Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Jeg har liksom på følelsen av at du har ganske god råd nå også jeg, Love, syns det stadig er nye klær eller ny bil eller whatnot... :sjenert: Og så tenker jeg at du trives så dårlig der du er nå at jeg nesten ville vurdert å bytte selv om jeg bare beholdt lønna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har liksom på følelsen av at du har ganske god råd nå også jeg, Love, syns det stadig er nye klær eller ny bil eller whatnot... :sjenert: Og så tenker jeg at du trives så dårlig der du er nå at jeg nesten ville vurdert å bytte selv om jeg bare beholdt lønna...

Nye klær er ikke så ofte ;) kjøper igrunn for lite klær.. Seriøst..

Nei jeg tjener ikke så godt, men jeg er økonomisk av meg og har vært flink til å spare hele livet.

Hadde ingen andre lån enn huslånet, og da var det ikke noe problem å få billån.

Jobbsituasjonen min har forandret seg en del, men det har jeg glemt å skrive så mye om. Jeg er dessverre flinkest til å nevne det negative ang jobben, mye fordi jeg ikke vil/kan si så mye om hva jeg gjør og hvor jeg jobber. Men ting er blitt mye bedre nå, og vi har en spennende tid i møte i forbindelse med omorganiseringen. I tillegg har jeg fått ganske så bra bekreftelser på at jeg er verdsatt og dyktig. Men lønna er fremdeles altfor dårlig i forhold til hva jeg gjør og hvor mye jeg jobber..

Det har vært en forjævlig periode etter 22.juli, og den har tatt på både fysisk og psykisk. Men nå begynner vi å få kontroll, og det begynner å roe seg :) men det er klart.. Ikke alle dager er like positive :P

Til slutt, så må jeg jo si at nye utfordringer hadde vært interessant.. Men det er liksom denne bransjen jeg er i, som jeg er utdannet i. Det er en bransje jeg er genuint interessert i, og jeg vet jeg ender opp i denne bransjen til slutt igjen uansett. Men kanskje man trenger noen pauser på veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :klem:

God helg :)

I dag har jeg vært flink med maten altså! :jepp:

Og så har jeg testa ut lavkarbomuffins.. Nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam!

:jepp:

Jeg sier fra når den er testet, men inntil da så anbefaler jeg muffinsene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...