Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...

hegejenta30

Anbefalte innlegg

De BH-ene så skikkelig gode ut! Har sendt meg selv linken, sånn at jeg kan kjøpe inn når det begynner å nærme seg. Det er så mye nyttig info her hos deg for tida, Hegejenta! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så dyrt å lese i dagboka di! :hoppe: Vil også kjøpe bamserangle og amme-BHer :hoppe:

Hvordan festes den rangla i vogna, egentlig? :sjenert: Jeg har vært så flink til å bare handle nyttige ting, men har plutselig fått så lyst å kjøpe artig, fargerikt dilldall! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De BH-ene så skikkelig gode ut! Har sendt meg selv linken, sånn at jeg kan kjøpe inn når det begynner å nærme seg. Det er så mye nyttig info her hos deg for tida, Hegejenta! :jepp:

Så hyggelig å høre! Bare hyggelig å være til hjelp!

Det er så dyrt å lese i dagboka di! :hoppe: Vil også kjøpe bamserangle og amme-BHer :hoppe:

Hvordan festes den rangla i vogna, egentlig? :sjenert: Jeg har vært så flink til å bare handle nyttige ting, men har plutselig fått så lyst å kjøpe artig, fargerikt dilldall! :fnise:

Den øverste biten er sånn klype ting (ser ut som bukseseleklyper) som man fester i kallesjen på vogna.

Er litt gøy med litt fargerikt dilldall også da. Bare man ikke overdriver det helt! Men litt er jo lov da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble middag på Ikea i går!

Og vi fikk kjøpt bokhylle og håndklær og oppbevaringskasser til stellebordet!

Heldigvis ble det ikke så langvarig tur, så jeg slapp å vagge så mye - men fikk noen kynnere ja (iform av at mageskinnet ble stramt og ubehagelig)

Stellematta jeg bestilte fra ebay kom i går også! Den var skikkelig fin. Fargen er svak svak gråblå og den vil dekke hele toppen på stellebordet vi har kjøpt.

Så nå mangler det bare badebalje med stativ og en del smådill (apotek varer, bind til meg og litt NAN1) og så skulle det meste være i hus mener jeg.

Mini hikker og mageskinnet rister - det er morsomt å se på. Kjennes ut som om han ligger med hodet ned ut fra hvor hikkingen kommer fra.

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si dere begynner å få mye på plass nå! :jepp: Kjekt med alt som er unnagjort, spesielt siden vi ikke akkurat blir lettere og mindre vaggete fremover.. ;)

Er alt montert også, eller tar dere det litt på sikt fremover?

Håper fredagen din blir fin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Springelsenga er montert, stellebordet som skal stå på badet venter vi nok med til like før termin. Må bytte ut tørkestativet med stellebordet så venter med det så lenge som mulig. Hylla vi kjøpte i går blir nok montert i helga så vi får begynt å rydde på kontoret, og gjort om den hylla der til barnehylle...

Kanskje vi drister oss opp på Barnas Hus på City Syd området imorgen for å kjøpe balje. Men da må vi gjøre det tidlig på morran - eller får jeg klaus - er jo et kaos uten like der oppe på lørdager om man bommer litt på tida. Får se når mannen kommer hjem fra jobb i dag - så kanskje det blir gjort idag - så er alt av de større tingene på plass!

Og ja, det er kjekt med alt som er unngjort nå før vi blir for store og vaggete og er mer innstilt på å jakte på nærmeste do enn å se etter ting man trenger!

Appropos - burde kjøpe meg en genser eller to også - begynner å bli så lei de jeg har som passer over magen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin rangle, den var veldig søt! Sånne har jeg ikke sett før. (Jeg er forresten også allergisk mot vognskilt :gjeiper: )

Så flott at bh`ene passet, da var det et godt kjøp! Du har også min fulle sympati ang. vann i hender/fingre, det høres utrolig ekkelt ut. Det hjelper kanskje å kutte ut salt, eller er vann i kroppen noe man bare må regne med?

Håper du får en fin fredag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann i kroppen er noe man må regne med ja... Men å kutte ut salt hjelper jo så klart da salt binder vannet i kroppen.

Men det er ikke behagelig på noen som helst måte å ha det i hendene!

:klemmer: til dere alle med ønske om en fin fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du handler og ordner, flinke du!! :jepp:

Ser mange er innom Barnas Hus, en butikk å anbefale? Kanskje jeg skal ta turen innom der neste gang jeg er i Trheim? :)

Ønsker deg en fin fredag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas Hus har jo en hel masse utstyr til de små - og er absolutt verdt en titt når du er innom Trondheim ja. Ligger en på Tiller og en på Lade. Tror jentene som jobber på avdelingen på Tiller er litt mer service minded enn de på Lade. Det er iallfall intrykket jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvilken sprinkelseng har dere kjøpt? :)

Vi kjøpte Gulliver i hvitt fra Ikea.

Konkluderte med at den var den som passet oss best. Siklet lenge på Stokke Sleepy - men den er jo totalt uoverkommerlig når det gjelder pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lyst på Kili-seng, men den ligger i samme prisklasse som Stokke Sleepi, så den utgikk gitt. Dårlig gjort at det skal være så dyrt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis linket til denne saken på Facebook nå:

http://www.nettavisen.no/skraablikk/article227638.ece

:ler:

Helt utrolig at de ikke har skjønt at det er noen sammenheng...

Den saken har jeg faktisk lest før. Fortalte om den til mannen og en kompis bare for noen dager siden. Men som jeg sa til dem: jeg er usikker på om det er sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...