Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjære deg: hoste blod = Legevakt! :fy_fy:

Ja jeg vurderte det.. Vet ikke helt hvorfor jeg ikke dro..

Føler vel at jeg ikke kan være syk fra jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nei! Hva skjer? :troest:

Vet ikke helt.. Kvalmen tok overhånd i dag tidlig.. Og så begynte jeg å hoste plutselig, og da fikk jeg blod i munnen.. Var ekkelt..

Er fremdeles kvalm, og det er skikkelig slitsomt.. Har vært konstant kvalm i hele dagen men føler jeg bare klager så tør ikke si noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen i dag? :klem: Jeg syns virkelig IKKE du skal være på jobb når du føler deg så elendig, og jeg står på at man skal oppsøke lege hvis man hoster blod altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummering av natta og dagen:

- lite søvn pga kvalme

- hodepine pga lite søvn

- litt gråting pga at jeg rett og slett blir SLITEN av kvalmen

- min kjære strøk og holdt rundt meg til jeg sovna i dag tidlig (ble for sen på jobb pga at han ville få meg til å slappe av og sove, søtnos)

- jeg er ikke på jobb i dag

- blir sliten av den minste fysiske anstrengelsen, og enda mer kvalm..

- prøver å få i meg mat..

Har ikke hosta siden i går, men jeg er enig. Skjer det igjen så går jeg til legen..

Min kjære skal hjelpe meg med noen av øvelsene mine for krytallsyken og hjelpe meg å prøve å "banke" krystallene på plass i håp om at det er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom deg til legen, kjære deg :klem::troest:

Jeg føler meg som en hypokonder.. Er jo bare kvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bedre i dag.. Allmenntilstanden er bra, litt vondt i hodet bare, og blir kvalm når jeg anstrenger meg for mye eller spiser.. Så er absolutt på bedringens vei :)

Men jeg ble ganske lei meg nå.. Sykehuset ringte, de planla operasjon på meg 31.01. Men siden jeg har lagt på meg, så får jeg ikke lov.. Jeg må ha hatt stabil vekt i minst 3 mnd.. Jeg visste vel egentlig dette, men det er utrolig surt når kroppen jobber mot vektnedgang!!!

Den operasjonen kommer aldri til å bli noe av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare hadde sultet meg om jeg hadde vært deg. Levd på ca 1300kcal om dagen.

Fått operasjonen, og så begynt å leve livet mitt igjen,

Håper du virkelig er på bedringens vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare hadde sultet meg om jeg hadde vært deg. Levd på ca 1300kcal om dagen.

Fått operasjonen, og så begynt å leve livet mitt igjen,

Håper du virkelig er på bedringens vei :)

Og så er det det at jeg ikke skal bry meg om kalorier lenger da.. Skal se på karbohydratene.. Og jeg kan ikke legge på meg igjen etterpå heller, for da kan det bli veldig stygt...

Ja jeg er på bedringens vei :) nå har jeg kokt meg egg for å få i meg litt mer mat og se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...