Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt flau av Åge André.

"Æ kjænnår at dette hær kan æ lige" :flau:

Og jeg vet med meg selv at jeg kunne aldri vært frier i dette programmet! Jeg hadde følt meg så ydmyket om jeg ble sendt hjem, og kjempet hardt for å holde tårene tilbake.. :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Æ kjænnår at dette hær kan æ lige" :flau:

:fnise: Heile gjengen der er vel temmeleg trøytt! Kva er det med kristne og KRIK-gensarar? :ler:

Når det gjeld Christian Fredrik så bør han vel fokusere meir på kjærleik enn jobb...Så kjedeleg dei jentene må ha det, alltid på med bunaden og smil fint til gjestene!

Han der Andrè er også litt trøytt, no er han kanskje ikkje heilt frisk, men uff, det er ikkje noko trøkk der heller.

Einaste som er søt er han som er litt eldre! :jepp:

Er for mykje "kos" også eigentleg, alle mennene snakkar som om dei er tre år gamle. Få "en kooooos da"... :ler:

Skrevet

Ja, hun ene frieren har på seg KRIK-genser praktisk talt hver episode. Greit at troen er en stor del av hvem man er, men.. det er vel mulig å vise flere sider av seg selv? :vetikke:

Christian Fredrik virker som en hyggelig fyr, men ja.. utrolig opptatt av bedriften sin. Naturlig nok, siden han bor på arbeidsplassen sin og en eventuell kone blir vertinne på gården, men allikevel.. det blir kanskje litt mye press? Kanskje bedre å finne tonen som potensielle kjærester først, og så ta det derfra liksom? Blir veldig forretningsmessig.

Og så ser jeg for meg at det kan bli slitsomt å bo og arbeide så tett på svigers. Moren hans virker som en myndig dame som vet hvordan hun vil ha det på gården. Og Christian Fredrik virker også veldig knyttet til foreldrene sine, så jeg frykter at man bare har å innfinne seg om man ender opp som nyinnflyttet kvinne på Hoel Gård :fnise:

Skrevet

Jeg kunne ikke ha levd såå tett på svigers. Hun moren til Christian Fredrik virker som en bestemt dame som vet åssen hun vil ha det på gården og at man ikke har så mye man skulle ha sagt. Tror nok det kan bli litt tøft til tider.

Men Åge Andre er som andre sier her en veldig trøtt type. Har ikke noe med at han er kristen eller ikke. Han er bare trøtt og kjedelig. Vi er jo bare ærlige.

Skrevet

Jeg synes alle virker trivelige, men han litt eldre virker litt overdrevent koselig. Ellers er det litt merkelig med CF og svigers og masse jobbing.

Skrevet

Den gården jeg kunne minst tenkt meg å bo på er den til christian fredrik, kunne ikke vært vertinne for den gården. har ikke noe med han å gjøre. men jeg kunne generelt sett ikke bodd på en gård.

Skrevet

Synes han kristne (Åge Andre?) virker som en koselig gutt jeg, da. Tror han bare er veldig sjenert, og da er det jo ikke så enkelt stakkars. Ellers er jeg enig i at Jostein er litt vel "pusete". Andrè fikk jeg bedre inntrykk av i begynnelsen, mens Christian Fredrik gir et bedre og bedre inntrykk. Jeg "vet" hvem Andrè kommer til å velge, og jeg "vet" hvem Jostein kommer til å velge. Hos de to andre føler jeg det er litt mer åpent..

Skrevet

Trakk Jeanette seg eller?

Men enig at Jostein virker utrolig koslig.

Skrevet

Trakk Jeanette seg eller?

Men enig at Jostein virker utrolig koslig.

Nei, Jeanette trakk seg ikke. Hun skulle bare til Oslo for å ta en eksamen.

Skrevet

Lurer på hvorfor så mange trekker seg hos Andre?

Enten er han litt kjip, ellers så har de vel fått en veldig god tone med ei slik at de skjønner at det ikke blir dem, hva tror dere?

Skrevet

Silja hadde lyst til å trekke seg omtrent med en gang hun kom på gården virket det som i et intervju med tv 2.

Skrevet

Jostein virker litt overdrevent koselig, etter min mening. Men kanskje jeg tar feil. Damene han har valgt, er imidlertid hundre ganger verre. De virker veldig konkurransepreget og bitchete. De oppfører seg som 14-isser, og ikke som damer i 40-50 års alderen. :sjokkbla:

Han kristne virker egentlig veldig snill og koselig, men det blir i overkant mye bedehusvirksomhet og halleluja for meg. Det ikke nødvendigvis noe galt i å være personlig kristen, men en som flyr på kristne møter i tide og utide, blir litt turn off. :pls:

Christian Fredrik virker som en bortskjemt liten gutt. Og moren hans burde ha gått rundt med en varsel-trekant hengende rundt halsen, til skrekk og advarsel. :heks: Stakkars den svigerdatteren som må gå i tospann med henne... :pisk:

Og så er det Andre. Han virker grei nok, men akk så kjedelig da. :filer: Likevel mener jeg han er den mest ok kandidaten blandt disse fire, etter min smak.

Skrevet

Ok nå skal jeg prøve meg som spådame :)

Jostein - Kristin

Andrè - hun med sort hår

Christian Fredrik - hun med øyebryna

Åge Andre - Dette er den vanskeligste.....Ragnhild kanskje..

Skrevet

Andrè - hun med sort hår

Det tror jeg også. Ellers er jeg enig i at damene på 40+ virker som noen bitchete fjortiser.

Gjest Consensio
Skrevet

Han kristne fikk jeg litt avsmak for i starten. Han virket så tafatt, og jeg har ikke helt sansen for de som absolutt må preke om sin tro.

Første episode - blæh, men jeg endret mening etterhvert faktisk. Om jeg ser bort fra dette med troen hans og hans ønske om å preke om det, så virker han som en kar med litt humor, trygg og stabil og snill.

Syns synd på han Andre (?) hvor to damer har forlatt gården, men samtidig så blir jeg glad for det viser jo at damene ikke er ute etter 15 minutter med fame, men faktisk går når man ikke kjenner de rette følelsene.

Han virker som en noe kjedelig kar, men veldig snill og god.

Christian Fredrik virker kjempe hyggelig, men veldig påvirket av miljøet og familien. Veldig opptatt av det ytre, at alt skal være veldig fint og flott hele tiden. Innerst inne tror jeg han ikke er slik, men familie og miljø har et jerngrep rundt ham.

Jostein...sukk...et kapittel for seg selv. Tror han gjør seg veldig til foran kamera. Og jeg HAAAATER menn som spør etter komplimenter hele tiden..grøsser hver gang han kommer på TV altså.

I bunn og grunn virker han som en hyggelig kar, og han er sikkert ikke så ille til vanlig. Klart at filmcrew og masse damer skaper en noe falsk situasjon.

Og damene er ti ganger verre. Skal liksom "tulle" med hverandre, men det fremstår bare som bitcy og barnslig.

Tviler sterkt på at forholdet vil vare særlig lenge, uansett hvem han velger.

Skrevet

Jostein - Kristin

Andrè - hun med sort hår

Christian Fredrik - hun med øyebryna

Jeg er enig med deg, bortsett fra at jeg (dessverre) tror André velger hun blonde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...