mia83 Skrevet 4. september 2011 #1161 Del Skrevet 4. september 2011 Har du trillebag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. september 2011 #1162 Del Skrevet 4. september 2011 Hmm, jeg pleier å pakke den siste halvtimen før jeg skal reise jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 4. september 2011 Forfatter #1163 Del Skrevet 4. september 2011 Ja vi regner med å handle en del begge to :D Ja vi har trillekofferter begge to Vi skal ta med de små kabinstore koffertene med oss for å ha litt ekstra plass på veien hjem Juliane: da blir jeg kjempestressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2011 #1164 Del Skrevet 4. september 2011 Kabinkofferter er kjekt ja! Man trenger masse plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 4. september 2011 Forfatter #1165 Del Skrevet 4. september 2011 Hehe, ja man trenger god plass. Men ikke for mye heller.. Da blir det fort dyrt på vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2011 #1166 Del Skrevet 4. september 2011 Ja det er derfor det er kjekt å ha koffertvekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 5. september 2011 Forfatter #1167 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) 3,5 arbeidsdager igjen!!!!! Men disse dagene blir nok lange.. Det er mas her og det er mas der.. Press over alt.. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt jeg... Endret 5. september 2011 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. september 2011 #1168 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg har 4 arbeidsdager igjen før helgen. Fri fredag og det blir godt. Huff det er slitsomt med mas overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. september 2011 #1169 Del Skrevet 5. september 2011 Hmm, jeg pleier å pakke den siste halvtimen før jeg skal reise jeg. Da hadde jeg dødd altså om jeg hadde måttet pakke siste halvtimen på Love! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 5. september 2011 Forfatter #1170 Del Skrevet 5. september 2011 Hehe, jeg også Alyah Er godt å tenke på at vi er ferdig pakka Utenom håndbagasjen å toalettsaker da.. Men i år tar vi med minst mulig og prøver å heller kjøpe ting der nede, som sjampo og såpe og slike ting. Orker ikke drakse på det.. Ja jeg også har fri fredag, eller dvs at hele avdsledelsen skal på tur Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. september 2011 #1171 Del Skrevet 6. september 2011 Er ingen som tvinger meg til å pakke i siste liten da, jeg ser bare ikke poenget i å gjøre det før? Jeg vet da sånn ca hva jeg skal ha med meg, og så lenge klærne er rene er det jo bare å kaste dem i kofferten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. september 2011 Forfatter #1172 Del Skrevet 6. september 2011 Er ingen som tvinger meg til å pakke i siste liten da, jeg ser bare ikke poenget i å gjøre det før? Jeg vet da sånn ca hva jeg skal ha med meg, og så lenge klærne er rene er det jo bare å kaste dem i kofferten. Hehe, det er sant det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. september 2011 Forfatter #1173 Del Skrevet 6. september 2011 I dag tidlig kjørte min kjære meg på jobb, så dro han til Sverige for å jobbe.. Nå ser jeg ikke han før søndag, og det tror jeg faktisk er den lengste tiden vi har vært borte fra hverandre siden vi ble sammen Det skal nok gå fint det altså, men blir rart å sove alene så lenge Hehe.. Det positive er at når han kommer hjem så er det bare timer igjen omtrent til vi skal dra!!! jeg har fader meg bare 2,5 arbeidsdager igjen nå.. Fyttigrisen!! Dette er så etterlengta jeg fortjener det virkelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. september 2011 Forfatter #1174 Del Skrevet 6. september 2011 2 dager igjen!!! Ble heldigvis ikke så sen i dag.. Men fikk gjort kjempe masse!! Åh, det var godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. september 2011 #1175 Del Skrevet 6. september 2011 Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. september 2011 Forfatter #1176 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Nei jeg gleder meg!!! Men er en del stress før den tid da.. Imorgen blir d nok en lang dag på jobb, og så må jeg pakke til torsdag, og hente en kjole hos en venninne.. Torsdag må jeg gå senest 4 fra jobb (derfor lang dag i morgen) og så kjøre Vovva på kennel, for så å kjøre hjem, hente bag, så løpe til flybussen Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. september 2011 #1177 Del Skrevet 6. september 2011 Oi! Litt av en dag, men tenk når du kan slappe av og bare kose deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. september 2011 Forfatter #1178 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Ja jeg gleder meg til det i dag er det en liten avslappingsdag alene hjemme med Vovva. Bare vasker litt klær og setter på oppvaskmaskinen å litt sånt. Æsj, jeg røyk på godteri.. Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. september 2011 #1179 Del Skrevet 6. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. september 2011 #1180 Del Skrevet 6. september 2011 Du er så heldig som skal reise snart! Godteri er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå