Gå til innhold

Mitt nye liv som mamma


Happy Feet

Anbefalte innlegg

Lillegutt høres så herlig ut :hjerte: Er så nydelige når de sier mamma :)

Deilig at våren endelig kommer nå ja, den skal nytes :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lucky? :klem:, lillegutt er kjempeherlig, ja. :hjerte: Og jeg tror ikke jeg syns det bare fordi jeg er mammaen hans... tror han er det på ordentlig... :sjenert:

Hehe, sånn tenker vel alle mammaer. :fnise:

Jeg er i alle fall umåtelig stolt av at den lille skapningen er sønnen min. :hjerte:

---

Dette har vært noen ordenlig drittdager, bokstavelig talt! :ler: Lillegutt bæsjer og bæsjer. :daane: Vi snakker over ti bleier om dagen! Og i helga hadde han så sår rumpe, så det eneste som funket, var å bade han etter hver bleie. Å vaske han, funket ikke, så sår som han var. Og så måtte han ligge å lufttørke, få på potetmel og etter det krem. Så hvert bleieskift tok jo godt over en halvtime og når han da bæsjet over ti ganger, jeg kom ut av tellinga, sier det seg selv at helga ikke gikk med til så mye annet. ;)

Men det funket bra, så fra å ha en ildrød og sår rumpe, er han nå helt fin og i dag har han "bare" hatt 6-7 bæsjebleier, så det går framover.

Og som vanlig, når litt kjipe ting skjer, enten det er bæsjebleier, dårlig humør, søvnløse netter osv, så skylder jeg på tenner. :ler: Tenker kanskje tann nr fem er på gang.

Ellers har vi fine dager og fine netter. I dag våknet han før fem, men hva gjør vel det, når jeg får sove som en stein fra 22.30 og fram til kl fem? Det er luksus!!

Rart hvordan ting endrer seg... Har jo aldri sett på det å sove en hel natt og så stå opp kl fem, som luksus før. Ting endrer seg når man får barn, gitt. Og det verste er jo at jeg kjenner meg så våken og opplagt, da. Som om man får bedre kvelitet på søvnen, når man først får sove.

Eller kanskje det bare er våren som gir energi. Det er så herlig ute nå! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillegutt er kjempeherlig, ja. :hjerte: Og jeg tror ikke jeg syns det bare fordi jeg er mammaen hans... tror han er det på ordentlig... :sjenert:

Hehe, sånn tenker vel alle mammaer. :fnise:

Jeg er i alle fall umåtelig stolt av at den lille skapningen er sønnen min. :hjerte:

:hjerte:

(Og dette i same innlegg som sannheten om dei ti bæsjebleiene. :ler: )

Men ja, eg kjenner til den følelsen. Pjokken er også kjempeherlig - sånn heilt objektivt sett. ;)

Eg kjenner forresten til alt om bæsjebleier så det fløymer over i søppelbøtta når det er tenner på veg. Pjokken fekk fire tenner omtrent samtidig, og me gjorde nesten ikkje anna heile dagen enn å skifta bleier. Måtte avlysa det meste av planar. Men heldigvis gir det seg når tennene er på plass.

Og (veldig på etterskudd) :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: for barnehageplass i ønskebarnehagen! Det fekk me også til slutt. Ein barnehage som "alle" skryt av og som ligg veldig nært heimen. Kunne ikkje blitt bedre! :strix: :strix: :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...