silverdoe Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #561 Del Skrevet 27. desember 2011 Deilig jul du har hatt da! :jepp : Her er det fortsatt en mageboer, men den er på tur ut senest torsdag!! :bolledeig : Jeg tror samboeren er MYE mer rastløs enn meg - jeg er nok mer som deg :ler : Det er bare å vente, og det er egentlig greit! Litt lei den store magen, men ikke noe særlig mer :sjenert : Liker at mini ligger trygt der inne :fnise : kjennes fint å passe på! :rodmer : Håper M sier godt på nyttårsaften! Han er vel en rolig kompis? :rodmer : Og såå søøt :hjerte : Tenk, seinast torsdag (eller fredag, om fødselen skulle drøye ) er du blitt mamma! Du har mykje å glede deg til! Eg saknar magen min, og det å ha ein liten krabat som dulter, hikker og sparker der inne. Men, no har jo eg fått krabaten på utsida, og det er jo jammen fantastisk det også M er veldig snill (og veeeldig søt ja ), og eg syns han er ein rolig unge som grin lite. Fint for oss I dag låg vi og kosa oss i senga heilt til kl 10, med ammingar sånn innimellom såklart Håper forresten du hugsar på meg med pm når gullet dykkar har komt Gler meg til nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #562 Del Skrevet 27. desember 2011 Då var julefeiringa over og mannen er tilbake på jobb. Tre kvardagar, og så er det nyttårsfeiring - i år hos min familie! Julaftan i år vart feira hos mannen min sin familie og vi var ein heil gjeng - 17 stk. Eg er jo vant til å vere relativt mange, rundt 10 stk, men det er alltid annleis når det ikkje er min familie. Det var veldig kjekt, med mykje god mat og masse fine pakker. Eg hadde ansvaret for riskremen og laga såklart aaaalt for mykje (både graut og riskrem..), så no har mannen min og eg hatt graut tre dagar på rad og riskrem til dessert :gjeiper: Maten var nydeleg, eg elsker julemiddag! Pinnekjøt, rullepølse, grisemør, kålrabistappe og poteter - om nom nom! Og masse brus! Av gåver kan eg nemne den fantastiske pc-en som eg skriv på akkurat no! Eg har ein ikkje så altfor gammal pc, den er berre 3 år. Men, eg søla brus på den ein gong, så tastaturet funka ikkje. Eg hadde eit tilkobla tastatur oppå pc-tastaturet. Og den bråka veldig. Så av mannen min fekk eg meg ny pc - hurra! Vi fekk også brettspill, Eminence lysestakar frå Tilbords, Siljebestikk, tacosett, muffins"jern" og kokebok. Pluss mykje anna. Og M fekk også så mykje fint! Han fekk til og med gåve frå fastlegen, det trur eg ikkje det er så mange som får Han er bestevennen til pappa, og familiane har alltid vore mykje ilag, så det er derfor M fekk både mykje fine klede, nokre leiker, bøker, saueskinn, stol og bamse. Og så fekk han ein nattlampe frå eine søstra mi, frå Ikea, ein sånn her som eg no bruker når eg skal amme. Funkar veldig bra, for lyset er ikkje så skarpt Det har vore ein litt annleis advent og juleførebuing i år, noko som eigentleg var som forventa. Vi har ikkje baka noko, og vi vart ikkje ferdige med å pynte til jul før i går Betre seint enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #563 Del Skrevet 29. desember 2011 Har hatt ei bra natt i natt, var våken frå kvart over 3 til 4, og det er ikkje så ille Stod opp i halv sju-tida, så eg fekk dusje medan mannen min passa M. Skal nemlig på julefest på bedehuset i kveld, og då kan det vere greit å vere rein Har sove litt no i formiddag også, og no har M og eg nettopp sove ein time i godstolen. Han oppå magen/brystet mitt. Men så la eg han på sofaen, så no våknar han :gjeiper: Får skrive meir seinare, villdyret har våkna og vil ha mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #564 Del Skrevet 29. desember 2011 Æsj, har begynt å bli forkjøla Merkar kriblinga i nasen.. Trur det kan komme av at eg sveittar litt om natta, og når eg då må sette meg opp og amme så blir eg veldig kald over skuldrane (for eg søv jo berre i bh og truse). Burde kanskje ha noko på overkroppen? Stakkars lisjegullet mitt, no blir han garantert smitta, sånn som eg nussar og sussar på han.. Det nærmar seg nyttår også, og i morgon reiser vi heim til familien min og blir der til søndag Det blir kjekt Håper på LITT finare ver enn det har vore i romjula Årets nyttårsforsett må eg tenke litt meir på, men det dreier seg definitivt (som alltid) om eit nytt og betre liv, med mindre brus og godteri og meir aktivitet! Brus må eg kutte ned på for M sin del også, for eg mistenker at det kan vere litt av grunnen til dei mange prompane han kjem med utover kveldane.. I går hadde han ein skikkeleg lang ein Stakkaren.. Heldigvis grin han ikkje så mykje, han er veldig snill Trur forresten stinga mine held på å dette ut..i går kom ein tråd med knute på, til og med! Blødningane er definitivt i ferd med å gi seg, men eg må bruke truseinnlegg endå. Håper gullet mitt oppfører seg på julefesten etterpå no da! Må i alle fall amme han godt før vi stikk bort, sånn han er god og mett I tilfelle eg ikkje kjem innatt hit før januar: GODT NYTT ÅR til alle saman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 29. desember 2011 #565 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg ligger også bare i trusa og bh, og blir kald på skuldrene når jeg setter meg opp for å amme. Så jeg har rett og slett ei hettejakke liggende ved senga som jeg tar på meg Har ingen nyttårsforsett jeg....burde vel hatt noen men Nyttårsaften blir vi for oss selv - jeg, samboer og lillegutt har pleid å være bare oss 2 de siste nyttårsaftene faktisk, så det blir ikke så stor forandring. Lager oss noe godt og spise og står i vinduet og ser på rakettene som et gammelt ektepar, så koselig atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 31. desember 2011 #566 Del Skrevet 31. desember 2011 Innom for å ønske deg og den lille familien din et godt nyttår Håper det blir et flott år for dere alle :D Og jeg kjenner igjen nyttårsløftet ditt Men jeg innser allerede dagen etter at det er håpløst Jeg er alt for glad i søtsaker og denslags.. Kos dere masse, så skrives vi vell neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #567 Del Skrevet 2. januar 2012 Innom for å ønske deg og den lille familien din et godt nyttår Håper det blir et flott år for dere alle :D Og jeg kjenner igjen nyttårsløftet ditt Men jeg innser allerede dagen etter at det er håpløst Jeg er alt for glad i søtsaker og denslags.. Kos dere masse, så skrives vi vell neste år Godt nytt år til deg også! Håper på alt det beste for deg og familien din i 2012! Eg også er alt for glad i godteri og brus, så dette blir vanskelig Eg må ha mi daglege dose med Lovehearts, men eg skal prøve å skjerpe meg veldig..vanlegvis bruker eg å starte bra på mandag, med totalsprekk på tirsdag Kos deg masse du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #568 Del Skrevet 2. januar 2012 Då var 2012 i gang! Vi hadde ei fin feiring heime hos familien min Der var endeleg alle 7 søskena samla, pluss ein del venner av familien, så det var fullt hus Koseleg med mykje folk Var heime hos mamma og pappa frå fredag til søndag, kunne godt vore der lenger for min del, er så kjekt å kome heimatt På nyttårsaftan var det nok noko som plaga lille M, for utpå kvelden, i 20-tida, var han veldig grinete. Han grein i over 1 time, og det er det lengste han har gjort. Det var sikkert magen som plaga han, og eg mistenker at det var pga eg drakk mykje brus den dagen. Heldigvis roa han seg etterkvart, og eg syns veldig synd i dei som har ungar som grin mykje meir enn dette, kvar dag. Han var litt grinete på søndagen også, og då også drakk eg brus. Så no skal eg gjere ein innsats og prøve å ikkje drikke brus i alle fall på kvardagar. Og kanskje då pumpe meg på f.eks. laurdagar, viss eg skal drikke brus. I morgon skal vi på helsestasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. januar 2012 #569 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #570 Del Skrevet 3. januar 2012 Godt nyttår Godt nytt år til deg også! ---------------------------------- Var på helsestasjonen i dag, og pluggen vår veks godt Han er seks veker på torsdag, og veg 5085 gram og er 55,5 cm Alt såg bra ut då barnelegen undersøkte han også Har bestilt legetime om eit par veker også, det blir vel nærmare 8-vekerskontroll for min del da, ikkje 6-vekers. Håper alt ser bra ut. Men eg veit ikkje om alt kjennes normalt ut.. eg har slutta å blø, men bruker truseinnlegg sånn for sikkerhets skuld. Men eg stakk ein finger oppi i går, og eg syns ikkje det kjentes normalt ut.. Som om alt var "lenger nede" i vagina enn vanleg. Eg prøver å knipe kvar dag, håper at det hjelp. Men nokre gongar kjennes det ut som same følelse som når ein tampong ikkje er satt langt nok inn..eg kjenner at det er noko der.. Merkeleg følelse, og eg håper det ikkje treng å bety noko. Det var i alle fall ikkje vondt å stikke fingeren inn, og det lover jo godt No våkner visst villdyret igjen.. Han bruker å våkne når eg skal gjere noko som det trengs to hender til Han liker å forstyrre meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #571 Del Skrevet 3. januar 2012 No kjem mannen heim frå jobb om ikkje altfor lenge. Det blir lange dagar heime når han jobbar overtid til kl 19, men det går jo greit. Eg har ikkje så mange venner her eg bur no, så eg held meg heime. Prøver å gå trilletur på formiddagen, for å få både frisk luft og bevegd meg litt Og så skal mannen min og eg prøve å gå trilletur når han kjem heim, sånn han også får gå på tur Det er jo veldig bra for meg da, for eg treng å bevege meg! Tenkte eg skulle lage meg ei treningsdagbok, sjølv om det blir veldig lite reell trening dei neste månadane. Men det er greit å ha ein plass å skrive ned sånt. Og eg skjønner ikkje korleis mødre kan bli tjukke, eg får jo nesten aldri tid til å ete Frukost får eg ikkje i meg før i 12-13-14-tida, alt etter når han sover.. Og middag..ein Fjordland inn i mikrobølgeovnen (no når mannen jobbar så seint, vanlegvis lagar eg når mannen kjem att og passar M)..og så blir den ståande i mikroen i nokre timar til, pga M våknar og vil ha oppmerksomhet. Evt. eg må prøve å ete med ei hand, men er ikkje så lysten på å ete varm mat attmed ungen. På den andre side, eg skjønar kvifor mange mødre blir tjukke..for det er veldig lett å ta seg ein sjokolade eller to i farta, når ein ikkje får tid til å ete skikkeleg mat Har heldigvis holdt stabil vekt i jula/nyttåret - det er ikkje ofte! Og så har eg ikkje drukke brus på TO dagar! Ny rekord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #572 Del Skrevet 3. januar 2012 Ooooh, no laga eg treningsdagbok! Her! Forpliktande..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 3. januar 2012 #573 Del Skrevet 3. januar 2012 bra med treningsdagbok!! Jeg husker vesla mi sov lite på det stadie. Blei masse bæring. Men det endret seg etter hvert og duppene ble mer regelmessige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 3. januar 2012 #574 Del Skrevet 3. januar 2012 DER skal jeg følge med!! Masse som har hendt her! Bra du kutter brusen. Eller prøven! Brus er nono Lille H er bare fem dager. Men a mor får så vidt spist...nå spise hun annenhver time. Jeg blir gaaal!! trenger mat! Synes det er kjempeskummelt å skylle meg i dusjen etter jeg har vært på do - det kjennes jo ut som hel underlivet er blitt dobbelt så stort haha! Skjønner at du synes det kjennes annerledes. Hvordan er forholdet mellom deg og mannen? er det kos, rosenrødt eller litt opp og ned? Intr å høre hvordan det er etter en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. januar 2012 #575 Del Skrevet 3. januar 2012 M vokser virkelig til, han virker som han er en liten godklump, utfra det du skriver og bildene jeg har sett. Jeg synes C er så snill, jeg får spise ordentlig og har holdt meg på vekta jeg er på nå i 2 måneder. Det er ikke verst det og jeg er for glad i sjokolade. Nå har jeg ikke hatt det på et par dager, og har drukket opp den siste brusen som tilhører meg. Kommer vel til å kjøpe noe til helgen, for å nyte livet litt. Jeg er litt sløv på å bevege meg, men her er det vinder oppi 100km/h, så da gidder jeg ikke. Risikerer ikke at C flyr bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 5. januar 2012 #576 Del Skrevet 5. januar 2012 Er jammen meg ikke lett å få spist når man har baby i huset nei. Jeg pleier som regel å spise hver tredje time, men er ikke like lett lenger. Smart gjort å lage treningsdagbok Den må jeg følge med på Skal prøve å få trent tre ganger i uken selv pluss trilleturer, men er ikke alltid man får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #577 Del Skrevet 5. januar 2012 bra med treningsdagbok!! :tommelsmil : Jeg husker vesla mi sov lite på det stadie. Blei masse bæring. Men det endret seg etter hvert og duppene ble mer regelmessige : ) Ja, eg trur det kan vere greit med ein plass å notere ned ting Det blir jo ikkje aktiv slanking medan eg ammer, men kan vere godt å halde oversikta likevel Eg får mykje gratis trening i å bere han lisjegut, han veg tross alt 5 kg og liker å bli bært/holdt DER skal jeg følge med!! Masse som har hendt her! Bra du kutter brusen. Eller prøven! Brus er nono :fnise : Lille H er bare fem dager. Men a mor får så vidt spist...nå spise hun annenhver time. Jeg blir gaaal!! :haar : trenger mat! Synes det er kjempeskummelt å skylle meg i dusjen etter jeg har vært på do - det kjennes jo ut som hel underlivet er blitt dobbelt så stort haha! Skjønner at du synes det kjennes annerledes. Hvordan er forholdet mellom deg og mannen? : ) er det kos, rosenrødt eller litt opp og ned? Intr å høre hvordan det er etter en stund : ) No har eg faktisk klart meg i heile FIRE dagar utan brus! Det er bra til å vere meg altså Underlivet er eit kapittel for seg sjølv etter fødsel Det føles ikkje heilt sameleis ut enda, men eg håper det går seg til Det er nok litt opp og ned med mannen min og eg, spesielt når vi er slitne Då er ikkje lunta så lang Men heldigvis får vi til litt kos innimellom også, og det gjer godt for kropp og sjel M vokser virkelig til, han virker som han er en liten godklump, utfra det du skriver og bildene jeg har sett. :fnise : Jeg synes C er så snill, jeg får spise ordentlig og har holdt meg på vekta jeg er på nå i 2 måneder. Det er ikke verst det og jeg er for glad i sjokolade. Nå har jeg ikke hatt det på et par dager, og har drukket opp den siste brusen som tilhører meg. Kommer vel til å kjøpe noe til helgen, for å nyte livet litt. Jeg er litt sløv på å bevege meg, men her er det vinder oppi 100km/h, så da gidder jeg ikke. Risikerer ikke at C flyr bort. :fnise : Ja, han er ein liten godklump Men han er litt fantete som ikkje let meg ete skikkeleg I dag fekk eg meg tidleg frukost, klokka 11! Eg er også altfor glad i sjokolade, og må verkeleg ta meg sammen om eg skal halde vekta! Men har klart å gjere ein innsats når det gjeld brus da Er jammen meg ikke lett å få spist når man har baby i huset nei. Jeg pleier som regel å spise hver tredje time, men er ikke like lett lenger. Smart gjort å lage treningsdagbok :jepp : Den må jeg følge med på Skal prøve å få trent tre ganger i uken selv pluss trilleturer, men er ikke alltid man får tid. Nei, det er verkeleg ikkje lett! Men har fått i meg litt havregryn i dag, pluss snop Hos meg blir det nok ikkje sånn skikkeleg trening så lenge eg går her heime åleine, men trilling skal eg alltids få til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #578 Del Skrevet 5. januar 2012 No skal eg prøve å få skrivd eit innlegg medan M ligg i vippestolen sin..får sjå kor lang tid det går før han reagerer Han ligg jo meir som i ei seng, for den er stilt heilt flatt, og så har eg lagt lammeskinnet oppi..Så no ligg han og pludrar og bæsjar Har så smått begynt å tenke på dåp, og mamma og pappa ville gjerne vere fadrar Svigermor sa også ja, etter å ha brukt eit par dagar på å tenke seg om. Ho var redd for å vere for gammal, men til slutt sa ho også ja Og så tenker vi å spørje søstra til mannen min + mannen hennar Dåpen blir i byrjinga av mars, trur vi. Då er mannen ferdig med den lange overtidsperioden sin I forgårs hadde vi for første gong sidan fødselen, med kondom. Det funka bra, svei biiiittelitt akkurat i inngangen, men ellers var det greit Og mannen sa det føltes akkurat som før Eg var redd det var blitt som å vifte med ein loff i verdensrommet, men det var det altså ikkje Og det var godt å få det gjennomført, eg var litt nervøs, men no veit vi at det går an Merker at det er lange dagar no for tida, når mannen reiser på jobb kl 6 og ikkje kjem heim før kl 19. Det er lenge å vere åleine med ungen, men eg må nok berre vere innstilt på at eg-tid ikkje eksisterer lenger På dagtid søv han lite, for han sovnar i armane mine, men med ein gong eg legg han ein annan plass så våknar han. På kvelden derimot, etter trilleturen, då kan han sove i maaaange timar! (Men når EG trillar han, på dagen, då søv han i kanskje 2 minutt etter at eg har satt frå meg vogna i gangen..typisk! ). Oj, han ligg i vippestolen enda..suttar på smukken og har smale auge..hyyyysj, kaaanskje han sovnar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 5. januar 2012 #579 Del Skrevet 5. januar 2012 Hahaahahaa vifte med en loff i verdensrommet Lo så godt at jeg skremte H Er veldig spent på den derre ja... H er forholdsvis flink til å sove alene, men det virker så rart å bare la henne ligge. Har hatt henne trygt inni magen så lenge Dessuten sovner hun ALLTID ved puppen, og da bare svøpes hun godt inn i teppet sitt. Går visst greit det Åh de er så nydelige når de bare ligger og slapper av Skal se om vi får spist mat uten et pip fra frøken prinsesse H da! Alltid like spennende å prøve å sitte ved middagsbordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #580 Del Skrevet 6. januar 2012 Hahaahahaa vifte med en loff i verdensrommet :ler : Lo så godt at jeg skremte H :ler : Er veldig spent på den derre :sengekos : ja... H er forholdsvis flink til å sove alene, men det virker så rart å bare la henne ligge. Har hatt henne trygt inni magen så lenge :rodmer : Dessuten sovner hun ALLTID ved puppen, og da bare svøpes hun godt inn i teppet sitt. Går visst greit det :jepp : Åh de er så nydelige når de bare ligger og slapper av :rodmer : Skal se om vi får spist mat uten et pip fra frøken prinsesse H da! Alltid like spennende å prøve å sitte ved middagsbordet :ler : Ja, ete middag er ikkje alltid like lett! Vi prøver å ha han i vippestolen, men nokre gongar berre MÅ han bli holdt.. Då byttar vi på slik at begge får ete litt F.eks. annakvart tacoskjell Måtte du forresten sy noko etter fødselen? Det var stinga eg var mest nervøs for, om dei gjorde vondt. Men det gjekk heldigvis bra ----------------------------- No ligg han i vippestolen og kosar seg igjen, skal tru om det er lammeskinnet som gjer susen? Men no nettopp, fy då vart eg sur..M hadde nettopp sovna og eg tenkte "aaaah, deilig!"... Og plutseleg kom det eit stort skip forbi på fjorden (vi bur 50 m frå strandlinja) og TUTA fleire gongar! Då vart M redd og begynte å grine. Dumme skip! Eg prøver å få han til å slappe av igjen no da, sånn eg får ete ferdig frukosten eg begynte på i 11-tida.. I dag skal mannen ikkje jobbe overtid, så i dag kjem han heim kl 17 Håper vi får ein fin kveld saman Vi skal i alle fall trille på butikken og handle inn til helga Trur det blir lasagne til middag i dag, nam! Og så skal mannen få halde M masse i kveld, sånn eg får kanskje til og med strikka litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå