VirreVapp Skrevet 18. mars 2011 #1141 Del Skrevet 18. mars 2011 Gøy når man er kommet så langt at man kan pakke sykehusbagen Og potte tett nese, du har min medfølelse, det er slitsomt altså!!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #1142 Del Skrevet 19. mars 2011 Aller først må jeg for 34 uker! Bare 6 uker igjen til termin - 3 uker igjen til jeg går ut i permisjon... uuuuuuææææææhhh *panikk* Hva er det vi har glemt? er det noe som må huskes på? Hvor ble dagene av? Når begynner fødselen? - Det er mange spørsmål som surrer i topplokket når jeg tenker på hvor lite tid det faktisk er igjen til livet as-you-know-it blir snudd på hodet! I dag har det vært herlig vår-vær. Våknet i halv 9 tida - sjekket mobilen og der lå det en melding om at det var bondens-marked i byen. Så da ble det bytur på formiddagen så mannen fikk kjøpt en ny ladning med spekepølse. Var også innom H&M og NameIt - hadde egentlig ikke tenkt å handle noe mer klær til mini nå... men plutselig ble det med en pysj, genser og snekkerbukse fra H&M og sparkebukse og body fra NameIt. Str 62 og 74. Må jo ha litt klær å vokse inn i også... Hadde også avtalt med en kollega av mannen å møtes på café, så spiste lunsj og skravlet lenge på café før vi fant bilen og veien hjem. Rett og slett en perfekt lørdags formiddag! Nå har mannen tatt med seg hunden opp i skogen og jeg slapper av i sofaen med pc'n på magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2011 #1143 Del Skrevet 19. mars 2011 Høres ut som vår formiddag det der: Sov en god stund, så Bondens marked og kafé litt for 34 uker! Spennende at livet snart tar en brå vending! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 19. mars 2011 #1144 Del Skrevet 19. mars 2011 34 uker! Hørtes ut som en koselig formiddag, håper dere får en like koselig lørdags ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 19. mars 2011 #1145 Del Skrevet 19. mars 2011 34 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 19. mars 2011 #1146 Del Skrevet 19. mars 2011 Tenk så fort tiden går. 43 uker Åhh, guri, så spennede tider her i hegeheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1147 Del Skrevet 21. mars 2011 ifølge tickeren er jeg høygravid i dag... Lillemann var helt proppell i hele går - på det mest aktive var det som om noen krafset nederst i magen og øverst i magen samtidig! Av og til så virket det også som om han prøvde å komme seg ut av magen via mageskinnet - men fikk da beskjed om at det er ikke det som er utgangen og at det er noen uker for tidlig å komme ut! Vi var hos mine foreldre i går - så mennene fikk gått en laaaaang skitur. Jeg og mamma skravlet litt, så litt sport og jeg strikket en hel del på en body til minien. Fikk også servert deilig laksemiddag før vi dro tilbake til byen. Kjekt å ha minst et sett foreldre såpass nærme at vi kan dra dit på en søndagsmiddag av og til. Kunne godt tenkt oss å hatt mannens foreldre på den samme avstanden... Er litt langt å kjøre til Hvaler for en søndagsmiddag liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. mars 2011 #1148 Del Skrevet 21. mars 2011 Åh, det er så herlig med bevegelse altså. Her var kreket også helt turbo i går. Kanskje det lå noe i luften? Det er definitivt herlig å ha foreldre såpass nære. Heldigvis har vi både den kommende mormor og farmor innen en halvtimes kjøretur, men dessverre den kommende farfar (og besta) i nabobyen to timer unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1149 Del Skrevet 21. mars 2011 To timer unna er fortsatt overkommerlig for en dagstur... Men 8-9 timer som det er mellom Trondheim og Hvaler er ikke dagstur vennlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. mars 2011 #1150 Del Skrevet 21. mars 2011 Ja, det er jeg enig i. Det er vel bare vi som er såpass bortskjemte at vi har alle på ett sted, bortsett fra svigerfar og familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1151 Del Skrevet 21. mars 2011 Ute er det skikkelig drittvær i dag! Øsende pøsende som pisker mot vinduet på kontoret... Ruslet meg en tur bort i kantina for å se om de hadde noe godt - og der fant jeg sjokoladetrekte belgiske vafler! Så nå koser jeg meg litt på kontoret med vaffel og en kopp te! Burde vel kanskje dra igang en tippeliste for når lillemann kommer også... UL termin er 3.mai, menstermin er 28.april. Siden jeg skal på St.Olavs så settes jeg igang når jeg har gått over den 10.mai ekstraservice her oppe i barteland! Selv tipper jeg han kommer 2.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. mars 2011 #1152 Del Skrevet 21. mars 2011 *mmm* Belgiske vafler hørtes ut som en fortreffelig trøst for drittvær. Jeg tipper 7.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 21. mars 2011 #1153 Del Skrevet 21. mars 2011 Siden jeg alltid pleier å ta helt feil, så skal jeg tippe 11. mai. Da kommer han garantert før nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 21. mars 2011 #1154 Del Skrevet 21. mars 2011 Siden jeg skal på St.Olavs så settes jeg igang når jeg har gått over den 10.mai ekstraservice her oppe i barteland! Ekstraservice? Få høre? Jeg tipper 6. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1155 Del Skrevet 21. mars 2011 Ekstraservice? Få høre? Jeg tipper 6. mai! Vi som skal føde på St.Olavs får tilbud om igangsetting når vi har gått en uke over UL termin. Noe jeg ikke var klar over selv før Icing påpekte det i dagboka til Mazilla. Det er jo klart frivillig å takke ja til tilbudet - og se om han kommer av seg selv - men vet at jeg kommer til å si ja takk uten tvil om det skulle drøye til over den 10.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 21. mars 2011 #1156 Del Skrevet 21. mars 2011 34 uker Jeg tipper han kommer 01.05.11. Tar alltid en dag feil, så da kommer han nok 02.05, men jeg prøver alikevel med 01.05 denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 21. mars 2011 #1157 Del Skrevet 21. mars 2011 Tipper 8 mai Spennende altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 21. mars 2011 #1158 Del Skrevet 21. mars 2011 Vi som skal føde på St.Olavs får tilbud om igangsetting når vi har gått en uke over UL termin. Noe jeg ikke var klar over selv før Icing påpekte det i dagboka til Mazilla. Det er jo klart frivillig å takke ja til tilbudet - og se om han kommer av seg selv - men vet at jeg kommer til å si ja takk uten tvil om det skulle drøye til over den 10.mai. Det er jo ganske tidlig ja! Er det to uker over som egentlig er vanlig? Veldig fint tilbud det, da. Jeg har litt angst for å gå lenge over tida... Men også litt for å bli satt igang Planen er selvsagt å føde rett før eller på termindagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1159 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er jo ganske tidlig ja! Er det to uker over som egentlig er vanlig? Veldig fint tilbud det, da. Jeg har litt angst for å gå lenge over tida... Men også litt for å bli satt igang Planen er selvsagt å føde rett før eller på termindagen. Er to uker som er vanlig sånn ellers ja. Støtter forøvrig planen din om rett før eller på termindagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1160 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Så gøy at det er så mange som vil tippe! Tippeliste for fødsel: Mazilla 30.april Dalmore 30.april Sommerfuglen1982 1.mai hegejenta 2.mai andemor 4.mai MonThe 4.mai pusilus 5.mai Sushi 6.mai Belle 7.mai VirreVapp 8.mai Milla 8.mai Ripsy 9.mai Lillefot 9.mai Diddels 10.mai Kokos 11.mai UL Termin 3.mai (har stemt siden uke 18), menstermin ca 28.april, på overtid fra 10.mai. Blir spennende å se hvem som har rett! Endret 22. mars 2011 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå