Gjest Katee Skrevet 23. januar 2012 #1901 Del Skrevet 23. januar 2012 Lykke til! Jeg skal heie på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 23. januar 2012 #1902 Del Skrevet 23. januar 2012 Sånn.. Da var weighttracker'n på plass. Ikke det at jeg har gått ned noe ennå men :gjeiper: Da er vi i så fall to! Fikk ikke første time på Bailine før 14. februar eller noe sånt heller... Hvordan er formen nå? Høres ikke bra ut det der altså! Er du på et fullstendig minimum av karbo, eller? Jeg har aldri fått noen sånne bivirkninger av å kutte karber, men jeg har alltid spist fritt av grønnsaker og sånt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. januar 2012 #1903 Del Skrevet 23. januar 2012 Greit å ha det svart på hvitt, eller rosa på en stige Ellers tror jeg du må rette på dagboklonken din i signaturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #1904 Del Skrevet 23. januar 2012 Lykke til! Jeg skal heie på deg! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #1905 Del Skrevet 23. januar 2012 Greit å ha det svart på hvitt, eller rosa på en stige Ellers tror jeg du må rette på dagboklonken din i signaturen? Sånn, da skal linken være i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #1906 Del Skrevet 23. januar 2012 Da er vi i så fall to! Fikk ikke første time på Bailine før 14. februar eller noe sånt heller... Hvordan er formen nå? Høres ikke bra ut det der altså! Er du på et fullstendig minimum av karbo, eller? Jeg har aldri fått noen sånne bivirkninger av å kutte karber, men jeg har alltid spist fritt av grønnsaker og sånt da... Hehe.. Godt å vite jeg ikke er alene Formen er bedre, men litt svimmel av og til.. Vet ikke om det er pga lavkarboen da.. Jeg er på et fullstendig minimum ja, så langt jeg klarer iallefall. Spiser kun kjøtt og grønnsaker, og styrer unna de verste grønnsakene. Men jeg sprekker litt i helgene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #1907 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg har dårlig råd.. Det liker jeg IKKE!!! :kjefte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #1908 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Fortsatt svimmel og "uvel".. Bedre enn mandag, men er det ennå.. Var sånn i går også.. Hva kan det være tro? Kan ikke være for mye karbo da jeg ikke har spist noe særlig avdet siden helgen.. Og virker rart at det er for lite karbo da jeg har spist sånn lenge nå uten noen bivirkninger.. Nå sitter jeg endelig å venter på tannlegen.. Etter to avbestillinger fra tannlegens side.. Og nå er de også forsinket.. Fy fy.. Endret 25. januar 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #1909 Del Skrevet 25. januar 2012 Null hull!! Og nytt colgate-smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. januar 2012 #1910 Del Skrevet 25. januar 2012 Gratulerer! Jeg frykter jeg ikke er like heldig når jeg skal neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #1911 Del Skrevet 25. januar 2012 Gratulerer! Jeg frykter jeg ikke er like heldig når jeg skal neste uke Jooooooda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. januar 2012 #1912 Del Skrevet 25. januar 2012 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #1913 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg syns jeg har vært flink som har fått inn bestillinger på tupperware til en venninne for over 7000 kroner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. januar 2012 #1914 Del Skrevet 25. januar 2012 holy crap! Da er du flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #1915 Del Skrevet 25. januar 2012 holy crap! Da er du flink!! Ja det syntes jeg også!! Helt til jeg regna sammen mamma sin bestilling og fant ut at den alene var på over 5000kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. januar 2012 #1916 Del Skrevet 25. januar 2012 Grattis! Må snart bestille meg tannlegetime jeg også, men er redd regningen blir skyhøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #1917 Del Skrevet 25. januar 2012 Grattis! Må snart bestille meg tannlegetime jeg også, men er redd regningen blir skyhøy! Min blir forsåvidt (på en måte) det da.. Jeg har nemlig en melketann ennå (har ikke tann under), og den begynner p bli litt sliten.. Så tannlegene de siste tre årene har rådet meg til å legge krone av porselen over den. Det koster minst 5500kr.. Men siden det er en genetisk feil eller hva de kaller det, så betaler jeg kun en egenandel på 1400kr, og NAV tar resten av regningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #1918 Del Skrevet 26. januar 2012 Ble oppringt av en av de firmaene jeg søkte på i høst.. Skal innom på tirsdag og snakke om en jobb de hadde.. Vet ikke om jeg er intr, men er greit å ta en prat. Er en jobb innen salg og markedsføring, og det hadde vært greit å fått litt erfaring derfra også siden jeg kun har erfaring med drift på ledelsesnivå. Salg og markedsføring er jo en kjempe erfaring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. januar 2012 #1919 Del Skrevet 26. januar 2012 Ja, og så er det jo masse penger å hente der for det om det kan være litt ustabile tider innen salg og finans for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #1920 Del Skrevet 26. januar 2012 Ja, og så er det jo masse penger å hente der for det om det kan være litt ustabile tider innen salg og finans for tiden Er det det ja? Ja for det er nesten er forutsetning for meg altså, at jeg går opp i lønn.. Ellerså gidder jeg ikke bytte jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå