MonThe Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #2421 Del Skrevet 24. oktober 2012 Haha! A kan også Bæ, bæ lille lam, dvs bæ-bæ De skulle ha sunget i band sammen, begge to Ungkarskvinnen ja, høydepunkt for meg på tirsdagskveldene (etter opptak mandag) - men du får med deg mannen faktisk?? Hehe, ja, som sagt - vår guilty pleasure (og du må ikke si det til nooen at han ser på det - og Jakten på kjærligheten ) Guttene våre hadd nok blitt et bra band -- her har vi nå avansert til "vuggende bevegelser" til "R, ro, ro din båt", oog henda i været på slutten sangen Hei, måtte lese litt i boka di igjen! Så lenge siden jeg har vært innom her! De er jo ganske jevngamle disse guttene våre! Det er så moro når de begynner å prate litt gratulerer med graviditeten Heii Så koselig! Må jaggu ta meg en tur innom deg også, hvis du fortsatt har dagbok? Håper alt er bra med deg/dine ----- Usj, er så sliten og klar. Den fulle arbeidsuka mi har rett og slett en dag for mye (eller to ). Nå prøver jeg å jobbe litt, med Macen i senga. Har så mye jeg skulla ha gjort ferdig til både i morgen og fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #2422 Del Skrevet 24. oktober 2012 .....og for å dele noe hyggelig og fantastisk så er jeg riimelig sikker på at jeg har kjent Lille flere ganger i dag og i går. Ikke bare når jeg har konsentrert meg/ligget i senga, men også på jobb/mens jeg har konsentret meg om andre ting og nå kan jeg se at jeg har fått skikkelig babymage, med en kul på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. oktober 2012 #2423 Del Skrevet 24. oktober 2012 Å så koselig med spark <3 heldige du som er gravid. Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 25. oktober 2012 #2424 Del Skrevet 25. oktober 2012 Åjsann, her er en bok som har gått meg hus forbi etter jeg byttet nick! Så morro å lese du har småtroll i magen! Gratulerer! (Om du er usikker på hvem jeg er så send en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #2425 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Å så koselig med spark <3 heldige du som er gravid. Hvordan er formen? Ja, det er koselig Er fortsatt veldig svakt, som leamus, gleder meg til det er litt mer kraft i de, og til pappaen kan kjenne også Formen svinger litt, men er stort sett bra. Kjenner selvfølgelig at det "tar på" å være både gravid, være i jobb, og være mamma, så blir ikke gjort så veeldig mye etter at F er i seng for å si det sånn Håper alt er bra med deg/dere Åjsann, her er en bok som har gått meg hus forbi etter jeg byttet nick! Så morro å lese du har småtroll i magen! Gratulerer! (Om du er usikker på hvem jeg er så send en pm Heii Så koselig du stakk innom! Er rimelig sikker på hvem du er, "gamle-du" forsvant så brått, og plutselig var det ei "ny-ei" i dagbøker rundtomkring Har ikke fått med meg at du har oppretta ny dagbok, skal ta turen innom deg en dag! Håper alt er bra med deg og lillemor (som vel begynner å bli stor ) ---- Hjemme fra jobb i dag, etter en lang natt med umulig-å-få-sove-til-tross-for-stuptrett/dundrende hodepine/kvalme Måtte stoppe bilen, og gå ut for å brekke meg etter å ha levert F i bhgen i morges - greit vi bor på landet og ikke midt i byen, for det så nok sikkert ikke så lurt ut Har stort sett sovet hele formiddagen, håper formen kommer seg etthvert. Dritdårlig samvittighet for å ikke være på jobb, men hjalp på med hyggelig kollega som sa at jeg bare skulle krype tilbake under dyne og prøve å slappe av, og tenke på det som var viktigst, nemlig meg selv og lille i magen Endret 25. oktober 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. oktober 2012 #2426 Del Skrevet 25. oktober 2012 God bedring snuppelupper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #2427 Del Skrevet 26. oktober 2012 God bedring snuppelupper Takk søte du -------- Hjemme i dag og. Kvalmen er tålelig, men hodepinen er desto verre. Husker det var slik når jeg var gravid med F og. Usj Har fått gjort unna litt her hjemme da -- skrevet på adressa på de siste takkekortene (bedre sent enn aldri ) , og skrevet ukas handleliste. Og så har jeg begynt på julegave-lista Er faktisk ferdig med fem allerede! Kjenner jeg gleder meg noe innmari til jul i år Blir den første jula her i nyhuset, og blir så kjekt å sette opp juletre, og lage tradisjoner som forhåpentligvis varer i maange, mange år. Og nå er jo F gammel nok til å synes det er morsomt med julepresanger og sånn kos Nå roper senga på meg - finfin fredag til alle, og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #2428 Del Skrevet 27. oktober 2012 I dag har vi hatt en kjempefin dag Oppe halv7, noe som var helt greit, og lekte og kosa i mange timer før vi dro til byen en tur. Lunsj og rusling i deilig snøvær, og så var vi innom og titta på vugge og søskenvogn til Lille De hadde kun tre søskenvogner tilsammen på de to butikkene de har her i byen, og ingen av de var aktuelle (en Brio, en Carena og en etellerannetjegikkehusker). Har uansett tenkt å kjøpe brukt, men hadde vært kjekt og funnet en vi liker i butikken, slik at vi vet hva vi leter etter på bruktsider Etter bytur ble det mer trivsel her hjemme, ettersom snøen laver ned utenfor, og jeg klarte å glemme av vinterskoene til F i bhgen i går. Egentlig like greit at vi holdt oss inne i ettermiddag, for oppdaga at F var varm like før kveldsmat, og viste seg at han hadde 39 i feber Har vært i godt humør og i fin form i hele dag, så feberen har nok sneket seg på i ettermiddag. Lurer på om tannframbruddet er skyld i feberen? For iløpet av dagen har tann nr. 7 brutt gjennom- sidefortanna nede til venstre, noe jeg oppdaga når vi skulle pusse tennene Ga F en paracet før han la seg, så forhåpentligvis sover han godt gjennom natta (både for min og hans del ) Og, så må jeg en hel masse for fullgåtte 18 uker i dag!! Som tiden flyr!! Tenk, bare 2 uker til halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #2429 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Synes det er på sin plass med en oppdatering i dag På vei: 18+0 Igjen til termin: 154 dager igjen ifølge tickeren Kjønn: Vet ikke. Men har en liiiten følelse på jente, av en eller annen grunn. Hadde vært stas om vi fikk vite kjønn etter UL. Utålmodig?: Absolutt ikke Hodet ned: - Aktivitet i magen: Ja! Kjente bevegelse for første gang for ett par uker siden, og de siste dagene har jeg kjent masse Navn: Hvis det er ei jente har vi navnet klart. Har det gaanske klart om det er en gutt og Vektøkning: 2 kg opp Vann i kroppen: Nei Kynnere: Ja, har endel kynnere. Både når jeg har vært i aktivitet, og når jeg har vært i ro. Humør: ..har heldigvis (for både meg og mannen ) stabilisert seg, og jeg kjenner meg som vanlig Barnerom: Har to ekstra soverom oppe i 2.etasje,men har tenkt at vi skal forsøke at F og Lille deler rom, sånn at vi alle kan være i samme etasje. Men blir jo selvfølgelig å ligge på vårt rom i førsten. Utstyr: Må ha seng (regner med at F forstatt ligger i sprinkelsenga si når Lille kommer), og ei ekstra vogn. Mulig vi må ha ei søskenvogn også. Ellers har vi nok de meste! Ønsker meg ei vugge til å ha på stua. Er nok eegentlig unødvendig, men har så lyst på, nå som vi har plass til det Strekkmerker: Har noen fra sist graviditet, håper det ikke blir så maange fler denne gangen Magen: Har fått gravidfasong, og den vises ganske godt allerede Melk i brystene: Nei. Tanker om fødsel: Gruer meg. Veldig Kroppslige symptomer/plager: Har fått igjen kveldsenergien, og det er deeilig Blir fortsatt bråkvalm/brekker meg mye, men kaster ikke oppe. Hatt endel hodepine i det siste -- både kvalme/hodepine har nok en sammenheng med energinivået, og melder seg når jeg er ekstra sliten . Ømme, "tunge" puppper. Ellers så føler jeg meg i stråålende form Kosthold: Kunne nok ha vært bedre. Er flink å spise frukt/grønnsaker, men skulle nok ha spist litt mindre, både til middag og til lunsj (kan lett spise 4 knekkebrød til lunsj ). Endret 28. oktober 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #2430 Del Skrevet 28. oktober 2012 God morgen :kaffe: Her er det virkelig søndagsidyll i dag -- F sitter på guvet med tiidenes togbane (fått liiitt hjelp av pappaen til å bygge ) , jeg drikker kaffe, og mannen er oppe og fikser div. småtteri i 2.etasjen Er kommet mye mer snø iløpet av natta, det er så fiiint , blir i skikkelig julestemning jeg Vi har hatt en god natt, F var våken en gang i 01tiden, men sovna igjen, og sov helt til klokka 6/7 (7 i "gammel tid" ). Han er sålangt feberfri, så var nok tannframbruddet som var skyld i feberen i går. I dag får vi besøk av ei venninne med liten på Fs alder, det blir kjekt Ellers ingen planer - bortsett fra kjøttkaker med ertestuing og brun saus til middag Ønsker alle en feiende flott søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #2431 Del Skrevet 30. oktober 2012 Gleeeder meg sånn til UL neste tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #2432 Del Skrevet 31. oktober 2012 God morgen Her er vi (mannen) straks klare for å levere F i barnehagen, og jeg skal nyyyte fridagen min Er så deilig med den der fridagen hver 2. uke, hadde vi hatt råd hadde jeg ikke nølt med å redusert til 80%, og hatt kun fire dager i uka hver uke Planen for dagen er..... ingen verdens ting! Jeg har tenkt å gå i pysjen halve dagen, kanskje rydde litt på scrappepulten. Se etter julegaver på nett. Drikke te. Strikke litt (skal begynne på en ny hals). Kanskje lese litt. Foresten en finfin arbeidsuke dette - fri i dag, og i morgen reiser jeg utenbys på konferanse. Det betyr at jeg skal ligge på hotell fra torsdag til fredag - og jeg gleeder meg sånn!! Gleder meg som en unge til hotellfrokost, og ikke minst til å sove helt alene, dvs. uten "ørene på stilk", og til å våkne av vekkerklokka Når vi snakker om klokke -- klokkestillinga her i huset har gått over all forventning. Har ikke vært noe problem å legge til vanlig tid, dvs. 18.30 - 19, og da har han sovet til vanlig tid, som er rundt 06/06.30 Deilig onsdag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. oktober 2012 #2433 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ååå, det hørtes utrolig deilig deilig ut! både en fridag helt uten forpliktelser - OG overnatte på hotell helt alene Du får kose deg masse, masse, masse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. oktober 2012 #2434 Del Skrevet 31. oktober 2012 Så fin gravidstatus. Åh, fridag og hotellovernatting. Jeg ELSKER å sove på hotell helt alene. Det er så utrolig digg. Særlig å ligge i senga og se på tv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. november 2012 Forfatter #2435 Del Skrevet 1. november 2012 Innom fra mobilen så får ikke til å sitere, men takk for hilsen jenter Nå ligger jeg rett ut i hotellsenga, etter en tettpakket dag full av spennende foredrag (og masse deilig pausemat/Lunsj ) så kjekt med faglig påfyll, gleder meg til i morgen Skal møtes til middag om en time, og etter det har jeg en date med tven, senga, og boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. november 2012 Forfatter #2436 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) God morgen Her nyyter vi morgenen hjemme, sammen var deilig med en natt/morgen på hotell, men var jaggu godt å komme hjem igjen i går kveld Var frestn en super konferanse, kjenner meg full av ideer og inspirasjon, håper jeg klarer å ta med meg noe av det jeg lærte tilbake til personalet I dag kommer svigerfamilien på kaffe og kake, jeg har nemlig bursdag Ellers ingen store planer, men det blir nok en fin dag Ooog, må hoppe og feire litt for fullgåtte 19 uker i dag UL førstkommende tirsdag - ååååh, som jeg gleder meg lurer på hvem det er som skjuler seg der inne.. Er iallefall en aktiv liten, for den siste uka har jeg kjent bevegelser flere ganger om dagen Finfin lørdag til alle Endret 3. november 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 3. november 2012 #2437 Del Skrevet 3. november 2012 Gratulerer med dagen snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. november 2012 Forfatter #2438 Del Skrevet 3. november 2012 Gratulerer med dagen snuppa! Tuuusen takk for det ------ Har hatt en super dag -- fått masse fine presanger, og som alltid koselig med besøk av svigerfam Ble litt rørt, da mitt tantebarn på 4 kunne fortelle at han hadde blitt invitert i bursdagsselskap til en kamerat i dag, men at han mye heller ville komme i bursdagen min Mannen er på nattevakt, og jeg har planer om å straks finne senga. I morgen blir det enda mer burdagsfeiring (men ikke så mye kake ) , med besøk av søstersen med familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. november 2012 #2439 Del Skrevet 4. november 2012 Gratulerer med gårsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. november 2012 Forfatter #2440 Del Skrevet 4. november 2012 Gratulerer med gårsdagen! Tuusen takk for det -- Superfin dag i dag også, med rolig start på dagen med F og mannen. På ettermiddagen kom søster med familie på besøk, og da ble det middag på restaurant og kake her hjemme etterpå (riktignok ikke med sjokoladekake, men søsters superfantastiske Oreocupcakes ) Nikos : hjerte: Kvelden skal brukes i sofaen, foran tven, mens jeg klør meg i hodet over vrangstrikk. Klarer rett og slett ikke å skjønne hvordan jeg gjør det jeg, til tross for nøøye studering av div "how-to"videoer Halsen jeg strikka ble frestn til et putetrekk, da den ikke ble heelt som jeg hadde tenkt .. Fin pute da Må nok jobbe litt for det der strikke-genet jeg, håper det melder seg før jeg mister motivasjonen God søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå