Cherrytomat Skrevet 20. mars 2013 #2541 Del Skrevet 20. mars 2013 Det jeg har hørt er at om hodet ikke er festet, så skal man legge seg ned fordi viss ikke kan hodet sette seg nedi bekkenet med navlestrengen i klem i mellom. Det er ikke så bra og tror det er derfor mange safer med å fortsette å bruke dette Du får ha lykke til når noe skjer! Kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #2542 Del Skrevet 20. mars 2013 Det jeg har hørt er at om hodet ikke er festet, så skal man legge seg ned fordi viss ikke kan hodet sette seg nedi bekkenet med navlestrengen i klem i mellom. Det er ikke så bra og tror det er derfor mange safer med å fortsette å bruke dette Du får ha lykke til når noe skjer! Kjempespennende! Så koselig at du titter innom! Ja, fikk forklart hvorfor, men synes det er rart at noen velger å gå bort ifra dette mens andre ikke Håper alt er bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #2543 Del Skrevet 22. mars 2013 Hei hei Her i huset nytes nå siste dag med fred og ro før påskeferie og påskestengt barnehage For all del, blir koselig å ha F hjemme, men er mer full fart enn avslappende å ha han hjemme om dagene Ikke så mye planer for påskeferien da. Mannen skal jobbe natt fram til skjærtorsdag, og da er det så nærme termin at det ikke blir noe hyttetur etc, iallefall ikke med overnatting. Skal på "åpen gård" førstkommende søndag, det blir kjekt -- F er såå opptatt av traktorer og dyr for tiden at det må jo være som å komme til himmelen å få se hester og sånt på nært hold Svigermor var her og satt barnevakt for F i går mens jeg og mannen var ute og spiste, og hadde med seg et nyydelig hvitt, strikkateppe til Lille F fikk et likedan et når han ble født, i blått, og jeg gleder meg sånn til å tulle Lille inn i det Planene for dagen er heller ikke så mange. Jeg skal skifte på senga, og re opp barnesenga (har fortsatt ikke fått tak i skruer, men rer den opp allikvel jeg ). Og så skal jeg finne meg en ny serie og følge med på på Netflix, før jeg henter F Ønsker alle en fin fin fredag, god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Milla80- Skrevet 22. mars 2013 #2544 Del Skrevet 22. mars 2013 Åååå, så spennende dager du har fremover nå da!! Evigheter siden jeg har vært innom, men idag måtte jeg inn og sjekke hvordan det går med deg. Tankene du har med at F ikke kommer til å skjønne hvorfor mammaen ikke har full fokus på han skjønner jeg, men det kommer til å bli så naturlig for dere alle. Han kommer til å bli kjempestolt storebror, og så kan både du og mannen ta egne aktiviteter utenfor huset bare med storebror. Masse lykke til med tiden fremover, og ikke minst fødsel! Spennende som du sier med alt, men med et vips er den over - og du sitter der med verdens beste premie! Tenker på deg, og gleder meg til å høre hvordan alt dette går! Klemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #2545 Del Skrevet 24. mars 2013 Åååå, så spennende dager du har fremover nå da!! Evigheter siden jeg har vært innom, men idag måtte jeg inn og sjekke hvordan det går med deg. Tankene du har med at F ikke kommer til å skjønne hvorfor mammaen ikke har full fokus på han skjønner jeg, men det kommer til å bli så naturlig for dere alle. Han kommer til å bli kjempestolt storebror, og så kan både du og mannen ta egne aktiviteter utenfor huset bare med storebror. Masse lykke til med tiden fremover, og ikke minst fødsel! Spennende som du sier med alt, men med et vips er den over - og du sitter der med verdens beste premie! Tenker på deg, og gleder meg til å høre hvordan alt dette går! Klemmer Heii Så koselig at du titter innom meg Ja, vi får bare øse på med kjærlilghet så går det nok bra med både F og baby og meg og mannen Håper alt er bra med deg og dine, er innom og titter til dere på FB med jevnen! God påske! ------- Hei hei Her har vi hatt ei strålende fin helg med nydelig vær og masse uteaktivitet! I dag har vi vært på Åpen gård, og det var virkelig stas!! F storkoste seg, og løp mellom grisunger, geitekillinger, kaniner og høner -- det var sååå kjekt Sånn ellers så er nok kroppen min igang med å forberede seg på det som skal komme -- bråvåknet i halv5tiden i morges med sterke menssmerter, og fikk nesten litt noia for at det var fødselen som var igang. Fant etterhvert ut at det ikke var rier da smertene ikke kom i tak, men varte lenge, men fikk meg en "støkk", og en liten påminnelse på hvor vondt riene gjør Smertene ga seg helt i 7tiden, og jeg har ikke kjent noe mer til de. Men har hatt mye kynnere i dag (også i går), og verker veldig nede i korsryggen, så det er nok noe som foregår. Både spennende og dritskummelt å tenke på at fødselen kan skje nårsomhelst! Må frestn for fullgåtte 39 uker! Uansett ikke lang tid igjen til Lille er her - det er sprøtt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #2546 Del Skrevet 24. mars 2013 Har bladd meg tilbake i dagboka mi, til ukene før F ble født, og jeg hadde visst menssmerter og ryggvondter den siste dagene før F kom til verden! ...minner meg om å minne mannen på at kollegaen hans som skal være backup må huske på å ha telefonen på nattbordet de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. mars 2013 #2547 Del Skrevet 25. mars 2013 MonThe, du skal ha ny baby!!!! Gratulerer!!! (er litt sen, men er jo aaaldri her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #2548 Del Skrevet 26. mars 2013 MonThe, du skal ha ny baby!!!! Gratulerer!!! (er litt sen, men er jo aaaldri her ) Virre!! takk for det:) håper alt er bra med deg og dine - koselig at du titter innom meg når du er i "området" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #2549 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) God kveld Her har jeg akkurat krøpet under dyna, og mannen har dratt avgårde på nattevakt - heldigvis den siste på noen dager, kjenner meg litt ukomfortabel med at han ikke er hjemme nå for tiden. Vi har hatt noen fine dager sålangt i påska -i går dro vi "hjem" til mamma, og overnatta til i dag. Kjekt å se igjen søstersene, mamma og tantegull og litt rart å tenke på at neste gang vi reiser dit så er det med 2 barn i dag har vi vært på "Lekeland" med svigerinna og tantegull, noe som var kjekt men hektisk! En misforståelse mellom meg og mannen gjorde at han ikke kom dit, som jeg trodde, og etter å ha løpt etter F i to timer var jeg helt utslitt, og kynnerne kom hyppig ....lekeland er gøy, men ingen plass å være høygravid med bekkenløsning og sammen med en meget aktiv gutt på 21 mnd I morgen kommer ei venninne med 2 småttiser på lunsj + så skal vi til svigerfar på middag. Etter dette har vi planlagt å ikke ha noe mer planer for påska. Kjenner rett og slett at jeg ikke klarer ha noen avtaler framover, har lagt meg de siste kveldene helt ferdig, og håpet at det ikke skal bli noe iløpet av natta for det har jeg ikke krefter til resten av påska skal tilbringes her hjemme, i ro og fred Frestn Mye nedpress, ryggvondter og stikninger de siste dagene, så kan ikke skjønne annet enn at det er noe som foregår med kroppen ....og tar meg i å tenke at jeg ikke orker å gå slik i 3 uker til - jeg begynner vel å nærme meg fødeklar nå Endret 26. mars 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #2550 Del Skrevet 28. mars 2013 God morgen Her i huset er det virkelig feriemodus i dag -- mannen har hatt fri fra nattevakt, mao stod han opp med F i morges, og jeg sov helt til klokka 9 Og nå har vi akkurat satt en deig med rundtsykker, og nå går jeg og gleder meg til lunsj Skal til svigermor og spise middag i dag, ellers ingen planer. Og deilig er det! God påske til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #2551 Del Skrevet 28. mars 2013 Nå ser jeg at tickeren min ikke stemmer - står at det er 3 dager igjen til termin, det er jo ikke riktig - har termin neste onsdag, så da er det 6 dager igjen til termindagen Men... Siden jeg er 39+4 i dag, så har jeg termin på 40+ 3.. Er det ikke 40+2 som er "vanlig" regnemåte her i Norge? Ikke at det egentlig spiller noen rolle, Lille kommer når h*n kommer, men var bare kom til å tenke på det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. mars 2013 #2552 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Tror det varierer fra sykehus til sykehus. Her er det 40+2, men vet andre sykehus har 40+3. Leser ivrig i disse dager! Det er jammen tøft å skille bli tobarnsmamma før første barnet er to år! Men tenk så mye glede de får av hverandre! Og sikkert en del krangling også Endret 28. mars 2013 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 29. mars 2013 #2553 Del Skrevet 29. mars 2013 Hei! Titter innom her jeg også. Så spennende å være så nærme termin! Må sniklese litt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #2554 Del Skrevet 29. mars 2013 Tror det varierer fra sykehus til sykehus. Her er det 40+2, men vet andre sykehus har 40+3. Leser ivrig i disse dager! Det er jammen tøft å skille bli tobarnsmamma før første barnet er to år! Men tenk så mye glede de får av hverandre! Og sikkert en del krangling også Heii Ja, det blir nok både tøft, og bra ...var ikke heeelt det som var plana, å få to så tette, men sånn kan det gå når man har det litt travelt på bryllupsreise Håper alt er bra med dere Hei! Titter innom her jeg også. Så spennende å være så nærme termin! Må sniklese litt her. Hei hei! Så koselig med ett nytt "fjes", velkommen skal du være Og gratulerer med graviditeten ------------- God kveld Nok en deilig dag i påske-modus -- det har vært strålende sol og vi har vært hjemme, og ute, nesten hele dagen F slukna som et lys i samme øyeblikk som han ble lagt, sliten gutt etter sykkeltur med pappaen (stor stas å sitte på bak i sykkelvogna ) , og masse kos ute i sandkassa og lekeparken ...deilig at F har blitt sås tor at han leker seg selv mens jeg kan sitte å se på med et blad og en kaffekopp i solveggen Sånn på gravidfronten så har jeg hatt myyye kynnere i dag, og kraftige menssmerter i natt - faktisk sånn at jeg måtte ta tiden på rieteller-appen. Men så sovna jeg fra hele greia, og drømte om pizza, så det var nok ikke rier Uansett ikke tvil om at det skjer noe med kroppen, og tar meg i å tenke at Lille kan ikke være så veeeldig langt unna ...Men tenker òg at det kan enda gå mange dager, og prøver å ikke bli utålmodig ......selv om det er mange andre som er utålmodige på mine vegne --- sms fra tre venninner, telefon fra svigermor og facebookmelding fra to kollegaer som lurer på om noe skjer -- hallo, er jo ikke kommet til termin enda!! Skjønner jo at det er godt ment, men allikevel Nå, en episode av "Broen" (vår"nye" serie på Netflix), og take-awaypizza med mannen - god fredag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 29. mars 2013 #2555 Del Skrevet 29. mars 2013 *følger spent med* kos deg masse videre i påska :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #2556 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) *følger spent med* kos deg masse videre i påska :-) Blir sååå glad når jeg ser jeg har hatt besøk i boka mi jeg God påske til dere også --------- Usj, blir ikke klok på denne kroppen. Mensmerter som kommer og går, men ikke regelmessig nok, eller "lange" nok til å kunne kalles skikkelige rier. Bare nok til at jeg blir litt utålmodig Ingen spesielle planer i dag. Hadde egentlig tenkt oss på en dagstur til hytta. Men tenker vi ser det an litt et par timer, om de her vondtene tar seg opp God påskelørdag til alle Endret 30. mars 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #2557 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Ble en kortkort tur på hytta -- fikk første rien på tur dit, i 12tida, så ble til at vi nesten snudde i døra, etter å ha levert F til mamma og de, som er på hytta. Riene er fortsatt regelmessige, med ca 10 minutter mellom, og de har blitt så vonde at jeg må puste meg gjennom. Men er ikke på "pese-stadiet" enda, så regner med dette tar litt tid. Men det er iallefall i gang Skal prøve å slappe av litt i senga nå, og samle litt krefter til det som forhåpentligvis kommer iløpet av det neste døgnet Endret 30. mars 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mars 2013 #2558 Del Skrevet 30. mars 2013 Ååååhh, så spennende MonThe! Kanskje det blir påskedagsbarn på deg slik som det ble på meg, med mindre Lille bestemmer seg for en rask entre Masse lykke til, gleder meg til neste oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. mars 2013 #2559 Del Skrevet 30. mars 2013 Så spennende! Gleder meg til oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. mars 2013 #2560 Del Skrevet 30. mars 2013 Å dette er spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå