Gå til innhold

Lillefots hverdagsliv

~lillefot~

Anbefalte innlegg

Snakket med NAV tidligere i dag, og de har fått inn alt de trenger av papirer. Saken er nå lagt i "hastebunken", og vil bli behandlet i løpet av neste uke. Hvis jeg synes det gikk for lang tid, kunne jeg ringe dem, så skulle de sette over penger så fort som mulig, men hun kunne visstnok ikke gjøre det i dag. Jaja, klarer å vente, jeg - har alt jeg trenger :)

I dag har jeg tømt en oppvaskmaskin, samt puslet litt med bursdagskortet til min niese som blir 6 år i slutten av måneden. Mannen lurte på om jeg kunne lage et "velkommen til verden"-kort til babyen til kusina hans også, så nå tråler jeg google etter ideer.

I kveld er det Nytt på Nytt, ellers skjer det ikke så mye (fødsel, kanskje..? :roll: ) Vi skal en tur på butikken etterpå (gruer meg til det hver gang nå, jeg; er så redd vannet skal gå i butikken), men først må postmannen komme på døra med de nye høyttalerne våre.

Ha en fin fredagskveld jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurte på om jeg skulle ta en aprilsnarr her inne og si at du hadde født :fnise: Men da hadde jeg vel blitt bannlyst av de andre jentene her inne :ler:

Godt at NAV hadde fått alt av papirer, får håpe du får pengene snart :jepp:

Ha en fin fredagskveld Lillefot :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn aprilspøk hadde ikke blitt sett på med snille øyne, så kan være like greit å unngå det ;)

Håper du får en flott kveld Lillefot :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om jeg skulle ta en aprilsnarr her inne og si at du hadde født :fnise: Men da hadde jeg vel blitt bannlyst av de andre jentene her inne :ler:

:fnise:

Hadde vært med på den, jeg ;)

--

Da har nye høyttalere kommet i hus - det blir nok ikke kjedelig å se på film her fra nå av, nei. Håper vi kan se en i kveld.

Er spent på hva vi finner ut ang. middag...om det blir noe i det hele tatt. Har ikke kommet oss på butikken enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra NAV endelig kunne komme med et positivt svar til deg!

Håper dere fant noe godt på butikken og har kost dere i kveld!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Skjønner at du er utålmodig og lei, det er lov det nå. Snart er hun her, vet du. Og i mellomtiden kan du glede deg med første møte med barnet ditt, det er jo helt magisk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det en ny dag igjen.

Vi fikk prøvd de nye høyttalerne i går - vi så film: "the number 23". Har sett den før, men det var så lenge siden. Mannen er dessverre ikke helt fornøyd med høyttalerne, så han skal se litt mer på innstillingene, ellers blir han å levere dem tilbake.

Hvis vi (dvs. jeg) orker, så skal vi en tur til byen i dag for å se etter en liten velkommen til verden-gave til babyen til mannens kusine. Vi skal også få byttet buksa mannen fikk av meg til bursdagen - den var low waist, og passet av den grunn ikke.

Ellers har jeg ikke så mye planer. Er veldig innstilt på at ingenting skjer før jeg blir satt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, Milla - velkommen hjem igjen :klemmer:

Mannen og jeg har vært i byen og byttet bukse, samt kjøpt gave til kusinens nye verdensborger. Det ble en rosa dragebukse med tilhørende jakke og tøfler - skikkelig kul. Etterpå var vi avgårde og kjøpte oss film (Avatar) som vi skal kose oss med i kveld, samt reker og masse god mat :) Kjenner jeg gleder meg til kvelden :)

På vei hjem hadde jeg fire kynnere (jeg kaller det bare det, jeg, for jeg aner ikke hva dette er for noe) med relativt korte mellomrom mellom, og nå har jeg en' til. Snuppa er aktiv i magen, og alt er bare fryd og gammen :rodmer: Neste helg er hun her uansett :hjerte:

Nå har mannen laget "gourmet-blings" til meg :biggrin: Grovt rundstykke med salatblad, tomat, majones, ost og kalkunskinke på. Namnam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får NYTE den siste helgen som bare dere to! :) Må jammen føles merkelig å ha båret den lille i magen så lenge, for så å endelig skulle få treffe henne. :rodmer:

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Innom og oppdaterer meg...og må nå innrømme at jeg håpet du ikke var her akkurat nå...:sjenert: Håper det ikke er veldig lenge til du får hilse på nurket ditt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag alle sammen :)

Joda, Kenghuru; jeg er her enda jeg, vettu :gjeiper:

Jeg kjenner det godt i ryggen, men har innstilt meg på å gå til overtidskontrollen på tirsdag. Etterpå skal jeg sjekke litt på nettet for å lese litt om hva man kan forvente seg på en sånn kontroll. Burde vi forresten ha med fødebagen, eller er det å være for optimistisk..?

I dag er det nydelig vær her, og mannen og jeg skal på tur i ettermiddag. Blir jo ikke så langt, men det hjelper veldig på humøret å komme seg ut litt når det er så deilig vær.

Nå skal jeg spise reke-rester, og oppdatere meg i dagbøkene deres :)

Ha en fin dag alle sammen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkna er jo en skikkelig Diva med sin sene ankomst.

Håper det skjer noe på overtidskontrollen imorgen - tror jeg ville hatt med baggen i bilen bare sånn i tilfelle...

Det er ikke lenge til frøkna er her nå Lillefot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...