Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hoel gård er rimelig diger ja.... :jepp: Mulig det var noen golddiggers der..

Endret av mia83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønt, akkurat det kommenterte vel også noen av vennene til han bonden. At han måtte "passe seg" for den type jenter. Men på en annen side så tror jeg det er hardt arbeid på gården. Ikke mye slaraffenliv nei...

Skrevet

Jeg trodde han kristen fyren var eldre enn 28! Han ser eldre ut og oppfører seg eldre eller hva jeg skal kalle det. Synes han virker litt kjedelig

Skrevet

Du Åge du Åge. Blir noen ganger litt flau av å se på speed datene hans. "Noe mer du ellers lurer på?" Hehe huff. Merker at han er litt nervøs ja.

Jeg likte ho siste Andre datet. Silja

Skrevet (endret)

Synes det der "Tusen takk" -pinlig stillhet, er like flaut å se på hver gang, men hva annet skal de si? :fnise:

Endret av Lise_
Skrevet

Glemte heile Jakten i dag jeg :kjefte: Når går reprisen??????

Skrevet

Synes det der "Tusen takk" -pinlig stillhet, er like flaut å se på hver gang, men hva annet skal de si? :fnise:

Hehe enig. Men er vel ikke så lett når man har et kamera rett oppi ansiktene på speed datene.

Skrevet

Antagelig :jepp: Men synes han eldste var minst pinlig der :tommelsmil:

Skrevet

Antagelig :jepp: Men synes han eldste var minst pinlig der :tommelsmil:

Jeg synes datene til Jostein gikk veldig bra :) Det har ikke noe pinlig taushet og alle samtalene fløyt veldig bra. Han virket veldig avslappet og det hele gikk bra

Noen av Åge sine dater var pinlig å se på :gjeiper: Hvert med ho Silje. Huff ikke alltid like lett å finne på noe å si.

Skrevet

Åge har jo nå gått ut og offentliggjort at han ikke kommer til å ha sex før ekteskapet. Lurer på hvordan denne nyheten mottas av frierne!

Skrevet

Huff, eg blir så flau av å sjå på sånt, eg...

Skrevet

Åge har jo nå gått ut og offentliggjort at han ikke kommer til å ha sex før ekteskapet. Lurer på hvordan denne nyheten mottas av frierne!

Vil tro at de fleste frierne hans deler hans syn i og med at han kun ville date kristne jenter.

Skrevet

Vil tro at de fleste frierne hans deler hans syn i og med at han kun ville date kristne jenter.

De fleste kristne idag lever da ikke så strengt. Og hun ene frieren hadde jo fått et barn utenfor ekteskap også.

Skrevet (endret)

Betyr det at han er jomfru? :pls:

Endret av Neutral
Skrevet

Betyr det at han er jomfru? :D

Gjør nok det ;)

Synes egentlig dette er noe han burde nevnt på presentasjonen, slik at de som synes det er uaktuelt å date en som ikke vil ha sex slapp å reise på speeddate og hele den greia. Jeg vil tro at de som er vant til et seksualliv som en viktig del av et forhold blir litt skuffa, kan du si. De fleste vil jo prøvekjøre bilen før de kjøper den :fnise:

Skrevet

"Hei, jeg heter Åge Andre og vil ikke ha sex før ekteskapet". :fnise:

Skrevet

Det er vel ikke helt umulig at dette er noe han ble spurt direkte om av pressen, siden han er kristen. Og det at han har svart "ja" på et slikt enkeltspørsmål blir slått stort opp nå, siden det er en såpass sjelden (?)holdning i dag.

Skrevet

De fleste kristne idag lever da ikke så strengt. Og hun ene frieren hadde jo fått et barn utenfor ekteskap også.

Du har rett i det, men tror fortsatt denne holdningen henger godt igjen i bibelbeltet fra Jæren til Sørlandet.

Gjest Spinell
Skrevet

Når vi først er inne på sex før ekteskapet og kristne, så kommer det nok an på "hvordan kristne" de er. Selv andre steder i Norge er det mange kristne som er mot sex før ekteskapet, men de hører stort sett hjemme i konservative eller karismatiske menigheter, f.eks misjonssambandet, pinsevenner, adventister eller Levende Ord.

Det er vel de som først og fremst lever et "ktistenliv" (altså med nesten utelukkende kristenmusikk, kristne venner, kristenaktiviteter, kristenidrett, kristenkultur, kristenkjendiser og kristne sammenkomster) som heller ikke har sex før ekteskapet.

Skrevet

Han burde jo ha fortalt at han ikke ville ha sex utenfor ekteskapet allerede i introduksjonsprogrammet. Der jentene skrev til ham.

Kristen eller ikke så ville det vært grunn nok for meg til å ikke anse ham som en fremtidig partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...