Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Å nei, så utrolig kjipt! Og så dårlig av OBOS! Hva gjør dere med salg av deres egen leilighet nå da? :klem:

Vi venter til vi har kjøpt. Er det som er avtalen med megleren vår :) så jeg skulle gi beskjed i dag om vi fikk den eller ikke. Men vi var så sikre på at vi skulle få den siden vi ikke hørte noe, og det sto ingenting på obos sine sider, derfor begynte vi å gjøre leiligheten min klar.

Men, vi har en utrolig ryddig og ren leilighet nå da :)

Ps: min kjære prøver nå å snakke med moren til barna om mitt første møte med barna, og da sier hun at barna vil at hun skal være der. Så klart sier barna ja hvis hun spør "vil dere at mamma skal være der". Men dette er ikke et øyeblikk hun skal være en del av!! Dette blir en stor dag for meg og min kjære, som hun ikke har noe med.. Hvorfor kan hun ikke skjønne det?? Og jeg aner ikke hva min kjære skal si tilbake med fare for at hun klikker eller misforstår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

What??? Fikk dere ikke leiligheten?? :kjefte:

Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor HUN skal være med?! :klo:

Dårlig gjort av henne å lage et problem ut av noe som ikke skal være et problem! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What??? Fikk dere ikke leiligheten?? :kjefte:

Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor HUN skal være med?! :klo:

Dårlig gjort av henne å lage et problem ut av noe som ikke skal være et problem! :troest:

Nope, vi mista leiligheten :(

Nei jeg skjønner ikke jeg heller.. Min kjære mener det samme som meg, at hun ikke har noe der å gjøre.. Men han har jo ikke en dritt han skulle sagt mot henne.. Og hun mener jo nå at jeg er den store stygge ulven som ikke klarer å tenke på barnas velvære fremfor mitt eget velvære..

Har hun i det hele tatt tenkt på hvordan det blir for barna hvis alle tre skal være der?? Det kommer til å bli en så utrolig klein situasjon, ingen kommer til å si noe, min kjære kommer til å føle seg som midt mellom barken og veden, og jeg kommer ikke til å klare å åpne meg for barna..

Hun har også hele veien sagt at hun vil møte meg før barna møter meg, men nå sier hun nei. Hvis jeg og min kjære skal møte henne uten barna, skal mor til min kjære være med. Hvorfor i helvette skal hun blande inn henne????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun helt normal egentlig? :klo:

Skal hun blande inn MOR også??? :daane:

Hvorfor må ekser være så utrolig teite?! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun helt normal egentlig? :klo:

Skal hun blande inn MOR også??? :daane:

Hvorfor må ekser være så utrolig teite?! :sur:

Nei hun kan ikke være helt normal.. Hun gir seg ikke heller, det er det verste.. Og stakkars min kjære, han føler virkelig at han ikke har han skulle sagt, hun skal bestemme alt.. Hun gjør som barna vil sier hun, men er dette virkelig et valg de to små skal måtte ta? Nei! Hvorfor kan ikke noen fortelle henne hvor dumt dette er??

Det viktigste er kanskje å vise barna at jeg og min kjære har et trygt og kjærlig forhold slik at de ser at faren er lykkelig og har det bra. Da tør de å åpne seg mer, og blir trygge på både meg og far. Men hvordan kan vi vise det med henne til stede???

Når hun først har bestemt seg noe, så er det slik det skal være. Hvorfor skal alltid hun bestemme???

Og så til slutt så skrev hun "de første gangene". Og min kjære spurte hva hun mente med det. Jo at hun skulle være der første gang og kanskje andre gang.. Hvorfor???!!?

Barna kommer ikke til å åpne seg og gi meg en sjanse når hun er der!! Er det det hun vil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gjør det helt sikkert for å skape problemer! :sukk:

Er vel vanskelig for din kjære å prøve å få henne fra det også kan jeg tenke meg. Dårlig gjort å motarbeide andre på den måten. :(

Så bra at magen forsvinner! :5:

Blir vel spennende å gå på vekta tenker jeg. Eller har du allerede gjort det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er skikkelig vanskelig for min kjære, men jeg er skikkelig stolt over at han ikke gir etter. For lett er det ikke!! Hun bruker jo barna for det de er verdt, for å si det sånn..

Nei jeg har ikke turt å gå på vekta ennå faktisk :P

Men er jo i realiteten kun 3-4kg som skal være borte da.. Og så lenge hevelsene er der, er det ikke sikkert jeg merker noe på vekta. Men tenkte jeg skulle sjekke i morgen kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så dårlig gjort å bruke barna på den måten! Hvor gamle er de?

Høres spennende ut. Det beste er vel å ikke ha noen forventninger. :)

Du må oppdatere tickeren din da! :hoppe:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så dårlig gjort å bruke barna på den måten! Hvor gamle er de?

Høres spennende ut. Det beste er vel å ikke ha noen forventninger. :)

Du må oppdatere tickeren din da! :hoppe:

Jeg rakk ikke sjekke vekta i dag, skal prøve å huske det i morgen tidlig før vi løper til flybussen :nigo:

Blir deilig med en weekendtur nå altså.. Vi kjenner at vi trenger det begge to!

I natt har jeg vært bakvakt igjen. Har gått greit det. Men var ganske så trøtt kl 06 når jeg måtte stå opp ;) Hehe..

De er 4 og 8 år.. Men er ikke første gang hun bruker barna sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du reiser i morra du ja! God tur! Kos dere masse! :klem:

Da begynner de jo å bli ganske store :) Håper bare ikke hun forer dem med masse negativt da.. Barn blir jo så påvirket av de voksne de omgås...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du reiser i morra du ja! God tur! Kos dere masse! :klem:

Da begynner de jo å bli ganske store :) Håper bare ikke hun forer dem med masse negativt da.. Barn blir jo så påvirket av de voksne de omgås...

Helt ærlig.. Blir hun med på første møtet, er jeg kjempe redd for at hun skal proppene dem full av dritt under og etter og påvirke dem så godt hun kan så det ender med at de ikke vil være med pappa'n om jeg er med, at de kommer til å mislike meg.

Ja vi drar i morgen tidlig :) må ta flybussen kl 0613 pga vekterstreiken ;) men det går bra :) vovva ble levert på kennel allerede i dag tidlig da vi ikke rekker det i morgen før vi må dra og han har det bedre det i dag enn å sitte hjemme hos oss og vente på oss, for at vi bare skal kjøre han til kennel kl 18.. Så da leverte vi han like godt kl 7 i dag tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig på Gardermoen og fått i oss frukost :)

De sa at ventetiden i sikkerhetskontrollen var estimert til 40 minutter, men det tok Max 20 minutter. Så det var veldig greit det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:velkommen: tilbake! Hatt det fint?

Ja vi har hatt det veldig fint, som vi alltid har når vi er på tur sammen :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: tilbake! Hatt det fint?

Ja vi har hatt det veldig fint, som vi alltid har når vi er på tur sammen :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...