hegejenta30 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #1301 Del Skrevet 7. april 2011 bare idag og imorgen igjen på jobb nå Skal bli godt å ikke ha på noen vekkerklokke på morran! Lurer på om magen har sunket jeg... Syns den virker lavere nå enn det den har vært tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 7. april 2011 #1302 Del Skrevet 7. april 2011 Snart bare i morgen igjen på jobb for deg Og da er det jo fredag og ofte litt koseligere å gå på jobb også. Det blir sikkert litt spesielt å tusle hjemover den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. april 2011 #1303 Del Skrevet 7. april 2011 Åh, så deilig. Misunner deg skikkelig altså. Kjenner jeg trenger litt ro og hvile før lille krek kommer. Det er veldig godt mulig at magen har sunket, ja. Det pleier vel å skje rundt denne tiden? (Forresten har lille krek også alltid hatt hjertelyd på 140. Uææh, tenk hvis hun er gutt? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #1304 Del Skrevet 7. april 2011 Det er vel veldig individuelt når magen synker - Men om det stemmer så har nok lillemann festet seg. Det får jeg jo svar på når jeg skal på sykehuset på mandagen... Belle Lille krek er nok ikke gutt - det er vel ikke så lenge du så henne på 3D UL, og hun hadde vel ikke foretatt noen kjønnsskifteoperasjon siden sist UL?? Gleder meg til siste arbeidsdag imorgen. Tror det blir en hektisk dag... Er en del som MÅ fikses i siste lita før jeg går ut i permisjon... Også går det rykter om marsipankake til to-kaffen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 7. april 2011 #1305 Del Skrevet 7. april 2011 Titter innom, ikke mange ukene igjen her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. april 2011 #1306 Del Skrevet 7. april 2011 Det var vel mest på spøk jeg sa det, ja. Han som utførte 3D UL'en sa at det uten tvil var en jente. ...men så blir man jo alltid litt usikker da, særlig når man har skapet fullt i jenteklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #1307 Del Skrevet 7. april 2011 Tanken har slått meg noen ganger også... tenk om mini ikke er gutt likevel liksom... Vi har bilde av guttedeler så det er liksom ikke noe tvil - men med en kommode full av gutteklær så vil det bli ei tøff gutte-jente om mini skulle vise seg å være jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 7. april 2011 #1308 Del Skrevet 7. april 2011 Sikkert rart med siste arbeidsdag i morgen, men kanskje litt godt også...? Nå kan du bare nyte den siste tiden som er igjen til lillemann kommer. Nå blir du snart mamma PS. Håper det vanker deilig marsipankake til deg i morgen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 8. april 2011 #1309 Del Skrevet 8. april 2011 Hurra for siste arbeidsdag i dag - og fy flate så flink du er som har stått hele løpet ut!!!!! (den bøyer seg i støvet!) Håper du får en kjempefin siste dag på jobb, at alle er flinke til å fortelle hvor mye de vil savne deg (det er jeg overbevist om at de vil!), og at du koser deg litt i glansen. Og tenk, på mandag kan du sove så leeeeeeenge du vil, og bare nyte at du skal ruge de siste ukene som står igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. april 2011 #1310 Del Skrevet 8. april 2011 Kos deg på jobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 8. april 2011 #1311 Del Skrevet 8. april 2011 Siste arbeidsdag! Håper du får kake og mange gode ord fra kollegaene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1312 Del Skrevet 8. april 2011 Så langt har det vært travelt på jobb... Var på et kurs i går og i dag har jeg måttet lære det jeg lærte, skrive en manual og ikke minst lære bort til kollegaen min som ikke var på kurset i går. Men om en halvtimes tid vanker det kake! Og det er mange som får smått panikk når jeg forteller de at idag er siste dagen min! Det er godt å tenke på at jeg neste uke kan gjøre som jeg vil. Skal bare på sykehuset på mandagen på morran og innom kontoret på onsdag for en liten opplæring av vikaren min etter legebesøket. Ellers ingen planer annet enn å kose meg! (blir nok ryddet hjemme - strikket en hel masse - noen café besøk mm.) Det er forresten mulig det er bilde av meg i KK nr 14. Mener det kommer for salg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 8. april 2011 #1313 Del Skrevet 8. april 2011 for siste dagen på jobb nååå er det ikke lenge igjen til permisjonsstart for deg det blir helt sikkert godt og litt rart. Ønsker deg en fin innspurt og en herlig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. april 2011 #1314 Del Skrevet 8. april 2011 Du er utrolig god som har holdt ut til siste dag Du fortjener kake nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 8. april 2011 #1315 Del Skrevet 8. april 2011 Du må kooooooooose deg masse med permisjon, Hegejenta! Det fortjener du! Blir jo ekstra spennende å følge deg framover, nå som det er så utrolig nært! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2011 #1316 Del Skrevet 8. april 2011 KK? Hvorfor? Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. april 2011 #1317 Del Skrevet 8. april 2011 Håper kaka smakte, og at du fikk en flott siste dag på jobb, selv om den ble litt travel! Må spørre jeg og, hvorfor bilde i KK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 8. april 2011 #1318 Del Skrevet 8. april 2011 Gratulerer med permisjonstart Hege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1319 Del Skrevet 8. april 2011 Bilde i KK, da jeg svarte på spørsmål som KK la ut på facebook om hva leserne skulle i påska. Jeg svarte jo som sant var at det kunne tenkes at jeg ble mamma! Så fikk jeg en henvendelse fra en i redaksjonen om at de ville bruke kommentaren min, noe jeg så klart syntes var helt greit! Og joda.. bildet kom på trykk det! Kaken på jobb smakte veldig godt! Rart at jeg ikke skal på jobb på mandagen... Og ikke minst er det veldig godt å vite at nå er jeg i permisjon! Har markert det med å dra på kino sammen med mannen i kveld. Så den siste Varg Veum (dødens drabanter) filmen. Syns den var like bra som de andre Varg Veum filmene. Var en liten en som ikke likte de høye lydene så godt da - hadde med andre ord full rulle i magen under HELE filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. april 2011 #1320 Del Skrevet 8. april 2011 Så gøy med bilde i KK da! Tenker det må være rart å tenke på at du ikke skal på jobb på mandag ja...og godt! Håper du får noen flotte uker framover, og at du rekker å slappe av og samle litt energi til lillemann kommer! Så den forrige Veumfilmen i går, "SVarte Får" (var det den den het? :gjeiper: ) , likte den veldig godt, så gleder meg til å se "Dødens Drabanter" ..koselig med full rulle da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå