rota meg til det Mhm, det blir fantastisk! Har du noen spennende planer i helga Ripsy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 6. januar 2011 #619 Del Skrevet 6. januar 2011 Jaa, skikkelig gøy! :rødme: Er 14+5 i dag Ja, skulle hatt det,men har ikke fått rota meg til det Mhm, det blir fantastisk! Har du noen spennende planer i helga Ripsy? Ingen store planer. Blir en rolig helg tenker jeg. Trening og litt venninnetid på lørdag kanskje. Og så må jeg jobbe med litt skoleting... Vært veldig lite effektiv denne uka Gleder meg til neste uke jeg for da er det EL-tid God helg og pass på å lade batteriene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #620 Del Skrevet 6. januar 2011 Ingen store planer. Blir en rolig helg tenker jeg. Trening og litt venninnetid på lørdag kanskje. Og så må jeg jobbe med litt skoleting... Vært veldig lite effektiv denne uka Gleder meg til neste uke jeg for da er det EL-tid God helg og pass på å lade batteriene Det høres ut som en helt super helg! (bortsett fra skolearbeid ) Kan jeg spørre hva du driver med på skolen? Gleder meg også til du har EL neste helg, skal og og alt jeg kan for deg, og så må dere ta dere av arbeidet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå