Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. Og huff så flaut det er med Clas. Jeg blir fortsatt utilpass av hele greiene :sjenert:

Noen som vet hvordan det egentlig gikk med Clas og forloveden? Det var jo kommende helg (10/10/10) de skulle gifte seg, men nå vil ingen av dem fortelle om hvorvidt bryllupet faktisk skal finne sted? (Dette i følge seher.no). Så ikke årets oppsummeringsprogram (hvis det var noe). Skjønner jo godt hvis de vil holde det privat, men han virket ikke akkurat som typen til det, der han fridde foran kamera.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg og lurer på hvordan det gikk med Clas og hun knise-dama! Utrolig kleint hele greia da, men hehe:p

Skrevet

Det har ikke vært et slikt program i år, kun et program der de viste en oppsummering fra forrige sesong, ikke noe om hvordan det har gått senere. :forvirret:

Skrevet

Gleder meg til i kveld :popcorn:

Skrevet

Christian Fredrik har ein herleg personlegheit!

Skrevet

Wææ for noen grusome bryn på ho Kine eller hva hun heter. Hva har hun gjort for noe?

Skrevet

Denne gangen tippet jeg helt riktig på hvem som gikk ut.

Skrevet

Noen som fikk med seg historien om de gravkransene?

Hørte ikke hva han sa om hva som skjedde om de rørte dem? Fikk ikke helt med meg noe av det sånn 100% :P

Skrevet

Noen som fikk med seg historien om de gravkransene?

Hørte ikke hva han sa om hva som skjedde om de rørte dem? Fikk ikke helt med meg noe av det sånn 100% :P

Hvis noen rører dem så vil hele gården gå til grunne.

Skrevet

Hvis noen rører dem så vil hele gården gå til grunne.

Aha! Takk :P

Skrevet

Wææ for noen grusome bryn på ho Kine eller hva hun heter. Hva har hun gjort for noe?

Spriker litt i alle retninger, ja...

Skrevet

Christian Fredrik har ein herleg personlegheit!

Åh, jaaaaaaa.... :sjenert:

Skrevet

Er spent på datene i kveld :popcorn: Kanskje han kristen fyren kan slippe seg litt løs og ikke være så anspent som jeg synes han er

Skrevet

Er spent på datene i kveld :popcorn: Kanskje han kristen fyren kan slippe seg litt løs og ikke være så anspent som jeg synes han er

:fnise: Jeg synes det høres ut som om han leser fra en lapp hele tiden. Uff, ikke så lett dette. Men må si jeg var imponert over den kaka som vant iallefall.

Skrevet

Syntes han greide seg veldig bra jeg! Overraskende nok virket det mer spennende og ok på hans date i skogen, enn det gjorde for han andre. Jeg syntes det var veldig kleint med den flåten og lappene med fakta om jentene...

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor hun ene trakk seg?

Skrevet

Hvem håper dere på at dagens bønder ender opp med da?

Andre håper jeg får hun med kort, mørkt hår.

Han kristne (Ettellerannet Andre han også?) håper jeg får hun som bakte den perfekte kaken :P

Altså.. Det er disse jeg liker best :)

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor hun ene trakk seg?

Hun tok vel til vettet. Makan til trøtt type. :Gjesp:

Skrevet

Hun tok vel til vettet. Makan til trøtt type. :Gjesp:

Hehe ja det er sant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...