Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette blir en super kveld! :biggrin: Nesten like super som kvelden om 2 uker :ler:

Kos dere masse alle sammen :klemmer:

:klemmer:

-----

Forloverkvelden ble en kjempesuksess -- fikk gått gjennom programmet for hele dagen, delegert litt oppgaver, drukket en hel masse vin, og teste ut stampen :ler: Hadde gått kjempebra med F hjemme hos farmora si også, sov natta gjennom og var blid som ei sol :hjerte:

Resten av helga ble tilbragt hos søstra mi, med grilling,skravling og verandakos :sol:

I dag har vi vært på en litt forsinket 11mnd`ers kontroll på helsestasjonen -- vaksinen gikk bra, skalv litt i leppa etter 1.stikket, og trilla noen tårer på 2. stikket, men gikk fort over :kgbaby: Fikk masse skryt for motorikk og balanse/kroppskontroll, og F er nå 9,2 kg og 75 cm. Ikke en kjempegutt, men følger kurva si perfekt :jepp: Er så stolt av den herlige gutten min jeg! .....som fyller ett år på søndag :daane: Kan ikke fatte hvor det siste året har blitt av. Det føles ut som om det var i går at jeg satt hver uke og fargela "fotavtrykket" inne i svangerskapsboka, og lurte på hvem det var som vokste der inne i magen min. Og nå er han den skjønneste, lille gutten, som om ei lita uke fyller år :rodmer:

Blr bursdagsselskap med familie og venner på søndag :danser: Blir enkelt, med pølser m/brød, is og litt kaker, men blir nok kos :bursdag:

Ellers så kommer søskenbarnet mitt for å planlegge blomster/bordpynt i morgen. Bordkortene må bli ferdige. Og vi skal lage meny + kirkeprogram. Håper på å være ferdig med alt som skal lages/fikses denne uka. Slik at vi kan nyte neste uke :rodmer:

Finfin uke til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaaaa!! :hoppe: Det er snart 1 års dag! :nigo: Jeg gleder meg skikkelig til å feire den, har allerede kjøpt inn masse ole brum effekter :ler: Hele familien skal få så fine hatter på atte... :fnise:

Har F begynt å gå ennå? Her vet jeg ikke hvor lang tid det går før det skjer, men han står nå med kun 1 hånd til støtte, så det er tydelig at balansen er betydelig bedre nå enn for en tid tilbake :jepp:

Gøy med skryt for balanse og motorikk da :) Det går rett hjem hver gang ;)

Her er det ikke noe som heter 11 mnd kontroll, må nok vente til 1 års-kontrollen ja. Men hva slags vaksiner fikk han nå? Har ikke hørt noe om at han skal ha vaksine igjen nå, tror jeg da... :sjenert:

Ha strålende uke, med å få alt i boks til forestående bryllup og bursdager :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaaaa!! :hoppe Det er snart 1 års dag! :nigo Jeg gleder meg skikkelig til å feire den, har allerede kjøpt inn masse ole brum effekter :ler Hele familien skal få så fine hatter på atte... :fnise:

Har F begynt å gå ennå? Her vet jeg ikke hvor lang tid det går før det skjer, men han står nå med kun 1 hånd til støtte, så det er tydelig at balansen er betydelig bedre nå enn for en tid tilbake :jepp:

Gøy med skryt for balanse og motorikk da :) Det går rett hjem hver gang ;)

Her er det ikke noe som heter 11 mnd kontroll, må nok vente til 1 års-kontrollen ja. Men hva slags vaksiner fikk han nå? Har ikke hørt noe om at han skal ha vaksine igjen nå, tror jeg da... :sjenert:

Ha strålende uke, med å få alt i boks til forestående bryllup og bursdager :klemmer:

Hei :vinke:

Jaa, gleder meg jeg og! Her blir det hvitt og blått "tema", egentlig fordi at mor og far har vært så langt inne i bryllupsboble at vi ikke har bestilt noe slikt.. Og nå finner vi bare "Biler" og "pirater" i butikkene :sjenert: Menne, blir fint allikvel :nigo: Kjekt med bursdager :bursdag:

F tok sine første skritt i går, wihii!! :hoppendeglad: Har vært ganske stødig på å stå selv ganske lenge, men var for første gang i går at han turte å ta noen skritt på egen hånd! *superstolt mamma* :rodmer: Er nok ikke lenge før A er der heller, når han har såpass kontroll :heiajente:

Her var det en gang i mnd fram til 5 mnd (tror jeg? :klo: ), så var det 8 mnd, 11 mnd, 12 mnd, og så 15 mnd. Vaksinen vi fikk nå var den siste av trippelvaksinen. På neste kontroll er det med barnelege, der de sjekker han grundig :) Finfin uke til deg og dine også :klemmer:

------

F tok sine første skritt helt på egen hånd i går :strix::danser: Flinke gutten min!! Har lenge vært stødig på å stå på egen hånd, og reise seg opp og ned, men har ikke turt å ta noen skritt før i går :rodmer: Gikk en 4-5 skritt, før han satte seg ned. Mange ganger. Er sååå stolt!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny rekord i dag - 13 skritt før han satte seg ned :heiajente:

I dag har vi blitt ferdig med bordkort og kirkeprogrammet. Vi har også sjekka ut sløyfe til bilen, og fått i boks antrekket til mannen (var egentlig ferdig for en stund siden, men så ble det noe krøll med buksa og vi måtte gjøre det om igjen). JEg har også vært på H&M og kjøpt meg solhatt til Maldivene, det må man jo ha :nigo::sol:

Nå skal jeg sette meg ned og ordne med bursdagshilsen til F i lokalavisa :rodmer:

Finfin kveld til alle :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg sette meg ned og ordne med bursdagshilsen til F i lokalavisa :rodmer:

Finfin kveld til alle :vinke:

Ja, selvfølgelig! Hilsen i lokalavisa må man ha :nigo: Fordelen med å bo på mindre steder, sånn var det der jeg kom fra også...

Men lokalavisa for Oslo... :klo: ehm.. blir ikke helt det samme i VG lissom... :sjokkbla:

Jeg sier gratulerer med 1 års dagen til F på forskudd (?), i dag, i morgen`? :bursdag::hoppe:

Ha en alldeles nydelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig! Hilsen i lokalavisa må man ha :nigo: Fordelen med å bo på mindre steder, sånn var det der jeg kom fra også...

Men lokalavisa for Oslo... :klo: ehm.. blir ikke helt det samme i VG lissom... :sjokkbla:

Jeg sier gratulerer med 1 års dagen til F på forskudd (?), i dag, i morgen`? :bursdag::hoppe:

Ha en alldeles nydelig helg!

Hadde vært flott det da, med en helsides gratulasjon i VG, det danker nok ut lokalavisa vår :ler: ...men gleder meg veldig til å se lillegutt i avisa imårn, er veldig stas :hjerte:

Takk for det, på søndag er det :danse:

Strålende helg til dere også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....for ett år siden var vi på sykehuset, og fødselen var i gang. Når det stod på "som verst" skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle komme meg gjennom det. 18.58 den kvelden, 1.juli, fikk vi verdens fineste belønning, for da kom lille F endelig til verden :hjerte:

Helt sprøtt at det er ett år siden. Tiden har gått så utrolig fort. Dette året har vært så mye mer enn jeg hadde drømt om. Mye tøffere. Og mye mer fantastisk :hjerte:

Lille venn, gratulerer så mye med dagen. Jeg er så uendelig glad i deg. Og så innmari stolt av deg. Og jeg gleder meg sånn til å se deg vokse opp :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn, gratulerer så mye med dagen. Jeg er så uendelig glad i deg. Og så innmari stolt av deg. Og jeg gleder meg sånn til å se deg vokse opp :hjerte:

Uff, nå ble jeg så rørt :grine::rodmer:

Gratulerer med dagen store lille F! :bursdag::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en suuper bursdagsfeiring i går :hoppendeglad: Huset fullt av familie og venner, både store og små, gode kaker, pølse m/brød, masse fine presanger og F i strålende humør - var såå kos :bursdag: Og stor stas for F å få spise sjokoladekake heelt selv :ler:

Rart, at den lille babyen min har blitt ett år :rodmer:

....og nå går vi inn i den siste uka før bryllup - i helga skal jeg gifte meg :bryllup::strix:

I kveld kommer forloveren min på besøk for å hjelpe meg å prøve brudekjolen en siste gang :) I morgen skal vi kopiere opp div sanger, jeg skal til frisøren å ta etterveksten + klippe tuppene, og toastmasterkompis kommer på besøk for å gå gjennom kjøreplana. På onsdag skal jeg fikse neglene mine, og vi må gjøre ferdig bordkart + spillelista til DJ'en. Og på torsdag pakker vi i bilen og kjører til Trøndelag :bolledeig::nigo:

Finfin uke til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd brudekjolen min. Herreguuuuud, som jeg gleder meg til å ha den på meg på lørdagen :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd brudekjolen min. Herreguuuuud, som jeg gleder meg til å ha den på meg på lørdagen :bolledeig:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå harvi pakket sammen bordkort/alt papirstæsj i esker, lagt fram bryllupsklærne, og alle huskelistene ligger lina opp. I morgen pakker vi i bilen og kjører til Trøndelag. På lørdag gifter vi oss.

WihiiiI! :strix:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!! Nå er det jammen meg kort tid igjen til den store dagen :rodmer::bryllup:

Håper dere får ne helt fantastisk dag, og så gleder jeg meg til referat :hjerte:

masse lykke til! :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!! Nå er det jammen meg kort tid igjen til den store dagen :rodmer::bryllup:

Håper dere får ne helt fantastisk dag, og så gleder jeg meg til referat :hjerte:

masse lykke til! :strix:

Tuuusen takk for det :klemmer:

-----

Da har vi sjekket inn på hotellet - fått et diigert rom med stue, kjøkken, bad og soverom. Her skal vi sove i natt og i morgen, og på lørdag flytter vi inn på husets nyyydelige bryllupssuite :rodmer: Nå har lillemann akkurat sovna i reisesenga, og vi skal drikke litt hvitvin mens vi bretter kirkeprogrammene :bryllup:

I morgen skal vi på en liten "ta-tiden"runde mtp på lørdagens fotografering, og mannen skal treffe solisten og øve på sangen de skal spille i kirka. Vi skal handle litt småtterier, som belte og dress-sokker til mannen, og gnagsårplaster til meg :fnise: Mesteparten av gjestene kommer utpå ettermiddagen i morgen, og på kvelden blir det "bli-kjent-fest". Blir nok tidlig kveld på oss, men gleder meg veldig til å treffe gjengen imårn! Er mange som ikke kjenner hverandre, så håper at fredagen "løser opp stemningen" slik at alle er "gamle kjenninger" på lørdag! :jepp:

Åhh, som jeg gledeeer meg :strix:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bryllup 2 dager til ende dette! :jepp: Høres ut som en vidunderlig ramme dere har rundt det hele :)

Masse lykke til i morgen og Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en liten.tur fra Gardermoen - nå sitter vi og venter på flyet til London/ Colombo / Maldivene :nigo:

Kort fortalt så hadde vi en heelt fantastisk bryllupshelg, og bryllupsdag. Strålende sol, masse morsomme og rørende taler, nydelig mat og veldig god stemning rundt bordet :strix: Og det viktigste av alt, jeg har gifta meg med den nyydeligste mannen :rodmer:

Er fortsatt helt overveldet og dypt rørt etter helga, det var rett og slett heelt magisk :hjerte::rodmer:

Ønsker alle her inne en strålende uke :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som fru :rodmer:

Ut i fra bildene som er på FB ser dt ut som om dere hadde en fantastisk dag :jepp::hjerte:

Håper dere får en fantastisk bryllupsreise! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...