Nightchill Skrevet 9. juli 2013 #1561 Del Skrevet 9. juli 2013 Ja, jeg ville også ha prøvd når du gjør det så greit på nettet. Greit å være ferdig med den før du skal bort da! Har oppkjøring neste uke, og kjørte ikke så bra på timen jeg hadde i dag. Leste bilistene litt feil i en rundkjøring, og hadde et vikepliktsbrudd pga. dette.... Så grenseløst irriterende. Jeg kjører ikke slik med pappa - men har noen grove blundere med lærer. Aner ikke hvorfor det er sånn. Liker ikke skolebilen så godt heller. Synd jeg ikke kan kjøre med privatbilen til uka :/ Gruer meg enda mer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 9. juli 2013 #1562 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg ville ha venta. Greit nok at du har råd til å feile,men den tankegangen kan fort bli en "felle" hvis du forstår hva jeg mener. Skal du ta den må du gå inn med en tankegang på at du SKAL greie det, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 9. juli 2013 #1563 Del Skrevet 9. juli 2013 Ja, jeg ville også ha prøvd når du gjør det så greit på nettet. Greit å være ferdig med den før du skal bort da! Har oppkjøring neste uke, og kjørte ikke så bra på timen jeg hadde i dag. Leste bilistene litt feil i en rundkjøring, og hadde et vikepliktsbrudd pga. dette.... Så grenseløst irriterende. Jeg kjører ikke slik med pappa - men har noen grove blundere med lærer. Aner ikke hvorfor det er sånn. Liker ikke skolebilen så godt heller. Synd jeg ikke kan kjøre med privatbilen til uka :/ Gruer meg enda mer nå. Tror også jeg hadde gjort det mye bedre med bilen hjemme evt. kjøreskolebilen jeg faktisk har kjørt. Disse har jeg kontroll på, men den nye kjøreskolebilen er jeg ikke vant med, og kjører dermed mye dårligere blant annet pga. det. Mye lettere å gjøre andre feil når jeg er usikker pga. bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungmammaa Skrevet 9. juli 2013 #1564 Del Skrevet 9. juli 2013 Hei. Henger meg på denne tråden jeg også :-) Jeg har oppkjøring på mandag, men vet ikke helt hva jeg føler :-/ hadde kartkjøring i dag, og gjorde et par " små " feil som jeg ellers aldri gjør. Jeg var veldig opptatt av å følge skilt, for jeg skulle kjøre helt selvstendig og finne veien selv, så brøt nesten en vikeplikt. Og kjørte fort forbi et kryss jeg hadde vikeplikt i( var ingen biler der, men allikavel )... Min datter begynner i barnehage i august og jeg skole, så målet har jo vært å få lappen til det. Kjørelæreren sa at jeg fikk bestemme selv om jeg skal ta oppkjøringen på mandag. Er litt i tvil, men er så lang ventetid på ny så får ikke ny før om veldig lenge :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. juli 2013 #1565 Del Skrevet 10. juli 2013 Kjørelæreren sa at jeg fikk bestemme selv om jeg skal ta oppkjøringen på mandag. Er litt i tvil, men er så lang ventetid på ny så får ikke ny før om veldig lenge :-( Mener kjørelæreren din at du er klar da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 10. juli 2013 #1566 Del Skrevet 10. juli 2013 Ny oppkjøring bestilt, gru-gleder meg! Kjørelærer jeg sier jeg kjører bra, men har fortsatt noen uker på meg til å finpusse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungmammaa Skrevet 10. juli 2013 #1567 Del Skrevet 10. juli 2013 Mener kjørelæreren din at du er klar da? Vi skal ha siste kjøretime i morgen, og da skulle vi se :-) er siste frist i morgen for å avbestille oppkjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 10. juli 2013 #1568 Del Skrevet 10. juli 2013 Nå leser jeg som bare det! Merker at det jeg sliter med er beregning av avstand, aner ikke hva jeg skal svare der spørsmålene er formulert type "Hvor mange meter bruker du på å bremse hvis du kjører i 80 km" f.eks. Flere som sliter med det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightchill Skrevet 10. juli 2013 #1569 Del Skrevet 10. juli 2013 Ny oppkjøring bestilt, gru-gleder meg! Kjørelærer jeg sier jeg kjører bra, men har fortsatt noen uker på meg til å finpusse Lang ventetid eller? Om jeg stryker her i byen tenkte jeg bestille et sted litt ute på landet. Ventetiden i byen er på rundt 3 mnd, bedre der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. juli 2013 #1570 Del Skrevet 10. juli 2013 Vi skal ha siste kjøretime i morgen, og da skulle vi se :-) er siste frist i morgen for å avbestille oppkjøringen. Ok, måtte bare spørre fordi en kompis fikk høre fra sin kjørelærer etter at han strøk på oppkjøringen første gangen at "du var nok ikke helt klar" og det er temmelig dårlig gjort av læreren å sende avgårde eleven på oppkjøring når h*n mener at eleven burde øve mer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungmammaa Skrevet 10. juli 2013 #1571 Del Skrevet 10. juli 2013 Ok, måtte bare spørre fordi en kompis fikk høre fra sin kjørelærer etter at han strøk på oppkjøringen første gangen at "du var nok ikke helt klar" og det er temmelig dårlig gjort av læreren å sende avgårde eleven på oppkjøring når h*n mener at eleven burde øve mer.. Ja, har hørt en del har opplevd det. Min Kjørelærer er veldig opptatt at jeg skal ha en hel dobbeltime uten noen som helst feil, for man sender ikke opp en elev til føreprøve visst man gjør feil på kjøretimene. Han sa ihvertfall at i morgen skal vi ha prøve oppkjøring der vi skal " late " som jeg har det, så tar vi det der i fra. Er ihvertfall siste frist i morgen til å avbestille oppkjøringen, så dagen i morgen er litt viktig. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. juli 2013 #1572 Del Skrevet 10. juli 2013 Ja, har hørt en del har opplevd det. Min Kjørelærer er veldig opptatt at jeg skal ha en hel dobbeltime uten noen som helst feil, for man sender ikke opp en elev til føreprøve visst man gjør feil på kjøretimene. Han sa ihvertfall at i morgen skal vi ha prøve oppkjøring der vi skal " late " som jeg har det, så tar vi det der i fra. Er ihvertfall siste frist i morgen til å avbestille oppkjøringen, så dagen i morgen er litt viktig. :-) Håper du får positiv respons fra kjørelæreren i morgen. =) Er selvfølgelig viktig å føle seg klar selv men det er fint å ha kjørelærerens støtte også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungmammaa Skrevet 10. juli 2013 #1573 Del Skrevet 10. juli 2013 Håper du får positiv respons fra kjørelæreren i morgen. =) Er selvfølgelig viktig å føle seg klar selv men det er fint å ha kjørelærerens støtte også. Tusen takk :-) jeg føler jo meg flink å det, men tror jeg aldri kommer til å føle meg 100% klar. Ja, helt sant. Er veldig godt å ha kjørelæreren sin støtte også :-) da føler man seg ihvertfall flink :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 10. juli 2013 #1574 Del Skrevet 10. juli 2013 Lang ventetid eller? Om jeg stryker her i byen tenkte jeg bestille et sted litt ute på landet. Ventetiden i byen er på rundt 3 mnd, bedre der du bor? I utgangspunktet er det 3 mnd på "min" trafikkstasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. juli 2013 #1575 Del Skrevet 10. juli 2013 Tusen takk :-) jeg føler jo meg flink å det, men tror jeg aldri kommer til å føle meg 100% klar. Ja, helt sant. Er veldig godt å ha kjørelæreren sin støtte også :-) da føler man seg ihvertfall flink :-D Tror det bare er bra at man ikke er superselvsikker, da er det lett å gå på trynet. Følte meg ikke klar jeg heller men det gikk bra og det viktigste er å tenke at verden går ikke under om man stryker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungmammaa Skrevet 10. juli 2013 #1576 Del Skrevet 10. juli 2013 Tror det bare er bra at man ikke er superselvsikker, da er det lett å gå på trynet. Følte meg ikke klar jeg heller men det gikk bra og det viktigste er å tenke at verden går ikke under om man stryker. Sant det:-) jeg tenker stryker jeg så stryker jeg. Får bare øve mer da og håpe på bestått neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightchill Skrevet 10. juli 2013 #1577 Del Skrevet 10. juli 2013 3 mnd ventetid er altfor lang tid om man stryker :/ Får dra til Alta kanskje om det går skeis Jeg bestilte oppkjøring for veldig lenge siden, nettopp fordi det er så himla lang ventetid. Så lærern min har vel ikke uttalt seg spesielt om jeg er "klar" eller ikke - og jeg har vel ikke spurt han direkte heller. Det er det testoppkjøringa er til for antar jeg. Hadde det ikke vært for blunderen i krysset, så hadde jeg stått. En kjøretime igjen nå, så er det alvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 10. juli 2013 #1578 Del Skrevet 10. juli 2013 Ett lite tips til dere som vurderer å avlyse oppkjøring, be om å få den utsatt! Jeg fikk min oppkjøring utsatt 2 uker. Er ikke sikkert det er mulig der dere bor, for de må eventuelt bytte dato med noen andre. Men kan være greit å vite, iallefall Utrolig leit å vente i 3 mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungmammaa Skrevet 10. juli 2013 #1579 Del Skrevet 10. juli 2013 Ett lite tips til dere som vurderer å avlyse oppkjøring, be om å få den utsatt! Jeg fikk min oppkjøring utsatt 2 uker. Er ikke sikkert det er mulig der dere bor, for de må eventuelt bytte dato med noen andre. Men kan være greit å vite, iallefall Utrolig leit å vente i 3 mnd.. Her har jeg vudert det( har på mandag) men han sier det er ganske fult i langt tid :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 12. juli 2013 #1580 Del Skrevet 12. juli 2013 Tok teorieksamen idag og jeg besto med god margin! Nå rømmer jeg landet, adios amigos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå