Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har vi vært på premieren av Hodejegeren. Den var kjempe bra!!! Jeg har ikke lest boka eller noe, så jeg vante egentlig ingenting.. Så jeg bør veldig positivt overraska :) Axel Hennie er jo helt fantastisk :)

Regissøren og 4 av hovedrollene kom å introduserte filmen, sammen med kinosjefen. Det var litt artig :) Axel Hennie selv skulle egentlig vært der også, men han kom ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snikleser melder seg ;)

Aksel Hennie var vel kanskje ikke humør til festivitas i dag, han mistet jo broren sin forrige helg ... Synd allikevel, da, at han ikke var der, det hadde jo vært litt stas!

Tror jeg skal snike med meg mannen og se Hodejegeren i løpet av helgen.

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En snikleser melder seg ;)

Aksel Hennie var vel kanskje ikke humør til festivitas i dag, han mistet jo broren sin forrige helg ... Synd allikevel, da, at han ikke var der, det hadde jo vært litt stas!

Tror jeg skal snike med meg mannen og se Hodejegeren i løpet av helgen.

God helg! :)

Hei hei frøken! Velkommen til min verden :)

Koselig med nye lesere :)

Ja er jo forståing, men han var på selve premieren for skuespillerne og de inviterte tror jeg. Han sa iallefall at han skulle :) men ja, hadde vært kjempe stas!! Jeg syns han er kjempe dyktig :)

Jeg tror mannen din vil like filmen, du også. Både jeg og min kjære likte den veldig veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, deilig å starte lørdagen med spinning :)

Prøvde sykkelsko for første gang, og i tillegg hadde vi pulsklokke. Fantastisk!!

Så var det rundt på en liten handletur med ei venninne for å finne billige hvitevarer til henne, og jammen fant vi det også! :)

Nå er jeg sliten og skal slappe av på sofaen med blåbær.. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi på vei til sengs, og i morgen skal vi gjøre oss klare for rettssaken.. Kjenner jeg er nervøs..

Jeg fant ut at det er satt opp to dager til alle sakene hans.. Da har han litt på seg kan man si!

Men vi aner ikke om han får en og en straff eller samla straff..

Vi skal møte etter lunsj.. Søsteren min blir der fra start i morgen på våre vegne, for å høre hva han sier til sin forklaring. Vi som vitner får nemlig ikke komme inn før vi skal vitne. I tillegg kommer ei venninne av meg etter lunsj som moralsk støtte. Er koselig at folk stiller opp for oss..

Min kjære sier ikke så mye, men han sa til min mor at det var ikke noe han gledet seg til akkurat.. Han kunne fint fått sluppet..

Men, dagen i dag ender iallefall positivt etter at vi slo LSK 3-0 :) Hihi..

Vi får krysse fingrene i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi på vei til sengs, og i morgen skal vi gjøre oss klare for rettssaken.. Kjenner jeg er nervøs..

Jeg fant ut at det er satt opp to dager til alle sakene hans.. Da har han litt på seg kan man si!

Men vi aner ikke om han får en og en straff eller samla straff..

Vi skal møte etter lunsj.. Søsteren min blir der fra start i morgen på våre vegne, for å høre hva han sier til sin forklaring. Vi som vitner får nemlig ikke komme inn før vi skal vitne. I tillegg kommer ei venninne av meg etter lunsj som moralsk støtte. Er koselig at folk stiller opp for oss..

Min kjære sier ikke så mye, men han sa til min mor at det var ikke noe han gledet seg til akkurat.. Han kunne fint fått sluppet..

Men, dagen i dag ender iallefall positivt etter at vi slo LSK 3-0 :) Hihi..

Vi får krysse fingrene i morgen :)

Virka som om du har hatt ei koselig helg :jepp:

To dagar? Trur han har gjort mykje rart denna fyren der.. Du skal sjå at det går så fint så imorgon! Vi heiar og tenker på deg her ILWL!! :D

Eg tenkte på deg og SIL tidlegare ikveld, lurte på å skrive til deg at vi knuste LSK.. Hihi! SIL er best!

God natt og masse masse lykke til til deg og sambo i retten imorgon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunshine: ja har hatt en koselig helg jeg :)

Ja vi krysser fingrene for at det går bra i dag. Er spent på hva han sier til sitt forsvar..

Tusen takk til alle tre for støtten og omtanken :)

Jeg drømte om rettssaken i natt.. Og for å si det sånn.. Jeg håper IKKE jeg er sanndrømt!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Appifany. Vi sitter utenfor å venter nå.. Min kjære skal inn før meg, og rettssaken er minst 1 time forsinket.. Min kjære skulle vært inne kl 13.. Har vondt i magen nå.. Gruer meg til å se tiltalte igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han erkjente straffskyld, og sa unnskyld til min kjære, så jeg vil si at det gikk bra :)

Vi var veldig nervøse begge to, men i pausen før vi skulle inn så kom aktor å snakka litt med oss. Da fortalte han at tiltalte allerede hadde erkjent straffskyld.. Så da var det ikke så mye å være nervøs for.

Men det var kjempe ekkelt å stå der fremfor dommer, to meddommere, aktor, tiltalte, og tiltaltes advokat. Jeg følte at tiltalte stirra på meg hele tiden.. Han sa ingenting til meg, men som sagt så sa han unnskyld til min kjære når han vitnet, og han håpet at det gikk bra med han og at han ikke hadde fått så altfor mange varige mén. Så det var jo bra da.

Etterpå "feira" vi på Dolly og spanderte pizza på både søss og venninna mi som var med.

Så dro vi hjem, og stakk innom en visning i staben under oss som er lik min leilighet. Den var prisa til 1.750 men takst var 1.850. Helt sykt!! Min hadde takst på 1.525 i februar i fjor!! Så vi måtte innom for å se om den var så mye bedre enn min, og det syns vi vel egentlig ikke den var.. Det var nyere kjøkken, lysere, men det var det. Det var gamle dører, malingen og leiligheten generelt var slitt, og balkongen hadde gressmatte som gulv. Vi har satt inn nye dører, kjøkkenet er litt eldre og beige istedenfor hvitt, vi har malt hele leiligheten, og vi har lagt nytt gulv og satt i lys/varmelamper i taket på balkongen.

Det er virkelig helt sykt om leiligheten min har steget 300 000 kroner på 18 måneder!!!!!!!!!!! :)

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...