Gå til innhold

Leveringstid barnevogn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi vil kjøpe en Emmaljunga Duo Mondial i creme til vår lille babyjente som kommer om ca 4 mnd, og jeg lurer derfor på hvor lenge i forveien jeg må bestille den (redd for å vente for lenge, og plutselig sitte der uten vogn...)? De lages vel på bestilling, om jeg har forstått riktig? Hadde blitt veldig glad om noen visste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Savannah-

Vi vil kjøpe en Emmaljunga Duo Mondial i creme til vår lille babyjente som kommer om ca 4 mnd, og jeg lurer derfor på hvor lenge i forveien jeg må bestille den (redd for å vente for lenge, og plutselig sitte der uten vogn...)? De lages vel på bestilling, om jeg har forstått riktig? Hadde blitt veldig glad om noen visste :)

Hvor bestiller du fra? Det pleier å stå noe om leveringstid på hjemmesidene til de fleste, har du sjekket dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å bestille i en vanlig butikk, siden det er en del ulike varianter man kan velge mellom når det gjelder håndtak, bag, understell, farge osv, og jeg tipper det er greiest å ordne "in person". Pluss at den vognen jeg vil ha har jeg ikke funnet i noen nettbutikk, det er bilder av den ogsånt, men det står alltid "kun i butikk" på den, altså at den ikke kan bestilles over nett... Hvis noen kjenner en nettbutikk hvor jeg kan bestille den hadde det vært supert :) Så jeg bør regne ca 3 måneder da, hvis jeg vil være sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...