Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Ja godteri er altfor godt.. Jeg som skal være flink til jeg drar! Det er jeg altså ikke,, æsj!

Jaja.. Snart er det ferie, og da skal jeg ikke tenke på sånt :) men jeg har med meg treningsklær siden jeg skal være borte så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant at det er alt for godt. :sukk:

Skal du trene når du er på ferie? Det gjør aldri jeg. :ler:

Går så mye når vi er på tur så det er trening nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia: ja jeg tenkte jeg skulle prøve siden vi skal være borte mer enn en uke. Er mer for å holde rutinen vedlike, så det ikke blir så vanskelig å fortsette når eg kommer hjem :) men jeg har aldri gjort det før.. :P

Alyah: først drar jeg til Kristiansand i morgen og blir til søndag. Så drar vi til Las Vegas tirsdag og blir i ti dager. Så drar vi til New York og er der i 5 dager :)

Kommer tilbake 29. Om morgenen :) og ferie til 4.10.. Deilig!!

Så blir vi igrunn bare hjemme i to uker, så drar vi til Krakow i to netter. Det er bursdagsgaven til min kjære, som han ennå ikke vet om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på bailine :)

I dag skal jeg kjøpe 20 timer.. Gleder meg ikke til å betale for å si det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 arbeidsdag igjen, og den vet jeg ikke blir lenger enn 8 timer for da MÅ jeg dra for å rekke å levere Vovva på kennel før flyet.

Har begynt å pakke litt til i morgen, men tar det meste i morgen tror jeg.. Vet sånn ca hva jeg skal ha med meg :)

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, tjue timer koster vel litt ja, men det er nok verdt det.

Det blir spennende når du skal fortelle at dere skal på tur da! :nigo: Han blir sikkert veldig overrasket, tenker jeg :) Å få en reise i gave er bare genialt!

Hva skal dere finne på i Vegas da? :bryllup: ? hihi! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Al! :)

Jeg fikk bailine mye billigere siden jeg kjøpte en deal på groupon, så jeg betalte bare 4500 kr i dag :D trodde jeg skulle betale 6250.. Så det var veldig greit!! ;)

Jaaa, jeg gleder meg til å si det :) vet ikke helt hvordan jeg skal "pakke inn" gaven da.. Noen som har forslag?

I Las Vegas skal vi sole oss, slappe av, shoppe, og så skal vi til Hoover Damn og Grand Canyon denne gangen :)

I tillegg til det, har vi bestilt billetter til standup-show med Ray Romano og Kevin James (Raymond i alle elsker Raymond, og Doug i Kongen av Queens). Det gleder vi oss til!! :)

Giftemål blir det nok ikke.. Hehe.. Ikke er det godkjent i Norge etterpå heller.. Da må man søke og masse tull.. Så nei, det er nok litt tidlig ;)

Har egentlig aldri tenkt noe særlig på giftemål heller, aldri vært noe gira på hverken det eller barn. Men å forlove meg har jeg lyst til :) men er ennå litt tidlig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What happens in Vegas, stays in Vegas :nigo:

Å, hvordan skal du pakke den i ja? :klo: Å, jeg tror jeg må tenke litt på den :sjenert:

Jeg får haugevis med mailer fra Groupon, men jeg må tilstå at jeg ikke har prøvd ut noen av tilbudene ennå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lage et kort med bilde av stedet dere skal på og pakke inn det?

Og skrive noe sånt som at HIT SKAL VI. Eller et eller annet. :ler:

Evt pakke inn reisebekreftelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på noen lur ide sånn umiddelbart. :klo: En venninne fikk tur til Thailand i julegave, og da fikk hun et gavekort på solariumstimer. I kortet sto det at hun måtte bruke det flittig, siden hun måtte få litt grunnlag før de dro til Thailand. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget fotobok til :mrgreen: når jeg kjøpte Liverpooltur til han. Jeg plukket ut masse bilder av oss, og pusen og noen bilder av laget,plassen osv. så skrev jeg sånne små tekster til hvert bilde og avslørte ikke for helt til sist at vi skulle reise på tur :nigo: Tror han likte det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange gode tips!! :) jeg har ikke så god tid på meg når jeg kommer tilbake fra USA, men jeg får se hva jeg får til. Det blir nok noe ala et kort eller bok med bilder ja :)

FERIE!!!!!!!!

F

E

R

I

E

!

!

!

Ferie... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en notisbok hvor jeg klippet ut et hull så det er plass til en sånn liten lommereiseguide :)

På fremsiden skal det stå gratulerer med dagen XXX, og så limte jeg inn mailen fra sjefen hans om at han har fått fri :)

Så da må jeg bare kjøpe en sånn liten lommereiseguide om Polen/Krakow :)

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. De lager selvfølgelig ikke en lommereiseguide om Krakow i den størrelsen jeg klippet ut til (hadde bok om NY som mal).. Typisk :P

Nei da tror jeg det blir skattejakt!

1. Soverommet. Der skal det ligge et bilde av hotellrommet vårt.

2. Kjøkkenet. Der skal det ligge et bilde av en polsk restaurant.

3. Badet. Der skal jeg skrive jeg elsker deg på polsk på speilet.

4. Stua. Der ligger en reiseguide om Polen innpakket..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Alyah! Ferien er veldig etterlengtet ;)

Btw, jeg så ikke hva du skrev om groupon før nå.. Er ikke farlig i det hele tatt å kjøpe der :) er kjempe bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...