Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kathrine25

Gratulerer så masse med ny bil:) Vi har også Audi A6(Avant da):) Stasjonsvogn hører med når man har barn :fnise:

Fornøyd med bilvalg her iallefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!!!

Ja Appifany, jeg innrømmer det.. Hehe..

Men bilkjøp har vært planlagt lenge da, pga hunden :)

Han får ikke plass i golfen ;)

Kathrine: har kjøpt avant vi også, pga hunden :)

Men så godt å høre at dere er fornøyd! Hvilken årsmodell?

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigrisen.. Dagene flyr!!!

På jobben går det fremdeles i ett, og jeg begynner å kjenne hva stress gjør med kroppen.. Ikke bra..

Hjemme er alt bare bra :) gode kjæresten min og jeg har det så bra <3 er så deilig å komme hjem til han hver dag :) og det er deilig å våkne inntil han hver morgen :)

Skikkelig masse kjærlighetskliss der.. Hehe.. Men jeg må bare få sagt det :) er helt utrolig å se tilbake på alt vi har vært gjennom og så har vi det så bra :)

I helgen var vi på feriehuset til min kjære sammen med foreldrene hans. Jeg føler meg veldig velkommen inn i familien hans, og det setter jeg pris på. Var ganske så nervøs, men alt er bare velstand. I går gikk jeg og moren på laang tur på fjellet med hunden, mens min kjære og faren jobbet litt på huset. Det var kjempe koselig!

Jeg har også blitt invitert til å feire jul sammen familien til min kjære. Det syns jeg var utrolig koselig, og etter å ha snakket både med min kjære og mine egne foreldre, har jeg valgt å takke ja til det. Jeg har aldri feiret jul med en kjæreste før, så det blir spennende. Moren har også sagt at vi skal ordne i stand pinnekjøtt til meg slik at jeg med meg mine juletradisjoner :)

Så da blir det julebesøk hjemover første helga i desember.. Både mamma og pappa syns også det var koselig at jeg ble invitert til de. Men min kjære sa at hvis jeg ville hjemover, så ble han med :) han har ikke barna i år så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott altså..

Har lagt på meg 2 cm siden jeg starta på bailine.. Dritt!!!

Jeg aner virkelig ikke hva jeg gjør som ødelegger slik.. Jeg mista 19cm på 6 behandlinger, og alt er kommet på igjen i tillegg til 2 nye cm.. Pluss 1.6kg..

Jeg gir snart opp altså.. Hvis dette i morgen ikke hjelper, så gir jeg opp! Det er mitt siste håp..

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF?? :sur:

Det er ikke rettferdig når du har brukt så mye penger på det!! :troest:

Håper virkelig det forsvinner igjen! :klem:

Er det mulig å klage på det? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF?? :sur:

Det er ikke rettferdig når du har brukt så mye penger på det!! :troest:

Håper virkelig det forsvinner igjen! :klem:

Er det mulig å klage på det? :vetikke:

Er ikke bailine som ikke fungerer vettu, er kroppen min som ikke vil kvitte seg med all dritten!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette greiene jeg testa ut i dag gav virkelig NULL resultat!!!

Jeg er så skuffa, og jeg er så lei av at bedrifter lyver om produktene/behandlingene de tilbyr!!!!

Jeg er så dritt lei...

Og jeg har fått mensen.. Det hjelper ikke akkurat på..

Jeg er så skuffa!!!!!

Flaks jeg bare betalte 300,-...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:klem: Så kjipt!

Men Love, er du flink nok med kostholdet? :sjenert: For til syvende og sist er det jo sånn at kostoldet betyr 90% for all vektnedgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Så kjipt!

Men Love, er du flink nok med kostholdet? :sjenert: For til syvende og sist er det jo sånn at kostoldet betyr 90% for all vektnedgang...

Jeg mener selv at jeg er såpass flink at jeg burde merke noe. Jeg spiser ikke ute (junkfood), jeg spiser lite godteri (bare helgene), og jeg er mye aktiv. Går turer med hunden, trener, bailine, osv..

Jeg er nok ikke superflink, men i fjor ble jeg psykisk syk av all fokus jeg hadde på kostholdet, så jeg vil ha et sunt forhold til mat om du skjønner.. Men som sagt, jeg mener jeg er såpass flink at jeg burde merke noe!

Ikke at jeg raser ned i vekt, men en kg i mnd? Er mer enn nok for meg, bare jeg ser det går nedover!

Jeg driter forsåvidt i hvor lang tid det tar til jeg er i mål, men de siste 6mnd føler jeg at jeg har stanga hodet i veggen...

Tør ikke tenke på hvor mye penger jeg bruker på å bli kvitt dritt som ikke skulle kommet tilbake..

Jeg er så skuffa over meg selv som lot dette skje!

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk målt meg på nytt på bailine i dag.. Det skilte 1kg og 5cm siden mandag.. Det gjorde meg litt letta..

Skal aldri ha måling første mensendag igjen!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...