mia83 Skrevet 1. september 2011 #1141 Del Skrevet 1. september 2011 19 er absolutt bra ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 2. september 2011 Forfatter #1142 Del Skrevet 2. september 2011 Ja jeg er fornøyd jeg, bare etter 5 timer (6 med prøvetimen). Jeg er så overarbeida på jobb nå at det går snart rundt for Meg... Jeg har mest lyst å legge meg ned å begynne å grine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. september 2011 #1143 Del Skrevet 2. september 2011 Så flink du er! Men Love da Hva skjer på jobb? Jobber du mye overtid eller? Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. september 2011 #1144 Del Skrevet 2. september 2011 Du må ikke slite deg ut! Håper du får slappet av litt i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 2. september 2011 Forfatter #1145 Del Skrevet 2. september 2011 Det som er med jobben, er at det har blitt utrolig mye etter terrorsaken.. Det er så mye stress!! Og jeg har jobbet som faen siden det skjedde, og helt ærlig.. Jeg føler at jeg ikke får en jævla dritt igjen for det.. Ja jeg også håper jeg får hvile litt i helgen, men jeg har en Jobbtlf jeg "må" være tilgjengelig på hele tiden.. Og jeg tenker og drømmer om jobben og alt som skjærer seg hele tiden.. Sø jobben er konstant i tankene mine.. Det sliter meg totalt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2011 #1146 Del Skrevet 3. september 2011 Uff så kjipt! Hva jobber du med? Hvis man tenker på jobben hele tiden så blir man utrolig sliten ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. september 2011 #1147 Del Skrevet 3. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 3. september 2011 Forfatter #1148 Del Skrevet 3. september 2011 Ja man blir veldig sliten da.. Og i dag trodde jeg det skulle dukke opp et problem, men jeg har ikke hørt noe enda sp virker som det gikk i orden I dag skal vi ut å handle lightweight-koffert til min kjære for vi skal begynne å pakke!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2011 #1149 Del Skrevet 3. september 2011 Så bra at det ikke ble noe problem! Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 3. september 2011 Forfatter #1150 Del Skrevet 3. september 2011 I dag har vi vært på en liten shoppingrunde Min kjære kjøpte seg stor koffert, og en liten håndbagasje-koffert. Kjempe fine Jeg fikk kjøpt meg to singletter, to topper, og en strikka poncho. Den poncho'n ble jeg kjempe fornøyd med!!! Har brukt den allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2011 #1151 Del Skrevet 3. september 2011 Shopping er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 3. september 2011 Forfatter #1152 Del Skrevet 3. september 2011 Ja shopping er skikkelig herlig Og nå har vi pakka :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2011 #1153 Del Skrevet 3. september 2011 Så bra! Pakket mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. september 2011 #1154 Del Skrevet 3. september 2011 ååå, gleder du deg? dumt spørsmål, så klart gleder du deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 4. september 2011 Forfatter #1155 Del Skrevet 4. september 2011 Mia: ja, jeg har nok pakket litt for mye egentlig.. men er ikke alle jenter sånn? Når min kjære fikk sitt nedi kofferten også, så var det faktisk ikke så stor forskjell på oss Alyah: JA!!!!!!!!! Jeg gleder meg!!!!!!!! 9 dager til flyet går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. september 2011 #1156 Del Skrevet 4. september 2011 Pakke NI dager før flyet går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. september 2011 #1157 Del Skrevet 4. september 2011 Ni dager før vi reiste, så vasket jeg og sorterte de klærne jeg skulle ha med. Jeg tok med aaaaaaaaaaaaltfor mye klær. Ikke det at jeg ikke fikk bruk for alle, men baggen min var jo kjempetung fra vi startet å reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 4. september 2011 Forfatter #1158 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Hehe, ja vi må pakke nå for min kjære drar til Sverige og jobber denne uka, og jeg jobber så mye pluss at jeg skal på tur med jobben tors-søn, og mandagen før vi drar skal vi kjøre Vovva til tidligere eier. Så da måtte vi få det unnagjort, pluss at det er greit som Appifany sier, å sortere klærne. Jeg rekker nok ikke å vaske så mye klær nå før vi drar.. Iallefall ikke etter jeg kommer hjem på søndagen.. Så da var det greit å få gjort det nå.. Men vi har bare pakka klær da. Ikke alt annet Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2011 #1159 Del Skrevet 4. september 2011 Man kjøper jo som regel litt klær der også. Jeg kjøper iallefall noen t-skjorter. Bukser trenger jeg litt tid på å finne så det blir det sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. september 2011 #1160 Del Skrevet 4. september 2011 Ja, jeg kjøpte så mye at jeg måtte ha med en egen bag hjem. Og har faktisk ikke nå plass i klesskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå