InLoveWithLife Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1781 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal si som noen trøstens ord jeg Men jeg håper virkelig det ordner seg for deg Det håper jeg også, og jeg tror nok det gjør det. Ble bare litt lei meg når jeg fikk tlfen.. Nå er jeg helt fin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2012 #1782 Del Skrevet 4. januar 2012 Skjønner godt at du ble lei deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1783 Del Skrevet 4. januar 2012 Nå har vi bestilt oss ny kommode/skjenk til stua Den kommer på mandag! Vi gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2012 #1784 Del Skrevet 4. januar 2012 Godt nytt år alle sammen, og takk for det gamle Mia: er du å nå på pm? Jeg savner deg!! Ja det er bare å sende PM. Er ikke så aktiv her inne lenger, men jeg prøver å holde et øye med dere. Uffameg.. håper virkelig du føler deg bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. januar 2012 #1785 Del Skrevet 5. januar 2012 Å, har du link/bilde til skjenken? Tror vi også må skaffe oss noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #1786 Del Skrevet 5. januar 2012 Å, har du link/bilde til skjenken? Tror vi også må skaffe oss noe sånt... Var bare en billig en på living da.. Er vel mer kommode.. Men passer bra inn med resten av møblene våre i stua Kan se pm jeg finner et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. januar 2012 #1787 Del Skrevet 5. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #1788 Del Skrevet 5. januar 2012 Vi har kjøpt denne i sort: http://www.living.no/newsread/products/list.aspx?node_id=5177 Myyye kulere i sort pga de sølvgrå håndtakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. januar 2012 #1789 Del Skrevet 5. januar 2012 Kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #1790 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg savner deg Mia, du må være mer aktiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. januar 2012 #1791 Del Skrevet 5. januar 2012 Enig med ILWL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #1792 Del Skrevet 5. januar 2012 Og så kom kvalmen tilbake.... :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. januar 2012 #1793 Del Skrevet 5. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. januar 2012 #1794 Del Skrevet 6. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #1795 Del Skrevet 6. januar 2012 Så snille dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. januar 2012 #1796 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2012 #1797 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #1798 Del Skrevet 6. januar 2012 Jo det går igrunn veldig bra!! det er jo helg Hehe.. Vi er i gang med en omorganisering på jobben. Det er igrunn litt spennende. Vi vet ikke helt hvordan løsningen blir eller hva som skjer, annet enn at vi vet hvilke avd det gjelder. I går fikk jeg også beskjed om at jeg får julebonus på 10 000,-!! :D så jeg og min kjære snakker om å kanskje bruke pengene på en tur for han har "holdt meg i hånden" gjennom mye dritt og mange lange dager i høst.. Så jeg har litt lyst å bruke pengene på noe sammen med han Hmm.. Eller kanskje vi skal kjøpe tv for pengene? I dag skal vi spise hjemmelaget pizza og jeg har funnet oppskrifter til lavkarbodeig. Jeg håper det er godt! Jeg håper også at min kjære er ferdig på jobb snart så vi kan kjøpe brødbakemaskin så jeg kan lage brød til i morgen I morgen skal vi ut å spise en finere middag på jobben min sin regning vi har booket bord til km 20, og skal prøve kobebiff (600kr for 200g!!!). Det blir spennende Oksene er mata med blant annet øl Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. januar 2012 #1799 Del Skrevet 6. januar 2012 Øl til okser? Å hjelpe meg! Lurer på om okser blir fulle? Dette høres jo bra ut! Hurra for bonus og restaurantbesøk! God helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #1800 Del Skrevet 6. januar 2012 Øl til okser? Å hjelpe meg! Lurer på om okser blir fulle? Dette høres jo bra ut! Hurra for bonus og restaurantbesøk! God helg, vennen! I know!!! Tror ikke de får så mye at de blir fulle.. Hehe.. Ja hurra for bonus og restaurantbesøk!! Vi gleder oss Nå har jeg vært flink og laget lavkarbo-pizza. Er spent på hvordan det smaker!! jeg lagde to forskjellige for å være sikker.. Den ene er veldig liten.. Og da mener jeg veeeldig liten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå