Gå til innhold

For oss som tar førerkortet

Brooke Penelope

Anbefalte innlegg

JEG KLARTE DET! Jeg fikk enedelig lappen! Åh herregud det her er en av de beste følelsene jg har vært borti! Føler ekstrem lykke dypt inne i sjelen! Nå får jeg endelig kjøre bil alene. Åh hvor godt det skal bli :):):):). Tusen takk for alle oppmuntrende ord!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vulture

Gratulerer:)

Jeg begynte med øvelselskjøring i februar, og skal nå ta teoriprøven før 15.april. Gruer meg, for jeg begynte først å lese nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG KLARTE DET! Jeg fikk enedelig lappen! Åh herregud det her er en av de beste følelsene jg har vært borti! Føler ekstrem lykke dypt inne i sjelen! Nå får jeg endelig kjøre bil alene. Åh hvor godt det skal bli :):):):). Tusen takk for alle oppmuntrende ord!:)

Gratulerer :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye Missi89!

jeg har oppkjøring på mandag! men jeg har konsentrert meg så mye om skolen at jeg hadde nesten glemt det :fnise: men så så jeg det i dag på kalenderen og innså at det er 6 dager til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer:)

Jeg begynte med øvelselskjøring i februar, og skal nå ta teoriprøven før 15.april. Gruer meg, for jeg begynte først å lese nå...

Jeg leste i 6 dager, og satt 4 timer på teoritentamen.no og prove.no og tok tester, dagen etterpå bestod jeg med 1 feil. Dette går veldig bra, prøvene på nettet er gull verdt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :D det er en hærlig følelse :)

Besto oppkjøringen selv i dag :) utrolig lettende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUUURRRRRRRRAAAAAAAAAAAA FOR MISSI :) og gratulerer kjempemasse med lappen, ENDELIG var det din tur :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :D det er en hærlig følelse :)

Besto oppkjøringen selv i dag :) utrolig lettende :)

kjempemasse gratulerer til deg også AnnH :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tusen takk :). Herlig følelse. Men har ikke helt gått opp for meg Hehe. Tror jg innser det når det ordentlige førerkortet kommer i posten :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye Missi89!

jeg har oppkjøring på mandag! men jeg har konsentrert meg så mye om skolen at jeg hadde nesten glemt det :fnise: men så så jeg det i dag på kalenderen og innså at det er 6 dager til!

Masse lykke til og jg hadde oxo glemt det bort litt og det var like greit. Gjorde at jg var mindre nervøs pga nettopp det. Håper du får den :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vulture

Jeg leste i 6 dager, og satt 4 timer på teoritentamen.no og prove.no og tok tester, dagen etterpå bestod jeg med 1 feil. Dette går veldig bra, prøvene på nettet er gull verdt! :)

Jeg håper virkelig det kommer til å gå bra. Er med på et forskningsprosjekt så skal kun bruke teori- og oppgavebok til pugginga, men tenker jeg forsøker noe nettsteder noen dager før teorien for å se om jeg virkelig kan det.

Forøvrig synes jeg det er rart at så mange av vennene mine strøyk på teorien- man lærer da mye av teorien i kjøretimene også i tillegg til å følge trafikkregler under øvelseskjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til dere som har bestått oppkjøring :) Det er en av verdens beste følelser!

Angående teoriprøver:

Jeg opplevde selv at det å lese godt i boka, gjøre oppgaver i oppgavehefte og øve meg på teoritentamen.no hjalp utrolig mye, men det som hjalp aller mest var å sette teori ut i praksis. Det er gull verdt! Du lærer mest av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tusen takk :). Herlig følelse. Men har ikke helt gått opp for meg Hehe. Tror jg innser det når det ordentlige førerkortet kommer i posten :).

det tok bare tre dager før jeg fikk lappen i posten :) kjørte opp på en onsdag, og fikk lappen i posten lørdagen etterpå ;) ;) Utrolig deilig å se den rosa lappen i hånda, men skulle vært laget av gull pga alle pengene vi har brukt på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skulle vært laget av gull ja og det er nettopp slik jg kommer til å behandle det rosa kortet Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde min første kjøretime igår med mamman min, aner ikke hvor mange ganger jeg kvelte motoren på den lille strekka jeg kjørte :fnise: Gruer meg til og kjøre med kjørelærer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som har tatt teoriprøven i det siste, hvordan er den sammenlignet med prøve.no? Føler meg ikke klar, men når blir jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har tatt teoriprøven i det siste, hvordan er den sammenlignet med prøve.no? Føler meg ikke klar, men når blir jeg det?

Etter slik jeg opplevde prove.no så var spørsmålene vanskelige å svare på. Strøk hver gang jeg tok den der, mens på teoritentamen.no besto jeg flere ganger. Synes det var mer like spørsmål på teoriprove.no som på teoriprøven hos vegvesnet følte jeg ;)

Men dette er hva jeg føler :) noen synes prove.no er til å anbefale, og andre liker teoritentamen.no bedre :)

Lykke til med teoribiten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hørte ett sted at lukeparkering ikke er en del av oppkjøringen lenger. Er dette sant?

Må man ha bestått teoriprøven før man kan ta den praktiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...