Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja vi regner med å handle en del begge to :D

Ja vi har trillekofferter begge to :)

Vi skal ta med de små kabinstore koffertene med oss for å ha litt ekstra plass på veien hjem ;)

Juliane: da blir jeg kjempestressa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3,5 arbeidsdager igjen!!!!!

Men disse dagene blir nok lange..

Det er mas her og det er mas der.. Press over alt.. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt jeg...

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg pleier å pakke den siste halvtimen før jeg skal reise jeg. :fnise:

Da hadde jeg dødd altså om jeg hadde måttet pakke siste halvtimen :ler:

:klemmer: på Love! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg også Alyah ;)

Er godt å tenke på at vi er ferdig pakka :)

Utenom håndbagasjen å toalettsaker da.. Men i år tar vi med minst mulig og prøver å heller kjøpe ting der nede, som sjampo og såpe og slike ting. Orker ikke drakse på det..

Ja jeg også har fri fredag, eller dvs at hele avdsledelsen skal på tur ;) Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Er ingen som tvinger meg til å pakke i siste liten da, jeg ser bare ikke poenget i å gjøre det før? Jeg vet da sånn ca hva jeg skal ha med meg, og så lenge klærne er rene er det jo bare å kaste dem i kofferten. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Er ingen som tvinger meg til å pakke i siste liten da, jeg ser bare ikke poenget i å gjøre det før? Jeg vet da sånn ca hva jeg skal ha med meg, og så lenge klærne er rene er det jo bare å kaste dem i kofferten. :ler:

Hehe, det er sant det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig kjørte min kjære meg på jobb, så dro han til Sverige for å jobbe.. Nå ser jeg ikke han før søndag, og det tror jeg faktisk er den lengste tiden vi har vært borte fra hverandre siden vi ble sammen :P

Det skal nok gå fint det altså, men blir rart å sove alene så lenge :P Hehe..

Det positive er at når han kommer hjem så er det bare timer igjen omtrent til vi skal dra!!! :) jeg har fader meg bare 2,5 arbeidsdager igjen nå.. Fyttigrisen!! Dette er så etterlengta :) jeg fortjener det virkelig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dager igjen!!! :)

Ble heldigvis ikke så sen i dag.. Men fikk gjort kjempe masse!! Åh, det var godt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gleder meg!!! :)

Men er en del stress før den tid da..

Imorgen blir d nok en lang dag på jobb, og så må jeg pakke til torsdag, og hente en kjole hos en venninne.. Torsdag må jeg gå senest 4 fra jobb (derfor lang dag i morgen) og så kjøre Vovva på kennel, for så å kjøre hjem, hente bag, så løpe til flybussen :)

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg gleder meg til det :) i dag er det en liten avslappingsdag alene hjemme med Vovva. Bare vasker litt klær og setter på oppvaskmaskinen å litt sånt.

Æsj, jeg røyk på godteri.. :(

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...