louise1 Skrevet 17. mars 2011 #441 Del Skrevet 17. mars 2011 Slenger meg med her jeg, for jeg holder også på å ta lappen Men det jeg er så utrolig nervøs for er teoriprøven! Jeg leser for harde livet og tar test på teoritentamen.no. Noen som har anelse om spørsmålene på teoritentamen er lik de man får på prøven? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 17. mars 2011 #442 Del Skrevet 17. mars 2011 Slenger meg med her jeg, for jeg holder også på å ta lappen Men det jeg er så utrolig nervøs for er teoriprøven! Jeg leser for harde livet og tar test på teoritentamen.no. Noen som har anelse om spørsmålene på teoritentamen er lik de man får på prøven? Noen som har noen tips? Hei, og velkommen spørsmålene er nesten de samme, bare at de kan være formulert på en anna måte. Mitt råd er å lese nøye gjennom spørsmålene som du får på selve teoriprøva, og lese veldig nøye gjennom svaralternativene også. Jeg leste gjennom læreboka et par ganger, de to siste døgnene før selve prøven, så kjøpte jeg meg 24 timers tilgang på teoritentamen og prove.no.. Satt der nesten i hele to dager, selv om jeg besto flere ganger på rad så fortsatte jeg.. Fordi du får som regel ikke samme spørsmålene hver gang... Så mitt råd er egentlig, lese nøye, og ikke stress... Så kommer det til å gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Mj# Skrevet 17. mars 2011 #443 Del Skrevet 17. mars 2011 jeg og stresset utrolig mye med teorien, tror jeg var mer nervøs for teorien enn jeg kommer til å bli for oppkjøringen jeg tror det Dularfullar sa med å lese godt gjennom spørsmål og svar og å ikke stresse er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 17. mars 2011 #444 Del Skrevet 17. mars 2011 Takk for svar Jo, jeg har hørt at det er mange spørsmål der svarene er ganske like og "lurespørsmål". Jeg er og mer nervøs for teorien enn oppkjøringen! Hehe. Men jeg får bare holde meg rolig og prøve å ikke stresse, så går det nok greit. Skal øve hele helga, så er det bare å ta prøven på mandagen. Grugleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 17. mars 2011 #445 Del Skrevet 17. mars 2011 Takk for svar Jo, jeg har hørt at det er mange spørsmål der svarene er ganske like og "lurespørsmål". Jeg er og mer nervøs for teorien enn oppkjøringen! Hehe. Men jeg får bare holde meg rolig og prøve å ikke stresse, så går det nok greit. Skal øve hele helga, så er det bare å ta prøven på mandagen. Grugleder meg! De bruker ikke lurespørsmål lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnH Skrevet 21. mars 2011 #446 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg hadde prøveoppkjøring i dag, og var dritnervøs før jeg skulle kjøre med tanke på været i dag. Det var flom og sterk vind flere steder, og jeg var utrolig redd for å få vannplaning. Heldigvis klarte jeg å skjerpe nervene når jeg satt i bilen. Kjørelæreren merket at jeg var nervøs, og prøvde å tulle meg bort litt. Og det klarte han også Kjøringen gikk faktisk kjempebra,hadde problemer med å lukeparkere på første parkeringen så fikk jeg noen tips fra han til neste lukeparkering så da gikk det fint andre gangen Ved oppsumeringen sa han at jeg kjørte trygt og godt, samtidig at jeg ikke var til hinder for andre trafikanter. Og at visst dette var oppkjøring hadde jeg bestått med glans Så da har jeg oppkjøring Tirsdag 29 Mars, utrolig spent på hvordan det går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 21. mars 2011 #447 Del Skrevet 21. mars 2011 Masse lykke til AnnH. Vi skal gjennom ilden samme dag Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 22. mars 2011 #448 Del Skrevet 22. mars 2011 Masse lykke til AnnH. Vi skal gjennom ilden samme dag Hehe. Jeg krysser fingrene for begge to Lykke til!!! Og Missi... DENNE gangen klarer du det :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 22. mars 2011 #449 Del Skrevet 22. mars 2011 Håper virkelig det og tusen takk:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnH Skrevet 22. mars 2011 #450 Del Skrevet 22. mars 2011 Masse lykke til AnnH. Vi skal gjennom ilden samme dag Hehe. Lykke til til deg også krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 23. mars 2011 #451 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvor skal du kjøre opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnH Skrevet 24. mars 2011 #452 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvor skal du kjøre opp? Skal kjøre opp i Molde jeg hvor skal du kjøre opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 25. mars 2011 #453 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg skal ha oppkjøring i Oslo jeg. Masse lykke til nok en gang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 25. mars 2011 #454 Del Skrevet 25. mars 2011 Forresten, noen som har anelse om hvordan langkjøring er? Gleder meg veldig til den! Bare synd at veien til dit jeg skal er sååå fæl, skikkelig dårlige veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. mars 2011 #455 Del Skrevet 25. mars 2011 Forresten, noen som har anelse om hvordan langkjøring er? Gleder meg veldig til den! Bare synd at veien til dit jeg skal er sååå fæl, skikkelig dårlige veier. Se positivt på det . Det er vel bare fint å få erfaring med flere slags veier og utfordring med kjørestil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 28. mars 2011 #456 Del Skrevet 28. mars 2011 Da har jeg hatt siste Kjøretime før morgendagens oppkjøring og det gikk strålenede. . Jeg og kjørelæreren min sa at imorgen skal vi ned å hente førerkortet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 28. mars 2011 #457 Del Skrevet 28. mars 2011 Da har jeg hatt siste Kjøretime før morgendagens oppkjøring og det gikk strålenede. . Jeg og kjørelæreren min sa at imorgen skal vi ned å hente førerkortet . Lykke til, dette klarer du Husk å senke skuldrene, og pust, og husk at sensorene er mennesker de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 28. mars 2011 #458 Del Skrevet 28. mars 2011 Åh tusen takk det skal jg huske imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 28. mars 2011 #459 Del Skrevet 28. mars 2011 Åh tusen takk det skal jg huske imorgen krysser fingrene for deg enda en gang, og sender masse gode tanker til deg :) Denne gangen klarer du det *venter spent på oppdatering i morra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 28. mars 2011 #460 Del Skrevet 28. mars 2011 Tusen takk dularfullar . Oppdateringen kommer imorgen men nå kaller senga . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå