AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #1381 Del Skrevet 10. april 2013 I en alder av 24(!) har jeg endelig tatt meg mot til å ta lappen. Jeg begynte vel med kjøretimer da jeg 18år, men jeg syns det er så utrolig skummelt å kjøre bil så har drøyd den veeldig lenge. Jeg skal ha forbikjøring nå på fredag og merker at jeg gruer meg skikkelig! Har ikke kjørt på tre måneder da jeg ikke har mulighet til å øvelseskjøre hjemme. Gleder meg bare til å få alt overstått og stå med lappen i hånden en vakker dag Anonym poster: 4b4969e26a039ff9bfcca2b8c348d02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. april 2013 #1382 Del Skrevet 10. april 2013 I en alder av 24(!) har jeg endelig tatt meg mot til å ta lappen. Jeg begynte vel med kjøretimer da jeg 18år, men jeg syns det er så utrolig skummelt å kjøre bil så har drøyd den veeldig lenge. Jeg skal ha forbikjøring nå på fredag og merker at jeg gruer meg skikkelig! Har ikke kjørt på tre måneder da jeg ikke har mulighet til å øvelseskjøre hjemme. Gleder meg bare til å få alt overstått og stå med lappen i hånden en vakker dag Anonym poster: 4b4969e26a039ff9bfcca2b8c348d02b Forstår godt den grue seg-følelsen når man ikke har fått kjørt på en stund men som foreldrene mine pleide å si når jeg var i samme situasjon: "det er som å sykle", man setter seg fort inn i det igjen. Og forbikjøring er lett, hos oss så var det to skolebiler som ikke gjorde annet enn å kjøre forbi hverandre på en litt øde landevei (vet ikke hvordan det er på din kjøreskole men det er ikke avanserte greier)... går så fint så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #1383 Del Skrevet 10. april 2013 Oppkjøring i morgen. *Pust,pust* Anonym poster: 356cdc33f13c3c3b409ac53df25459d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 10. april 2013 #1384 Del Skrevet 10. april 2013 Oppkjøring fredag, døøøør ass. Har en skikkelig negativ kjørelærer som kommer til å ødelegge motivasjonen min heeelt i oppvarmingen. Også er jeg nesten presset til å måtte bestå dette siden det er mamma som betaler ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. april 2013 #1385 Del Skrevet 10. april 2013 Oppkjøring i morgen. *Pust,pust* Anonym poster: 356cdc33f13c3c3b409ac53df25459d4 Lykke til! Oppkjøring fredag, døøøør ass. Har en skikkelig negativ kjørelærer som kommer til å ødelegge motivasjonen min heeelt i oppvarmingen. Også er jeg nesten presset til å måtte bestå dette siden det er mamma som betaler ... Er så utrolig kjipt med slike kjørelærere men du får prøve å ikke tenke på h*n under oppkjøringen og gjøre så godt du kan, ikke føl deg presset av at moren din betaler osv, bare slapp helt av (jeg vet at det er lettere sagt enn gjort, men husk at sensor er vanlige mennesker som IKKE prøver å sabotere for deg, de vil at du skal lykkes). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #1386 Del Skrevet 11. april 2013 Lykke til! Takk.Alle positive tanker og lykkeønskninger mottas med den største takk.Er ikke mange timene igjen før det braker løs nå. Anonym poster: 356cdc33f13c3c3b409ac53df25459d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 11. april 2013 #1387 Del Skrevet 11. april 2013 Anonymknappen av,for jeg besto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #1388 Del Skrevet 11. april 2013 Anonymknappen av,for jeg besto Gratulerer!!! Anonym poster: ff4a1595f9273bf3fdf062435834be97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 11. april 2013 #1389 Del Skrevet 11. april 2013 Er så utrolig kjipt med slike kjørelærere men du får prøve å ikke tenke på h*n under oppkjøringen og gjøre så godt du kan, ikke føl deg presset av at moren din betaler osv, bare slapp helt av (jeg vet at det er lettere sagt enn gjort, men husk at sensor er vanlige mennesker som IKKE prøver å sabotere for deg, de vil at du skal lykkes). Tusen takk Jeg skal tenke over det du skrev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 11. april 2013 #1390 Del Skrevet 11. april 2013 Anonymknappen av,for jeg besto Yaaay, så bra, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 11. april 2013 #1391 Del Skrevet 11. april 2013 Tusen takk Jeg skal tenke over det du skrev! No problemo, er ikke så lenge siden jeg var i samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 11. april 2013 #1392 Del Skrevet 11. april 2013 No problemo, er ikke så lenge siden jeg var i samme situasjon. Haha, men fikk du mye spm om sikkerhetskontroll? Var det vanskelige spørsmål i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 11. april 2013 #1393 Del Skrevet 11. april 2013 Yaaay, så bra, gratulerer! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 11. april 2013 #1394 Del Skrevet 11. april 2013 Haha, men fikk du mye spm om sikkerhetskontroll? Var det vanskelige spørsmål i så fall? På den spørsmålgreia man får før man kjører så ble jeg spurt om hvordan man sjekker luftrykket i dekkene (eller noe sånt), og that's it. Man får en bunke med kort hvor man velger ett så man vet aldri hva slags spørsmål man får (regner med det er slik de fleste steder). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 11. april 2013 #1395 Del Skrevet 11. april 2013 På den spørsmålgreia man får før man kjører så ble jeg spurt om hvordan man sjekker luftrykket i dekkene (eller noe sånt), og that's it. Man får en bunke med kort hvor man velger ett så man vet aldri hva slags spørsmål man får (regner med det er slik de fleste steder). Okei takk Får øve litt videre nå på de spørsmåla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 12. april 2013 #1396 Del Skrevet 12. april 2013 Woooho jeg besto! Første forsøk! Takker for alle tips jeg fikk gjennom denne tråden <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 12. april 2013 #1397 Del Skrevet 12. april 2013 Woooho jeg besto! Første forsøk! Takker for alle tips jeg fikk gjennom denne tråden <3 Så gøy, gratulerer! =D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #1398 Del Skrevet 12. april 2013 Nå har jeg hatt forbi/landeveiskjøring. Uff, jeg gruet meg skikkelig da jeg ikke har kjørt på tre mnd. Det gikk heldigvis bedre enn forventet:p men læreren sa at jeg er nok ikke helt klar foroppkjøring da jeg trenger å øve mer. Problemet er bare at jeg ikke har noen å øvelseskjøre med bah. Anonym poster: 4b4969e26a039ff9bfcca2b8c348d02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerdemamma Skrevet 12. april 2013 #1399 Del Skrevet 12. april 2013 Kjøretime i by i dag! Med lyskryss, masse folk og biler! Guri så redd jeg var på veien bort, men gikk jo overaskende bra. Klarte å kvele bilen to ganger i et kryss, men ingen tutet eller noen ting. Skal ha glattkjøring om 9 dager. Det kjenner jeg at jeg gruer meg litt til. Heldigvis er det vel ikke noe vi kan stryke på sånn sett. Så snakket hun om å bestille oppkjøring når det var unnagjort! Herrefred, det går unna. Selv om jeg ikke har kunnet kjøre mye privat. Tenk så deilig om jeg klarer å bli ferdig før sommeren da! Cruise bort for å kjøpe is eller en burger Skal dypere inn i storby om en uke. Men jeg har tro på at det skal gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 12. april 2013 #1400 Del Skrevet 12. april 2013 Kjøretime i by i dag! Med lyskryss, masse folk og biler! Guri så redd jeg var på veien bort, men gikk jo overaskende bra. Klarte å kvele bilen to ganger i et kryss, men ingen tutet eller noen ting. Skal ha glattkjøring om 9 dager. Det kjenner jeg at jeg gruer meg litt til. Heldigvis er det vel ikke noe vi kan stryke på sånn sett. Så snakket hun om å bestille oppkjøring når det var unnagjort! Herrefred, det går unna. Selv om jeg ikke har kunnet kjøre mye privat. Tenk så deilig om jeg klarer å bli ferdig før sommeren da! Cruise bort for å kjøpe is eller en burger Skal dypere inn i storby om en uke. Men jeg har tro på at det skal gå fint Åh, jeg var livredd når jeg skulle ha bykjøring, tror jeg fikk to timer med søvn natten før... men det gikk overraskende bra. Glattkjøring er litt artig, skli rundt og prøve å ikke treffe skumgummi-elger og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå