Gå til innhold

For oss som tar førerkortet

Brooke Penelope

Anbefalte innlegg

Jeg tok ikke teorikurs, men leste boken en gang. Øvde en god del på både prove.no og teoritentamen.no. Anbefaler å øve på begge, for det er en del forskjellige spørsmål :)

Har forresten oppkjøring i morgen. Tiden har gått alt for fort. Gruer meg ubeskrivelig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok ikke teorikurs, men leste boken en gang. Øvde en god del på både prove.no og teoritentamen.no. Anbefaler å øve på begge, for det er en del forskjellige spørsmål :)

Har forresten oppkjøring i morgen. Tiden har gått alt for fort. Gruer meg ubeskrivelig mye!

Lykke til!! Oppdater i morra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på å få tatt teorien i morgen, sitter på teoritentamen nå og tar prøver. Men er litt redd for at siden det er mange spm som går igjen sånn at det kan virke som at jeg kan ting bedre enn det jeg egentlig kan.. Kanskje jeg skal stikke innom prove.no etterhvert. Nå driver jeg og skumleser gjennom boka, mye av bilens oppbygning som jeg er litt usikker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på å få tatt teorien i morgen, sitter på teoritentamen nå og tar prøver. Men er litt redd for at siden det er mange spm som går igjen sånn at det kan virke som at jeg kan ting bedre enn det jeg egentlig kan.. Kanskje jeg skal stikke innom prove.no etterhvert. Nå driver jeg og skumleser gjennom boka, mye av bilens oppbygning som jeg er litt usikker på..

Jeg merket at det lønte seg å variere litt ja. Les godt hvertfall! Jeg var inne på bgge de sidene du nevner, pluss at jeg kjøpte en spørsmålsbok :) Boka hørte ikke til teoriboka, men det gjorde ikke noe egentlig :)

Lykke til!

Endret av SnikkSnakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt 2 prøver på prove.no og stått på begge (4 og 5 feil) :hoppe: Må vel øve litt mer før jeg tør å ta teorien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::bolledeig: Da var teorien bestått :bolledeig: Hadde 2 feil, men er ikke dårlig etter en dags lesing ;) Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte det :D Ikke mange som får lappen på bursdagen sin, så jeg er kjempe godt fornøyd. Er såå glad akkurat nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til Banan!! :hoppe:

Hadde kjøretime igjen i dag. Det gikk bedre nå enn sist gang. Må fortsatt tenke på planlegging før kryss og rundkjøringer og jeg må anpasse farten bedre. Dette er jo ting jeg har merket selv. Jeg kommer litt for fort inn i krysset/rundkjøringen og planlegger for seint. Da blir det jo liten tid å tenke og handle på, og derfor friker jeg ut og mister hodet litt.

Merker at jeg begynner å hate rundkjøringer med flere felt *kremt*

Skal ha kjretime til fredag igjen. Håper virkelig at det går bra!! Nå begynner jeg bare å bli lei av å ikke klare ting, og vil bare bli ferdig med dette her! Hadde en liten mental-breakdown i går, hvor jeg hadde lyst til bare å gi opp, men vet at det er nå eller aldri, og jeg må bli ferdig med den før fristen på teorien går ut også...Men dette SKAL jeg klare! Jeg som alle andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hei!

Tenkte jeg også kunne bli med her :) er 23 og skal endelig komme igang.

Jeg skjønner ikke helt når jeg kan ta teorien. Den referansekoden jeg fikk da jeg søkte har jeg brukt, og det kommer opp at søknaden er klar for teoriprøve, og at de har fått vandelsattesten min. Men jeg har ikke fått noe brev om at søknaden min er ferdig behandlet? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med du søkte på nett? I så fall tror jeg det går bra å ta teorien nå, og at brevet kanskje kommer etterhvert, eller kanskje ikke kommer siden du har fått svar. Men jeg vet ikke, for jeg sendte inn søknad gjennom kjøreskolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodtwin

jeg har aldri fått brev, fordi jeg søkte elektronisk. Trur man bare får brev når man sender inn søknad selv jeg. Så det er bare å stikke å ta teorien ja =) Og ta med optikerattest om du trenger det =) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodtwin

I morra må jeg forresten huske å ringe kjøreskolen å bestille glattkjøring, langkjøring og oppkjøring!! Og hvis jeg skriver det her, så husker jeg det kanskje i morra også :D (neida... ikke småhektisk om dagen i det hele tatt :P)

Gruer med litt til glattkjøringa og langkjøringa sånn prismessig... 4000 for glattkjøring og 6000 for langkjøring ..ouch!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...