Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg er fornøyd jeg, bare etter 5 timer (6 med prøvetimen).

Jeg er så overarbeida på jobb nå at det går snart rundt for Meg... Jeg har mest lyst å legge meg ned å begynne å grine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er med jobben, er at det har blitt utrolig mye etter terrorsaken.. Det er så mye stress!! Og jeg har jobbet som faen siden det skjedde, og helt ærlig.. Jeg føler at jeg ikke får en jævla dritt igjen for det..

Ja jeg også håper jeg får hvile litt i helgen, men jeg har en Jobbtlf jeg "må" være tilgjengelig på hele tiden.. Og jeg tenker og drømmer om jobben og alt som skjærer seg hele tiden.. Sø jobben er konstant i tankene mine.. Det sliter meg totalt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja man blir veldig sliten da.. Og i dag trodde jeg det skulle dukke opp et problem, men jeg har ikke hørt noe enda sp virker som det gikk i orden :)

I dag skal vi ut å handle lightweight-koffert til min kjære for vi skal begynne å pakke!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på en liten shoppingrunde :)

Min kjære kjøpte seg stor koffert, og en liten håndbagasje-koffert. Kjempe fine :)

Jeg fikk kjøpt meg to singletter, to topper, og en strikka poncho. Den poncho'n ble jeg kjempe fornøyd med!!! Har brukt den allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mia: ja, jeg har nok pakket litt for mye egentlig.. :P men er ikke alle jenter sånn?

Når min kjære fikk sitt nedi kofferten også, så var det faktisk ikke så stor forskjell på oss :)

Alyah: JA!!!!!!!!! Jeg gleder meg!!!!!!!! 9 dager til flyet går!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ni dager før vi reiste, så vasket jeg og sorterte de klærne jeg skulle ha med. Jeg tok med aaaaaaaaaaaaltfor mye klær. Ikke det at jeg ikke fikk bruk for alle, men baggen min var jo kjempetung fra vi startet å reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja vi må pakke nå for min kjære drar til Sverige og jobber denne uka, og jeg jobber så mye pluss at jeg skal på tur med jobben tors-søn, og mandagen før vi drar skal vi kjøre Vovva til tidligere eier. Så da måtte vi få det unnagjort, pluss at det er greit som Appifany sier, å sortere klærne. Jeg rekker nok ikke å vaske så mye klær nå før vi drar.. Iallefall ikke etter jeg kommer hjem på søndagen.. Så da var det greit å få gjort det nå..

Men vi har bare pakka klær da. Ikke alt annet :P

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper jo som regel litt klær der også. Jeg kjøper iallefall noen t-skjorter. :jepp:

Bukser trenger jeg litt tid på å finne så det blir det sjelden. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...