mia83 Skrevet 5. oktober 2011 #1341 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så herlig med SPA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. oktober 2011 #1342 Del Skrevet 5. oktober 2011 Han blir nok gladere(i mangel av bedre ord i natten) når det synker litt inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #1343 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja det tror jeg Appfiny Så jeg får bare vente til det synker inn Ja herlig med spa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. oktober 2011 #1344 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har du tenkte på hvilke behandlinger du vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #1345 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vi skal ha denne behandlingen: African Relax • mud bath - detoxicating and cleansing bath • body treatment Khanya Energy Balance - the combination of refreshing peeling and deeply relaxing massage of the whole body • hand and feet tending - Beautyful hands and Active feet - softening and smoothing hand and feet tending • swimming pool, jacuzzi, saunas - available without limitations Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. oktober 2011 #1346 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det hørtes helt herlig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #1347 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fri adgang til basseng og sånt er heelt greit altså Behandlinger tar 3 timer og koster bare 1400 norske kroner!!! For to personer!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #1348 Del Skrevet 6. oktober 2011 I dag blir det kinesisk takeaway Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. oktober 2011 #1349 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kinamat er det jammenmeg lenge siden jeg har spist! Godt? God helg, Love! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. oktober 2011 #1350 Del Skrevet 7. oktober 2011 Å herre, den behandlingen kunne jeg tenkt meg akkurat NÅH! Hørtes jo helt himmelsk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. oktober 2011 #1351 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det var veldig billig også!! Kinamat er godt! Nå fikk jeg lyst på vårruller. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. oktober 2011 #1352 Del Skrevet 7. oktober 2011 Så billig! Det høres himmelsk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #1353 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ja jeg også syns det høres helt herlig ut!!! TRE timer liksom!!! Mmmm.. Jeg gleder meg Min kjære vet ikke hva han skal ennå da.. Bare at han har fått velge spa selv Ja kinamaten var kjempe godt!!! Juliane: jeg tok takeaway fra east kitchen på grünerløkka. Kjempe godt!! Nå har det synket litt mer inn hos min kjære at vi skal på tur igjen Plutselig kommer han og holder rundt meg på badet i dag tidlig og sier med et stoort glis at vi skal snart til krakow, og så får jeg melding av han på jobben i dag der det sto Krakow med ropetegn og smileys! Hehe.. Søte kjæresten min <3 I helga får vi besøk av pappan min, og i kveld skal vi lage lasagne både til han og søstra mi. Det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. oktober 2011 #1354 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg var på spa i Egypt. Det var første gangen jeg hadde vært på et skikkelig spa-anlegg. Vi valgte behandlinger og ble puttet inn i en helsikes varm badstue. Orket ikke sitte der hele tiden ut og så pakket de oss inn i masse gjørmeting og gikk. Vi lå der i en evighet. Holdt på å fryse i hjel. Men vi likte det tydeligvis godt nok til å komme tilbake neste dag. Og så fikk jeg brannsår av en sånn varm massasjestein. Håper ditt opphold blir MYE bedre Å, så søt melding!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. oktober 2011 #1355 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ja jeg også syns det høres helt herlig ut!!! TRE timer liksom!!! Mmmm.. Jeg gleder meg Min kjære vet ikke hva han skal ennå da.. Bare at han har fått velge spa selv Ja kinamaten var kjempe godt!!! Juliane: jeg tok takeaway fra east kitchen på grünerløkka. Kjempe godt!! Nå har det synket litt mer inn hos min kjære at vi skal på tur igjen Plutselig kommer han og holder rundt meg på badet i dag tidlig og sier med et stoort glis at vi skal snart til krakow, og så får jeg melding av han på jobben i dag der det sto Krakow med ropetegn og smileys! Hehe.. Søte kjæresten min <3 I helga får vi besøk av pappan min, og i kveld skal vi lage lasagne både til han og søstra mi. Det blir koselig Endelig, var på tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #1356 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hehe, ja det kan du si Appifany Det ble snakk om det allerede i går altså, så det tok ikke så veldig lang tid. Men var jo koselig når han kom i dag tidlig da Oi såpass Alyah.. Å bli brent av sånn Stein hørtes veeeldig vondt ut!!! :/ men dere må tydligvis ha likt det ja, siden dere dro tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. oktober 2011 #1357 Del Skrevet 8. oktober 2011 Boblebadet var fantastisk og så fikk vi sånne ansiktsmasker - det var kjekt God helg! :klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #1358 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja det hørtes godt ut Alyah Nå har jeg og min kjære kjøpt oss vintersko til 5100 kroner!!!! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. oktober 2011 #1359 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvilke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #1360 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Disse til meg: http://www.timberland.no/index.php?mapping=18&gruppe_nr=210100&produkt_nr=93305 Som jeg kan bruke når det blir skikkelig kaldt og masse snø.. Og http://heppo.no/damesko/boots/euro-sprint-107378-0067 Som jeg kan bruke når det begynner å bli kaldt (som nå), og når det begynner å bli varmt igjen.. Til han: http://www.timberland.no/index.php?mapping=18&gruppe_nr=110200&produkt_nr=44548 Som han kan bruke når det begynner å bli kaldt og varmt igjen.. Og http://mshop.timberland.com/aHR0cDovL3Nob3AudGltYmVybGFuZC5jb20vcHJvZHVjdC9pbmRleC5qc3A/cHJvZHVjdElkPTEwOTYxMTE3 Som er til skikkelig vinter og snø Endret 8. oktober 2011 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå