Gå til innhold

Mamma for andre gong :)

silverdoe

Anbefalte innlegg

Deilig å få i seg skikkeleg frukost for ein gongs skuld :) I går begynte eg på fruktsalat (1 eple, 1 banan, 1 klementin og 1 lite beger melonyoghurt) kl 11, og gav opp etter halvspist porsjon kl 14 :gjeiper: Og så åt ikkje eg meir før ein muffins oppe hos svigermor kl 19. Då var eg SVOLTEN, så det var innmari godt med lasagne kl 21.30 :) Men MÅ få orden på kostholdet, og ete meir jevnlig. No ligg gullet i vippestolen (no har han blitt flink å ligge der - litt deilig :jepp: ), så no har eg fått i meg 2 skiver og 1/2 liter O'boy :tommelsmil:

Hadde ei GOD natt i natt! M var surete i går, det spørst om han kanskje var veldig trøtt..? Men etter ein god porsjon mat så la vi oss i 23-tida, og då sov han natta gjennom :) Våkna i 3-tida og fekk smukken sin, og så sov vi heilt til halv 7 :) Fekk mat frå kvart på 7 til halv 8 ca, og så sov vi til kvart på 11 :tommelsmil: Det var deilig med ei god natt :jepp:

Mannen jobbar i dag også, og kjem heim kl 17. Då er det endeleg helg for han :) Vart lite avslapping på meg i går kveld, så eg håper på ny sjans i dag. Må snart bli ferdig med teppet til han gull ;)

Og han er altså så søt der han ligg og søv :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi oi, flinke M som sov så godt i natt da! :jepp: Her har poden begynt å bli litt flinkere om natta også *bank i bordet* :) de 4 siste nettene har han lagt seg for natta i 23-tiden. Også har han spist rundt kl 02-03, 05-06 og 07-08. Og ikke minst: SOVET MELLOM AMMINGENE :danse: og det har vært bra godt for a mor som holdt på å gå på veggen av søvnmangel :Nikke:

Vi har invistert i babybjørn bæresele nå, og det har gjort at jeg har klart å smøre meg brødskive og fått i meg frokost de siste dagene :) ...ellers har jeg gjerne ikke fått spist første skikkelige måltidet før samboer har kommet hjem fra jobb i 15-tiden..... :sjenert: (holdt meg gående på mandarin, drops, vann, julekaker og potetgull frem til kl 15 om dagene liksom...ikkje braaaaa :fy_fy: )

Begrenset hvor lenge han gidder å sitte i babybjørnen også da, men lenge nok til at jeg klarer å rote sammen noe å spise - og kanskje til og med rekke å henge opp klesvasken først også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, flinke M som sov så godt i natt da! :jepp: Her har poden begynt å bli litt flinkere om natta også *bank i bordet* :) de 4 siste nettene har han lagt seg for natta i 23-tiden. Også har han spist rundt kl 02-03, 05-06 og 07-08. Og ikke minst: SOVET MELLOM AMMINGENE :danse: og det har vært bra godt for a mor som holdt på å gå på veggen av søvnmangel :Nikke:

Vi har invistert i babybjørn bæresele nå, og det har gjort at jeg har klart å smøre meg brødskive og fått i meg frokost de siste dagene :) ...ellers har jeg gjerne ikke fått spist første skikkelige måltidet før samboer har kommet hjem fra jobb i 15-tiden..... :sjenert: (holdt meg gående på mandarin, drops, vann, julekaker og potetgull frem til kl 15 om dagene liksom...ikkje braaaaa :fy_fy: )

Begrenset hvor lenge han gidder å sitte i babybjørnen også da, men lenge nok til at jeg klarer å rote sammen noe å spise - og kanskje til og med rekke å henge opp klesvasken først også ;)

Ja, beresele hadde vore greit å ha til tider, for her også går det av og til veeeldig lenge før frukosten! Ein dag åt ikkje eg før kl 16.. :sjenert: Men no har han begynt å ligge godt i vippestolen med lammeskinnet, den er jo stilt heilt flatt så han ligg der og søv :) Og det gjer han no også! :strix: Deilig med litt "åleinetid" med to frie hender :fnise:

Håper gullet ditt har funne rytma no da, og beheld den :jepp: Det er så deilig med gode netter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake etter ei fin helg :) Laurdag var M verkeleg snill, han grein nesten ingenting og søv masse og ellers når han var våken smilte han og var godguten vår :rodmer:

Søndag tok vi ein biltur til hytta vår, for å sjekke om "Dagmar" hadde gjort noko skade der. Det hadde den heldigvis ikkje, så vi køyrde tilbake med ein gong. Ingen vits i å vere der, for det var jo iiiiskaldt, like kaldt inne som ute :) M søv heile vegen dit (ca 2,5 timar), så amma eg han i bilen medan mannen min sjekka ut hytta og eigedomen og så køyrde vi tilbake. Då var M våken heile tida, og utover dagen var han våken masse, og også surete. Eg drakk jo brus i helga, kanskje det påvirka han? Ellers trur eg han var trøytt i går, for då vi la oss ca kl 23 knalla han totalt :) Og han søv til kl halv seks, då fekk han mat :) Og så søv vi til kl 9 i dag :)

Av og til får han skikkeleg grøn bæsj.. Kan det ha noko med vondt i magen å gjere, skal tru?! Eller maten? Eg trur eg las ein plass at om babyen får mat frå begge puppane på eitt måltid, og dermed kanskje ikkje får så mykje av den såkalla feite ettermjølka, så kan det føre til grøn bæsj. For den er skikkeleg grøn, ikkje sennepsfarga sånn som vanleg. Men eg trur det er ganske normalt :)

No skal eg rekke å strikke litt før gullet (eller villdyret, som eg av og til kallar han :fnise: ) våknar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanlig at bæsjen er grønn av og til. Sålenge det ikke varer lenge, er det nok helt normalt :)

Kan, som du skriver, være at han har fylt seg opp på formelken uten å få noe særlig av den tykke melken.

O reagerer på kullsyre her så kan jo være det? Har hørt at mange reagerer på det. Drikker heldigvis ikke mye brus, men savner Cola light litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanlig at bæsjen er grønn av og til. Sålenge det ikke varer lenge, er det nok helt normalt :)

Kan, som du skriver, være at han har fylt seg opp på formelken uten å få noe særlig av den tykke melken.

O reagerer på kullsyre her så kan jo være det? Har hørt at mange reagerer på det. Drikker heldigvis ikke mye brus, men savner Cola light litt :sjenert:

Ja, eg prøver å gi han berre frå ein pupp pr måltid, sånn han skal tømme puppen skikkeleg og få med seg alt. Men viss han ikkje roar seg, så tyr eg av og til også til andre puppen.. Så kanskje det fører til grøn bæsj..hmm.. :)

Eg prøver å la vere å drikke brus, i alle fall på vekedagane, men eg drakk no i helga. Så det kan vere det han reagerte på i går. I dag er han heldigvis same gamle goingen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og trippel, faktisk :fnise:

No skal eg ete middag, og håper at gullet søv lenge nok til at eg blir ferdig ;) Når mannen kjem heim frå jobb kl 19 blir det trilletur :)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det nok ikkje trilletur, sånn som veret er..Skikkeleg grisever, med hagl, regn, vind, lyn og torden. Har ikkje lynt på ei stund, så eg tok sjansen på å kople til internettet igjen ;)

Tok ikkje meg tur ut tidlegare i dag heller, pga veret.

Snart kjem mannen heim, og då skal vi lage vaflar og kakao med krem. Eg slit nemlig med hard mage, og eg bruker å reagere veldig (dvs. eg får laus mage) på vaflar, kakao, kremfløyte, is, sveler, graut og liknande, så vi skal prøve det :fnise: Eg er såpass fantete at eg ikkje tek jerntablettane mine, og har ikkje tatt dei på maaange veker, for dei gjorde jo magen IKKJE noko betre.. Eg skal til legen neste tirsdag på 6-vekerskontroll (det blir vel nærmare 8-vekerskontroll..), så eg får vel høyre det då.. :sjenert: Eg fekk jo beskjed om å ta jern i minst 6 veker.. Huffhuff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det vart ikkje mykje kos i går kveld. Eg laga vaflar, men det var ikkje snakk om å nyte dei noko særleg. Mannen min var i dårleg humør då han kom heim, fordi han hadde blitt minna på noko eg gjorde før vi vart saman, før vi begynte å TENKE på å bli saman til og med. Noko som han kallar utroskap, det gjer ikkje eg, fordi det var FØR vår historie begynte. Vi kjente kvarandre, men ikkje noko romantisk. Jaja, anyways, dårleg kveld i går. Vi prata nesten ikkje til kvarandre, M grein ein del og ville ha mykje mat, mannen min vart endå surare fordi M grein etc. etc. Og eg syns ikkje det er kjekt å gå heime åleine i 14 timar og ikkje prate med nokon, og når mannen min endeleg kjem heim, så vil ikkje han heller prate med meg :sukk:

Og då vi skulle legge oss så la eg M ved sidan av han, slik at eg kunne gå på do, pusse tenner, kle av meg. Men M begynte å grine litt, og då berre skubba mannen min han vekk, mot mi side i dobbeltsenga :( Mannen min bruker å bli frustrert når M grin når han held han, for han meiner at M ikkje liker han. Men eg trur ikkje det blir betre av at han skubbar han vekk.

Jaja, ei god natt i alle fall! M søv heile natta, og våkna for amming kl halv sju. Så søv vi frå halv åtte til halv ti ca. Og som vanleg har han sove lite i dag, kanskje fordi han søv så mykje om natta..?!

Har funne fram nokre filmar eg vil sjå medan eg ammar, så slepp eg å sitje å sjå søppeltv heile tida :gjeiper: No har eg hatt på Alice in Wonderland. Såg den på kino, men det er jo ei stund sidan :) Herlege stemma til Alan Rickman! :hjerte: Best å velge sære filmar som mannen min ikkje vil sjå :fnise: Spesielt filmar med Patrick Swayze og Alan Rickman ;)

No skal eg google dåpsinvitasjonar! Skal heim til mamma neste mandag, sidan eg skal på legen på tirsdag (ho må køyre meg) :) Og mamma er så kunstnerisk og flink å lage ting at eg tenkte ho kunne hjelpe meg å lage invitasjonar ;) Så då må eg ha alt klart til mandag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg får vondt når jeg leser det silverdoe, og jeg synes virkelig han burde skjerpe seg litt for å være helt ærlig. Det er jo ikke utroskap før det i det hele tatt har vært noe romantisk oppi det hele. Forloveden er nogenlunde likedan (men ikke helt), og jeg smeller tilbake. Han misliker en kamerat av meg fordi jeg og kameraten min har en historie sammen, og jeg forstår det, men jeg finner meg ikke i det. Beklager min brutalitet. JEg vet godt hvordan det er å være usikker, men det er bare ødeleggende i lengden. :jepp: Og M er ikke grinete fordi han ikke liker faren sin, C griner av alle untatt meg, men det er fordi mor og barn (Spesielt barn som ammes) har et spesielt bånd. :jepp:

Er jo godt at M sov godt da. :jepp: Etter en sånn kveld, så er det litt deilig med et avbrekk. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heilt enig med deg, det er ikkje utroskap (og eg var jomfru heilt til eg vart saman med mannen min, til og med)! Eg bruker å smelle tilbake, men han godtar ikkje at eg f.eks. samanliknar det med at han kyssa ei jente då han var ungdom og dermed var utro mot meg, sjølv om eg knapt nok var født då... Kyssing er jo også utroskap, syns eg.. Men det blir så teit å bli sur fordi nokon har kyssa nokon, eller vore forelska i nokon, eller (i mitt tilfelle) gjort noko ein skulle ønske ein ikkje gjorde FØR ein blir saman med the one.

Det er i alle fall kjipt å veldig ofte ta den krangelen, når det ikkje er mulig å gjere noko med fortida! Det har skjedd, dessverre, men det gir ikkje han rett til å seie stygge ting til meg, eller ikkje prate til meg i det heile tatt..

Håper på ein betre kveld i kveld! :jepp: Han sa unnskyld i går, like før vi la oss, men eg blir alltid litt sånn deppa dagen etterpå likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.. :klemmer: kjedelig at han skal drive å beskylde deg gjentatte ganger for fortiden din da.. som han strengt tatt hverken har noe med eller har grunn til å reagere sånn på (det kalles jo ikke utroskap med mindre man er sammen og tukkler med en annen samtidig!)

Når det gjelder det å bli oppgitt over at ungen skriker hos han, er det likens hos oss... Samboer synes det er sårt at han ikke klarer å roe gutten som meg, og reagerer ofte med å trekke seg unna istedet for å "stå i det" og holde på til han har sluttet å sutre. Han leverer han ofte til meg etter en stund og sier "*sukk* han gråter jo bare hos meg..". Og ofte er det sånn at gutten kan være rolig og blid hos meg, og når jeg leverer han over til samboer begynner han å sutre.. Og jeg skjønner jo at det er vondt for pappan, men jeg prøver ogaå å si til han at det blir iallefall ikke bedre av å trekke seg unna om gutten gråter og la meg ta han. Gutten gråter jo stort sett hos alle untatt meg for tiden, og det er vel pga at det er jeg som har matfatet... Men det som er bra, er at samboer har mye større evne enn meg til å få gutten til å smile :jepp: vet ikke hvorfor det er sånn, men det er bra at det er noe pappan er bedre enn mamman til også ;)

Edit: og ja, en ting til pappan her er bedre til enn meg.. : bade gutten! gutten liker å bade og samboer har badet gutten alle gangene, unntatt èn - og den gangen jeg badet han hylskrek han fra start til slutt :sjenert: Hva jeg gjorde galt vet ikke jeg.. jeg har en teori om at pappas store hender er bedre og tryggere å ligge i enn mine småe pipstælker da :fnise:

Endret av Knøtteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. :klemmer : kjedelig at han skal drive å beskylde deg gjentatte ganger for fortiden din da.. som han strengt tatt hverken har noe med eller har grunn til å reagere sånn på (det kalles jo ikke utroskap med mindre man er sammen og tukkler med en annen samtidig!)

Når det gjelder det å bli oppgitt over at ungen skriker hos han, er det likens hos oss... Samboer synes det er sårt at han ikke klarer å roe gutten som meg, og reagerer ofte med å trekke seg unna istedet for å "stå i det" og holde på til han har sluttet å sutre. Han leverer han ofte til meg etter en stund og sier "*sukk* han gråter jo bare hos meg..". Og ofte er det sånn at gutten kan være rolig og blid hos meg, og når jeg leverer han over til samboer begynner han å sutre.. Og jeg skjønner jo at det er vondt for pappan, men jeg prøver ogaå å si til han at det blir iallefall ikke bedre av å trekke seg unna om gutten gråter og la meg ta han. Gutten gråter jo stort sett hos alle untatt meg for tiden, og det er vel pga at det er jeg som har matfatet... Men det som er bra, er at samboer har mye større evne enn meg til å få gutten til å smile :jepp : vet ikke hvorfor det er sånn, men det er bra at det er noe pappan er bedre enn mamman til også ; )

Edit: og ja, en ting til pappan her er bedre til enn meg.. : bade gutten! gutten liker å bade og samboer har badet gutten alle gangene, unntatt èn - og den gangen jeg badet han hylskrek han fra start til slutt :sjenert: Hva jeg gjorde galt vet ikke jeg.. jeg har en teori om at pappas store hender er bedre og tryggere å ligge i enn mine småe pipstælker da :fnise :

Ja, det er veldig kjedeleg når han driv på sånn, men i går hadde vi heldigvis ein fin kveld :) Håper berre at han til slutt kjem over det, for som sagt, det høyrer jo fortida til. Eg kunne jo aldri ha vore utro mot han!

Eg trur mannfolka vår er ganske like når det gjeld skrikinga til babyen, for det høytes ut som om du beskreiv mannen min ;) Han kan bli skikkeleg frustrert når M grin, og spesielt viss han er rolig hos meg og så gir eg han til mannen min og då begynner han å grine.. Men det blir jo ikkje betre av å trekke seg unna nei. Og klart ungane liker mammaen sin godt - ho har jo maten! :fnise:

M liker også å bade, og hittil er det berre eg som har bada han. Eg trur mannen min ikkje heilt tør, sikkert redd for å gjere feil :) Men han burde prøve han også. Men mannen min er derimot veldig god på å tulle han inn i håndkle etterpå og kose masse med han, då har dei det fint :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har M sove mykje! Først la vi oss i 23-tida, han fekk mat til ca 23.45. Så våkna han i 3-tida og fekk mat. Og så sov vi frå 3.30-6.30. Fekk mat til kvart over 7, og så sov vi til kvart over 8, då ville han ha mat IGJEN! Og så sov vi frå ca 9 til 11. Og no ligg han og søv igjen, og har sove ei god stund på lammeskinnet sitt. Det er litt deilig da, at han søv ;) Men uvanlig :)

Skikkeleg møkkaver her i dag, så ingen trilletur i dag. Har nesten ikkje fått gått tur denne veka, for det har blåst, regna, hagla, lyna og tordna heile tida. Vi gjekk tur tirsdagskvelden og då såg vi det lyna fleire gonger ute i havgapet. Håper på finare ver i morgon, for eg må handle inn litt ting til dåpsinvitasjonane og sånn. Siste sjans blir på mandag, for då reiser eg heim til ho mamma :) (Og der er ikkje sånne butikkar :) )

Hadde ein fin kveld i går, heldigvis :) Håper på ein fin kveld i dag også. Mannen min sluttar litt tidlegare i dag, så han er heime kl 17. Då skal vi stad og handle inn til helga. Han skal jobbe i morgon også, men kjem heim kl 17 då også, og då er det TACO-tid! :hoppe:

No har eg gjort klart Grey's Anatomy s08e10 som eg skal sjå på medan eg ammar..viss han våkner snart da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag trilla eg og M til sentrum for å kjøpe ting til dåpsinvitasjonane :) Eg er verdas dårligste på å finne ut kva eg skal ha, så eg var på butikken driiitlenge og kika, før eg plukka med meg litt ark, pynt, blonder og sånn. Så får vi sjå korleis dei blir :) Mamma skal heldigvis hjelpe meg på tirsdag :) Ho er så flink! Ho kunne laga fine invitasjonar av dopapir :fnise: Det var ho som laga bryllupskaka vår (3 etasjer), så eg håper ho vil lage dåpskake også :jepp: Og ho laga masse dekorasjonar til borda på bryllupet! Så ho blir ei god hjelp å ha :jepp: Fine mammaen min :hjerte:

Hadde besøk i går kveld av svigerinna og svogeren min. Så då fekk vi spurt dei om dei ville vere fadrar, og det ville dei :tommelsmil: Då har vi 5 stk :) Dåpen blir mest sannsynleg 18. mars, så då har vi litt tid på å fikse litt i huset, for mannen min skal mest sannsynleg ta ut pappaperm kvar fredag frå mars og utover, så då får vi to dagar kvar veke der vi kan fikse opp litt :) Vi MÅ gjere ferdig gangen vår, med listinga og siste målingsbiten :)

Ha ei god helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei så som så helg. Søndagen er den dagen då mannen min tek seg heilt fri, og det var fint :) Vi søv heilt til kl 12, med ei amming kl 8 :) Godt å få slappe av. Fekk også tatt oss ein trilletur :)

Siste del av kvelden var det nok ein gong krangling. Eg liker IKKJE å krangle når M ligg i armane mine eller er i nærheten, for eg syns ikkje han skal få høyre mamma og pappa sine sintestemmer. No er det ikkje høglydt krangling og hyling altså, men vi blir jo litt sinte og frustrerte. Og temaet? Det same som tidlegare, den "greia" som mannen min ikkje klarer å legge vekk. Eg blir så sliten av det, og det drep så innmari mykje livsglede i meg. Dagen derpå er alltid litt dårlegare enn den kunne ha vore, pga det. Og mannen min skriv "elsker deg" i melding, og eg svarer "elsker deg" tilbake (for eg gjer jo det!), men det er alltid med ein liten bismak..for han har sagt så mange stygge ting dagen før :( Og eg sa til han i går, at eg har lyst å legge dette bak meg, og gå framover i livet med han i handa mi, men det er så vanskeleg når han heile tida skal stoppe og gå tilbake. Eg føler det som om eg heile tida dett ned den laaaange stigen i stigespelet..at eg alltid havnar på den ruta, og kjem meg aldri vidare. :sukk:

Litt utblåsning dette her..

No fekk eg nettopp mld med mannen om at han saknar meg og kjem heim no (dvs om 50 minutt), og det er jo fint :) Håper vi får nokre fine timar saman før eg skal heim til mamma. Reiser i kveld og kjem tilbake onsdag. Legetime i morgon, og så skal vi få ordna invitasjonar til dåpen den 18. mars :)

Var innom Nav i dag og fekk veiledning og skjema til søknad om fedrekvota. Tok ein trilletur i same slengen, så vi var ute og gjekk i ca 1 time. Det gjorde godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Så kjedelig at han skal være så usikker :(

Selv om man forstår at partneren sliter, og man skjønner han ikke har det lett og ikke gjør det med vilje, er det fortsatt veldig tungt og man blir DRITT LEI.

Det hjelper ikke å bare være forståelsesfull i lengden. Man trenger mer enn det...

Mannen din er nok en flott mann og han vil nok deres beste, men han hadde nok trengt å jobbe litt med seg selv.. :(

Han reagerer som han gjøre fordi han er så innmari usikker :(

Og dette skal være en god tid for deg, ikke en tung tid :hjerte:

:klemmer:

Ellers er det suuupert at du går så mye tur!! :tommel:

Begynner å få gått en del jeg og, H er jo snart tre uker :)

Det er deilig å få gått tur, og det kjennes så godt i kroppen etterpå! :jepp:

Synes du har blitt flink med både mosjon og kosthold altså!! Man må jo begynne et sted, og det kommer deg etterhvert :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at mannen din ikke klarer å la fortid være fortid. Er jo ting som har skjedd før dere ble sammen og da har ikke du gjort noe gale. Håper han klarer å komme over det. Er nok usikkerhet som frøken am skriver. Trist at noe slikt skal ødelegge :klemmer:

Lykke til med dåpsforbredelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...