LineGourmet Skrevet 5. desember 2011 #2121 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg har hår ned til bh-festet, så superkjedelig å miste så mange laaaange hår - de er OVERRALT! Jøss! Har du hår på brystet!?? ---- Har mistet hår 1 1/2 mnd nå. Etter at jeg var hos frisøren på fredag (som fønet og børstet og fønet og børstet ) så innbiller jeg meg at røytingen har avtatt litt.. Har finfin pigg i vikene her nå Men har dere ikke håret i hestehale jenter? Så slipper man å utsette seg for at kålmark-babyer drar ut det lille vi har? Dessuten så sitter jo eventuelle løse hår fast i halen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 5. desember 2011 #2122 Del Skrevet 5. desember 2011 Jo, har som regel håret i en flette sånn at det sitter fast Men alikevel er vaskemaskinen og trommelen FULL i hår og jeg MÅ støvsuge før jeg vasker gulvet ellers er moppen dekket i laaange hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #2123 Del Skrevet 5. desember 2011 N er snart 10 måneder, og bruker fremdeles 3'er bleier :ler Kjedelig med besøk av tanta.. Jeg har hormonspiral, og har ikke sett snurten til mensen ennå (:hoppe), går du på noe prevensjon nå? Tror det er veldig individuelt med hårtap. Jeg har nesten ikke mistet noe, bare et par uker etter fødsel. Mens svigerinnen min mister noe ennå, og niesen min er 15 måneder gammel. Håper det ikke blir altfor ille, da! :klemmer Skjønner hvorfor det finnes så mange forskjellige merker, og typer bleier, det er jo så forskjellig fra barn til barn hvilken passform som passer! Så kjekt å slippe mensen da, det er no herk!! Nei, ingen prevensjon her enda...kanskje på tide Så gøy å titte innom deg og lese om utviklinga til lille N, hun er jammen en racer, lille flinka! Hei :vinke Så langt og fint innlegg :nigo Som om det kunne vært hos oss, vi har det nok ganske så likt :fnise Bortsett fra at vi har begynt såvidt på grøting.. Prøver alt fra grøt til mos av forskjellige slag, men det er pupp som er hovedmaten og som faller mest i smak. Heelt klart :rodmer TR fikk jeg også såvidt før jeg satte inn spiralen, etter det har det vært litt ustabilt.. Nå begynner det å stabilisere seg. Bruker du noe prev av noe slag? Pga jeg skal ha perm uten lønn så blir det ikke noe søsken her før jeg har jobbet litt igjen :fnise Mister også masse hår :kjefte Begynner å få "pigg" noen steder der det har vokst litt ut igjen :sjenert Ikke noe gøy... Håper dere har en finfin mandag :nigo :klemmer Heii Så stas med smaksprøver på annen mat Og at puppen fortsatt er favoritten Vi må nok begynne snart vi også, er vel fra 6mnd de skal ha noe i tillegg? Er vel egentig litt jeg som "holder igjen". Synes på en måte det er litt sårt at han er blitt så stor.. Og så er jeg redd han ikke vil ha mer pupp , når han først får smaken på annen mat:sjenert: Hadde ikke trodd jeg skulle føle det sånn, husker at jeg for to-tre måneder siden tenkte at det skulle bli sååå deilig når han kunne begynne med vanlig mat, så jeg kunne "få tilbake" puppene mine litt :gjeiper: ..ingen prevensjon her sålangt, men må vel begynne på det snart! Håper dere også har det bra Tanta kan gjøre babyer utolige, eller anneredes enn vanlig. Melken kan vistnok også smake annerledes, så kan også få puppenekt. (Alt vi skal gjennom! ) Jeg mister enorme mengder hår også! Holdt på i ca en mnd nå, og det er blitt så tynt! Mister sikkert 100 hår i dusjen. Tar med en stor dott hver gang jeg drar gjennom håret. Så mister jeg et lass når jeg forsiktig børster, så mister jeg et lass til når jeg føner, og så enda mer når jeg da drar fingrene gjennom håret igjen :sukk :daane Har kjøpt meg spesiell shampo og en kur, men glemmer å bruke kuren så vet ikke om det virker.... Jeg har hår ned til bh-festet, så superkjedelig å miste så mange laaaange hår - de er OVERRALT! :spy Kjenner meg igjen i hår-greiene Jeg har hår til like over bh-stroppen og har klipt det 3.hver måned og kura og tatt godt vare på det i to år nå, for å få tykt, flott hår til bryllupet..er vel bare å se laaangt etter det nå! ..mener foresten å ha lest at hårtap i forbindelse med gravidtet/amming er hormonelt betinget, slik at "hårtap-shampo"/B-vitaminer etc ikke vil fungere. Men det er jo verdt et forsøk Jøss! Har du hår på brystet!?? :skratte :fnise ---- Har mistet hår 1 1/2 mnd nå. Etter at jeg var hos frisøren på fredag (som fønet og børstet og fønet og børstet ) så innbiller jeg meg at røytingen har avtatt litt.. :filer Har finfin pigg i vikene her nå :ler Men har dere ikke håret i hestehale jenter? Så slipper man å utsette seg for at kålmark-babyer drar ut det lille vi har? Dessuten så sitter jo eventuelle løse hår fast i halen da... Jopp.. Er driiiitlei av å hå håret i hestehale/"knute", men lillemann er blitt ganske sterk i klypa og lugger ganske hardt når han får fatt i håret, så da blir det hestehale eller hårball da... Husmorsveis -------------- Prevensjon ja... Ingen prevensjon sålangt.. Fikk en resept på minipillen når jeg var på 6ukers kontrollen, men har ikke hentet den ut enda. Litt skeptisk til å begynne på hormon-prevensjon igjen, tenker at det var det som gjorde at det tok lang tid sist. Og, har vel egentlig ikke hatt noe sånn kjempebehov for prevensjon heller, har ikke vært såå aktiv på - fronten Har egentlig tenkt at "Jaja, hvis det faktisk skulle skje at jeg blir gravid "ved et uhell" denne gangen, så er det jaggu meningen " I dag har F fått smaken på tærne sine for første gang Såååå søt, der han lå på stellebordet og strevde med å få føttene inn i munnen, og etterhvert lå han der og sugde på tærne sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. desember 2011 #2124 Del Skrevet 7. desember 2011 Så søtt å sutte på tottelittene Har ikke mistet så mye hår jeg Kanskje det kommer senere? Jeg som faktisk ønsket å miste litt, fordi jeg har så ekstremt tykt hår.. Men det er jo kjedelig med hårtap da Hva gjør man ikke for de små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 8. desember 2011 #2125 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Går noen evigheter mellom hver gang jeg er innom - meeen vender alltid tilbake da Hår ja!!! Blir sprø av lange hår overalt og ikke minst som du skriver; husmorfrisyren!! Vet ikke hvor mange ganger jeg sier til mannen at nå må jeg bare klippe meg og få en ordentlig frisyre, men så vil jeg jo ha det langt også da :gjeiper: Gled deg til å begynne med smaksprøver det er så gøy å se lille S jobber med maten og smatter i vei Så drikker han vann til med stor lyst! Han har ikke mistet interessen for puppen for det om; heldigvis! Håper alt er bra med dere!! Endret 8. desember 2011 av peace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 11. desember 2011 #2126 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei Monthe Jeg kjenner meg litt igjen i den smakingen.. holder litt igjen jeg også! Gledet meg også veldig til å kunne begynne med litt andre ting enn puppen, men tiden går visst litt for fort!! Håper ellers alt er bra med dere? Fått handlet inn alt til jul? åh... og hårtap.. sukk, trodde liksom jeg skulle slippe unna, men nei, her er det full børste hver dag føles det som! Godt det er litt å ta av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Milla80- Skrevet 13. desember 2011 #2127 Del Skrevet 13. desember 2011 Halloooooo MonThe!! Det var jammen lenge siden jeg har vært innom her!! Som du vet strekker jo ikke timene til, så er ikke akkurat nett og pc som blir prioritert her i gården... Nå sitter jeg alene i sofaen, snuppa sover godt i senga vår (ja, ho ligger fortsatt i senga vår... orker ikke ta kampen enda, og vi synes det er så koslig å ha ho der ). Mannen er på Oslo-besøk, og jeg og mini er alene til imorra. Ang hårtap som det har vært skrevet om her, så snakket jeg akkurat med frisøren min. Han sa at det ikke er noe å gjøre med det, ingenting kan stoppe det. Han fortalte også om kona hans sin, ho hadde til og med mistet øyebryn og vipper etter fødsel!!! Takke seg til å bare miste en "bunke" hår hver dag. Jeg er heldigvis over denne perioden, tror jeg stoppet når snuppa var 6 mnd? Du kommer nok til å få langt og fyldig og nydelig hår når du er vakker brud! Jeg har fått resept på, og hentet ut, hormonspiral, men jammen om jeg ikke har tatt meg tid til å sette den inn. Gleder meg til å få den på plass, og håper TR skal forsvinne så lenge jeg går på den. Jeg ønsker IKKE noen graviditet enda, så jeg må bare ta meg sammen og få den inn Synes du skal prøve litt mat på F snart jeg. Det vil nok hjelpe veldig godt på søvnen! Lille A begynte å sove mye bedre når ho fikk litt grøt iløpet av dagen, og spesielt når ho fikk grøt rett før melken på kvelden. Ho er så søt forresten, igår satt ho og slurpa i seg spaghetti som bare det. Tok en og en i munnen, og sugde i seg, og stor-lo hver gang. Store jenta mi! Håper dere har en fin adventstid, og en god oppladning mot jul! Huff, får helt frysninger bare jeg skriver det, for jeg gleder meg så utrolig til jul i år! Ikke det at snuppa får med seg så mye, men bare det å ha ho sammen med oss Ha en super dag, og jeg stikker nok innom om noen måneder igjen Ses på FB iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 13. desember 2011 #2128 Del Skrevet 13. desember 2011 Halloooooo MonThe!! Det var jammen lenge siden jeg har vært innom her!! Som du vet strekker jo ikke timene til, så er ikke akkurat nett og pc som blir prioritert her i gården... Nå sitter jeg alene i sofaen, snuppa sover godt i senga vår (ja, ho ligger fortsatt i senga vår... orker ikke ta kampen enda, og vi synes det er så koslig å ha ho der ). Mannen er på Oslo-besøk, og jeg og mini er alene til imorra. Ang hårtap som det har vært skrevet om her, så snakket jeg akkurat med frisøren min. Han sa at det ikke er noe å gjøre med det, ingenting kan stoppe det. Han fortalte også om kona hans sin, ho hadde til og med mistet øyebryn og vipper etter fødsel!!! Takke seg til å bare miste en "bunke" hår hver dag. Jeg er heldigvis over denne perioden, tror jeg stoppet når snuppa var 6 mnd? Du kommer nok til å få langt og fyldig og nydelig hår når du er vakker brud! Jeg har fått resept på, og hentet ut, hormonspiral, men jammen om jeg ikke har tatt meg tid til å sette den inn. Gleder meg til å få den på plass, og håper TR skal forsvinne så lenge jeg går på den. Jeg ønsker IKKE noen graviditet enda, så jeg må bare ta meg sammen og få den inn Synes du skal prøve litt mat på F snart jeg. Det vil nok hjelpe veldig godt på søvnen! Lille A begynte å sove mye bedre når ho fikk litt grøt iløpet av dagen, og spesielt når ho fikk grøt rett før melken på kvelden. Ho er så søt forresten, igår satt ho og slurpa i seg spaghetti som bare det. Tok en og en i munnen, og sugde i seg, og stor-lo hver gang. Store jenta mi! Håper dere har en fin adventstid, og en god oppladning mot jul! Huff, får helt frysninger bare jeg skriver det, for jeg gleder meg så utrolig til jul i år! Ikke det at snuppa får med seg så mye, men bare det å ha ho sammen med oss Ha en super dag, og jeg stikker nok innom om noen måneder igjen Ses på FB iallefall! Nå blander jeg meg inn her; men ser dere fortsatt har henne i senga.. :gjeiper: Vi har også det, men vil prøve snart å ha han i egen, men frister ikke den prosessen... Du har ikke inntrykk at det blir lettere med tiden altså? Høres jo egentlig ikke slik ut, bare meg som håper det :gjeiper: hehe.. Begynte med hyppig amming og nå blitt en dum vane, veldig koselig, men litt irriterende også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 13. desember 2011 #2129 Del Skrevet 13. desember 2011 Blander meg litt jeg og... Jeg hadde lille i senga vår til han var 6 uker ca... Da sa kjære stopp :gjeiper: Jeg ammer i senga, og legger han tilbake når han er forsynt. Litt trist i starten, men jammen meg ganske så godt å ha senga for seg selv.... Blir sikkert værre og værre etterhvert, jeg merker godt på S nå at det er kos å ligge mellom oss igjen. Hender jeg tar han opp om han våkner tiiidlig, og jeg vet at han er mer trøtt, da kooooser vi oss Lykke til med "avvenning" etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 14. desember 2011 #2130 Del Skrevet 14. desember 2011 Blander meg litt jeg også da.. Hehe.. her sover knøsen i senga og pappan på gulvet Huff, stakkars mann! Vi har så liten dobbeltseng (kan såvidt kalle det det igrunn...) at vi får ikke plass alle tre, og når jeg nattammer (til tider ganske hyppig), så er det mer slitsomt for meg å stå opp! Så føler det på en måte blir riktig å prioritere vår søvn, når mannen alikevel sover likegodt på madrassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. desember 2011 #2131 Del Skrevet 14. desember 2011 Jaja, når vi førstens var inne på det kan jeg jo skrive litt jeg også Vi har en 150 cm seng. sambo bruker kanskje 60 av dem :fnise Når jeg ammer henne på venstre puppen ligger hun midt i sengen. liker da ikke at han er for nær for han sover så tungt! (redd han ruller seg over henne ) Når jeg ammer på høyre puppen syns jeg det er så ekkelt at hun blir liggende ut mot kanten, og jeg har flere ganger våknet i panikk og trodd hun har falt i gulvet, men så har jeg visst bare lagt henne oppigjen i sin seng :gjeiper: Men for å få bort denne panikken, har jeg rullet sammen en stor håndduk og lagt under lakenet helt ute på kanten. Da kan hun ikke rulle utfor og mor slapper MYE mer av! Det hender vi sovner begge to, og hun ligger til puppen i noen timer, men elllers legger jeg henne alltid oppigjen i sin seng, for jeg ligger ikke godt når vi samsover. (sambo er 100 kg, og det gjør til at jeg siger innover i sengen fordi den er nedtrykt der han ligger...så jeg ligger liksom å stritter imot tyngdekraften for at hun skal nå puppen... ) Jeg gikk i klasse med ei som sov med foreldrene når vi begynte på skolen.....De hadde egen seng til henne på rommet, men hun lå alltid oppi med dem sa hun. Hennes rom var bare for lekene. Jeg syns dette var rart husker jeg, og husker noen av barna kalte henne for baby Vi flytter om 3-4 mnd og da kommer jeg til å legge vesla på eget rom. Hadde gjort det nå om vi ikke skulle flytte, men orker ikke å begynne på den prosessen med å flytte ut alt fra kontoret nå... *lat* Noen netter er hun bare våken for mat en gang, mens andre er det opptil fire ganger. Det jeg håper å få til er at hun sovner selv, koser seg når det er leggetid og at hun finner roen av seg selv uten en time med arbeid før hun sovner..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 14. desember 2011 #2132 Del Skrevet 14. desember 2011 Jaja, når vi førstens var inne på det kan jeg jo skrive litt jeg også Vi har en 150 cm seng. sambo bruker kanskje 60 av dem :fnise Når jeg ammer henne på venstre puppen ligger hun midt i sengen. liker da ikke at han er for nær for han sover så tungt! (redd han ruller seg over henne ) Når jeg ammer på høyre puppen syns jeg det er så ekkelt at hun blir liggende ut mot kanten, og jeg har flere ganger våknet i panikk og trodd hun har falt i gulvet, men så har jeg visst bare lagt henne oppigjen i sin seng :gjeiper: Men for å få bort denne panikken, har jeg rullet sammen en stor håndduk og lagt under lakenet helt ute på kanten. Da kan hun ikke rulle utfor og mor slapper MYE mer av! Det hender vi sovner begge to, og hun ligger til puppen i noen timer, men elllers legger jeg henne alltid oppigjen i sin seng, for jeg ligger ikke godt når vi samsover. (sambo er 100 kg, og det gjør til at jeg siger innover i sengen fordi den er nedtrykt der han ligger...så jeg ligger liksom å stritter imot tyngdekraften for at hun skal nå puppen... ) Jeg gikk i klasse med ei som sov med foreldrene når vi begynte på skolen.....De hadde egen seng til henne på rommet, men hun lå alltid oppi med dem sa hun. Hennes rom var bare for lekene. Jeg syns dette var rart husker jeg, og husker noen av barna kalte henne for baby Vi flytter om 3-4 mnd og da kommer jeg til å legge vesla på eget rom. Hadde gjort det nå om vi ikke skulle flytte, men orker ikke å begynne på den prosessen med å flytte ut alt fra kontoret nå... *lat* Noen netter er hun bare våken for mat en gang, mens andre er det opptil fire ganger. Det jeg håper å få til er at hun sovner selv, koser seg når det er leggetid og at hun finner roen av seg selv uten en time med arbeid før hun sovner..... Skolejente sov fast i senga til foreldrene!?? Å hjelpe meg! Nei her tenker jeg på om vi skal prøve han på eget rom (vegg i vegg med vårt) i sprinkelsenga i julen når mannen har ferie eller rett etter nyttår.. Tenker at han likegodt han legges på eget rom når vi må inn i en prosess alikevel.. tror han våkner av matlukten litt unødvendig ofte.. Håper det går greit og som deg; at han sovner av seg selv og finner roen der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #2133 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hei Her er alt bare bra, travle dager med mannen myye på jobb, og en liten F som ikke vil ligge i ro på gulvet, og heller ikke alene Bare sånn kjapt innom, derfor svarer jeg ikke hver enkelt, men alle er satt pris på Ser dere diskuterer å ha de små på eget rom allerede nå - hva tenker dere om krybbedød / anbfealingen om å ha de inne på foredrenes soverom til de er fylt året? Her har F sin seng helt inntil vår seng (bed-side-crib), og når jeg er våken nok flyttes han tilbake i sin egen seng når han har spist. Mestepraten av gangene sovner vi begge to, og han blir liggende i vår seng. Vi nattammer fortsatt hyppig, med maks tre timer mellom hvert måltid. Jeg koser meg enn så lenge med å ha ham inne på rommet vårt, men gleder meg til han skal ligge på eget rom slik at vi kan se en film i senga, eller ha lpå lyset og lese...Eller prate/ , uten å være redd for å vekke ham Men jeg har ikke tenkt å flytte han inn på eget rom på en goood stund enda, for jeg vil følge anbefalingen mtp krybbedød. Hva tenker dere andre? Håper alle har det bra i denne herlige førjulstida! Aldri gledet meg sånn til jul som nå jeg! Endret 14. desember 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Milla80- Skrevet 14. desember 2011 #2134 Del Skrevet 14. desember 2011 Hallo dere! Plutselig innom to dager på rad her, hva er det som skjer? Lillegull har seg en lang ettermiddagsdupp, så da benytter jeg sjansen Lillejenta vår er 10 mnd, og ja, vi har ho i senga vår enda. Mest av egoistiske grunner. Jeg er ganske dårlig i kroppen, og sovener sent. Dvs hvis jeg våkner, kan jeg ligge to timer og bare verke i kroppen før jeg klarer å sovne igjen. Så når ho ligger mellom oss, og knyr litt om natta, er det mye enklere for meg å hjelpe ho litt der, før jeg våkner helt. Tror absolutt ho klarer å ligge i egen seng, men da er jeg redd at jeg må stå opp om natta, og deretter ligge våken etterpå. Vi har også stor seng (180), og det er goood plass, og vi sover som noen stein alle tre hele natta Har tatt det opp til diskusjon med mannen, men vi synes det er så koslig, så inntil videre lar vi ho være der Tenker dere nå at mannen kunne ta ho om natta? Ja, drøm søtt! For å få våkna han tar det lenger tid enn å gå en tur rundt huset tror jeg... haha! Jeg har også endel venninner med små barn, og de anbefaler oss bare å ha ho hos oss, så lenge vi er komfortable med det. De vil nok ha egen seng når de blir større, ho skal iallefall ikke ligge der til skolealder! Makan! Vi har også veldig mye barnepass av besteforeldre, siden jeg trenger litt mer hvile, og der blir ho også liggende mellom... Huff, følte jeg skrev dette for å forsvare meg, det gjorde jeg ikke. For vi gjør som vi vil uansett Men synes ikke det er noe galt med de som har babyene mellom seg, det er jo ekstra koslig! Noe så godt som å ligge tett inntil, og sovne til den gode lukta og pustinga fra mini! Ha en fin dag videre, mini våkner og ligger og skravler og synger i senga VÅR Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 14. desember 2011 #2135 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei Her er alt bare bra, travle dager med mannen myye på jobb, og en liten F som ikke vil ligge i ro på gulvet, og heller ikke alene Bare sånn kjapt innom, derfor svarer jeg ikke hver enkelt, men alle er satt pris på Ser dere diskuterer å ha de små på eget rom allerede nå - hva tenker dere om krybbedød / anbfealingen om å ha de inne på foredrenes soverom til de er fylt året? Her har F sin seng helt inntil vår seng (bed-side-crib), og når jeg er våken nok flyttes han tilbake i sin egen seng når han har spist. Mestepraten av gangene sovner vi begge to, og han blir liggende i vår seng. Vi nattammer fortsatt hyppig, med maks tre timer mellom hvert måltid. Jeg koser meg enn så lenge med å ha ham inne på rommet vårt, men gleder meg til han skal ligge på eget rom slik at vi kan se en film i senga, eller ha lpå lyset og lese...Eller prate/ , uten å være redd for å vekke ham Men jeg har ikke tenkt å flytte han inn på eget rom på en goood stund enda, for jeg vil følge anbefalingen mtp krybbedød. Hva tenker dere andre? Håper alle har det bra i denne herlige førjulstida! Aldri gledet meg sånn til jul som nå jeg! Skjønner absolutt tankene dine ja.. Hører om veldig mange som legger på eget rom ved 6-7 mnd alder og overraskende mange bare noen uker gamle.. Tiden vil vise om jeg faktisk klarer å legge han på eget rom enda men jeg vet vi får et veldig styr og en tidskrevende prosess med å venne han til å ligge for seg selv i egen seng uten meg i umiddelbar nærhet -og faktisk føle seg trygg og finne søvnen selv (noe han ikke er flink til nå uten byssing, pupp ller vogn..) Da lurer jeg på om vi skal prøve eget rom med det samme.. Vi får se - må ha med mannen på laget også; for klarer det ihvertfall ikke alene! En fin kveld til deg MonThe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 14. desember 2011 #2136 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hei Her er alt bare bra, travle dager med mannen myye på jobb, og en liten F som ikke vil ligge i ro på gulvet, og heller ikke alene Bare sånn kjapt innom, derfor svarer jeg ikke hver enkelt, men alle er satt pris på Ser dere diskuterer å ha de små på eget rom allerede nå - hva tenker dere om krybbedød / anbfealingen om å ha de inne på foredrenes soverom til de er fylt året? Her har F sin seng helt inntil vår seng (bed-side-crib), og når jeg er våken nok flyttes han tilbake i sin egen seng når han har spist. Mestepraten av gangene sovner vi begge to, og han blir liggende i vår seng. Vi nattammer fortsatt hyppig, med maks tre timer mellom hvert måltid. Jeg koser meg enn så lenge med å ha ham inne på rommet vårt, men gleder meg til han skal ligge på eget rom slik at vi kan se en film i senga, eller ha lpå lyset og lese...Eller prate/ , uten å være redd for å vekke ham Men jeg har ikke tenkt å flytte han inn på eget rom på en goood stund enda, for jeg vil følge anbefalingen mtp krybbedød. Hva tenker dere andre? Håper alle har det bra i denne herlige førjulstida! Aldri gledet meg sånn til jul som nå jeg! Ble to ganger det ja Endret 14. desember 2011 av peace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. desember 2011 #2137 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg kommer ikke til å flytte S på eget rom før jeg er ferdig med nattamming. Enkelt og greit fordi jeg ikke orker å fysisk måtte reise meg opp, gå å hente henne, sette meg ned for å amme, legge hun tilbake, og gå tilbake inn på rommet for å sovne igjen. Syns det er veldig kjekt å bare kunne sette meg opp i sengen, og løfte hun ut av sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #2138 Del Skrevet 21. desember 2011 Hei hei Her i huset er alt bare bra! F vokser og trives, og er en lykkelig liten gutt Kjære har tatt tidlig juleferie, i går ble rundvasken tatt (sist rundvask var før gullet kom i sommer, så var jaggu på tide ) , kun få julegaver gjenstår, kjøleskap og fryser er fylt opp, og ute er det masse snø - nå kan jula bare komme Skulle egentlig ha vært på 5mnderskontroll med vaksine og tema "mat" i dag, men det ble avlyst, så blir vel ikke før over jul. Har holdt mat-oppstart litt på vent fram mot denne kontrollen. Men tenker nå at vi bare begynner, og har tenkt å gi lillemann en smak på avokado eller banan iløpet av uka Det er litt spennende Skal ut å handle de siste julegavene i dag. Bla. Fs julegave, tror det blir en skikkelig god ull-dress til bilstol/utebruk. Synes det var litt vanskelig å komme på hva han skal få. Han kommer jo ikke til å huske noe av det, men har allikevel lyst til å kjøpe en skikkelig presang - er jo hans første jul Ønsker alle en fantastisk fin førjulstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. desember 2011 #2139 Del Skrevet 21. desember 2011 Så deilig at din kjære fikk en tidlig juleferie Koselig å være sammen, alle tre Uff, jeg tror ikke S får noe gave av oss i år Aner ikke hva vi skulle kjøpt, og hun er jo så liten at hun ikke skjønner noe av det uansett, men.. Vi får se God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. januar 2012 #2140 Del Skrevet 1. januar 2012 Gratulerer med 6 mnd til F i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå