Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva jeg skal si som noen trøstens ord jeg :sjenert: Men jeg håper virkelig det ordner seg for deg :klem:

Det håper jeg også, og jeg tror nok det gjør det. Ble bare litt lei meg når jeg fikk tlfen..

Nå er jeg helt fin igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vi bestilt oss ny kommode/skjenk til stua :)

Den kommer på mandag! Vi gleder oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle sammen, og takk for det gamle :)

Mia: er du å nå på pm? Jeg savner deg!!

:helen:

Ja det er bare å sende PM. Er ikke så aktiv her inne lenger, men jeg prøver å holde et øye med dere. ;):klem:

Uffameg.. håper virkelig du føler deg bedre nå! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, har du link/bilde til skjenken? Tror vi også må skaffe oss noe sånt...

Var bare en billig en på living da.. Er vel mer kommode.. Men passer bra inn med resten av møblene våre i stua :)

Kan se pm jeg finner et bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Jo det går igrunn veldig bra!! :) det er jo helg ;) Hehe..

Vi er i gang med en omorganisering på jobben. Det er igrunn litt spennende. Vi vet ikke helt hvordan løsningen blir eller hva som skjer, annet enn at vi vet hvilke avd det gjelder.

I går fikk jeg også beskjed om at jeg får julebonus på 10 000,-!! :D så jeg og min kjære snakker om å kanskje bruke pengene på en tur for han har "holdt meg i hånden" gjennom mye dritt og mange lange dager i høst.. Så jeg har litt lyst å bruke pengene på noe sammen med han :)

Hmm.. Eller kanskje vi skal kjøpe tv for pengene? ;)

I dag skal vi spise hjemmelaget pizza og jeg har funnet oppskrifter til lavkarbodeig. Jeg håper det er godt!

Jeg håper også at min kjære er ferdig på jobb snart så vi kan kjøpe brødbakemaskin så jeg kan lage brød til i morgen :)

I morgen skal vi ut å spise en finere middag på jobben min sin regning :) vi har booket bord til km 20, og skal prøve kobebiff (600kr for 200g!!!). Det blir spennende :)

Oksene er mata med blant annet øl ;) Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl til okser? Å hjelpe meg! :ler: Lurer på om okser blir fulle? :klo::fnise:

Dette høres jo bra ut! Hurra for bonus og restaurantbesøk! :klem: God helg, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl til okser? Å hjelpe meg! :ler: Lurer på om okser blir fulle? :klo::fnise:

Dette høres jo bra ut! Hurra for bonus og restaurantbesøk! :klem: God helg, vennen!

I know!!! ;)

Tror ikke de får så mye at de blir fulle.. Hehe..

Ja hurra for bonus og restaurantbesøk!! Vi gleder oss :)

Nå har jeg vært flink og laget lavkarbo-pizza. Er spent på hvordan det smaker!! :) jeg lagde to forskjellige for å være sikker.. Den ene er veldig liten.. Og da mener jeg veeeldig liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...