Gjest ~Milla~ Skrevet 15. februar 2011 #861 Del Skrevet 15. februar 2011 Det med barnehage har vi ikke begynt å tenke på enda. Håper å kunne være hjemme et halvt år ekstra med lillejenta... men vi får se hva som skjer. Men litt av en kabal som skal gå opp iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 15. februar 2011 #862 Del Skrevet 15. februar 2011 Har ikke orket å skumme meg gjennom alle sidene siden før jeg dro på ferie, men vil også gjerne ha PM med navn. Er det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #863 Del Skrevet 16. februar 2011 Alt er bra med meg ja. Det er flere på jobben som har vært syke i det siste - men jeg har heldigvis suppet unna. Håper også det holder seg sånn resten av vinteren! Eneste som plager meg om dagen er mangel på søvn - eller jeg sover jo ca 8 timer hver natt - men skulle gjerne hatt mer kjenner jeg... Nå er det snart bare ti uker igjen... Syns tiden går litt for fort jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. februar 2011 #864 Del Skrevet 16. februar 2011 Innom for å ønske deg en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #865 Del Skrevet 16. februar 2011 Innom for å ønske deg en fin onsdag Takk og håper du også får en fin onsdag Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 16. februar 2011 #866 Del Skrevet 16. februar 2011 Innom med en Håper du slipper å bli syk. Det er mange som er dårlige på min jobb også, så kanskje det er noe som går i området? Bare ti uker igjen Tida går fort, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #867 Del Skrevet 16. februar 2011 Innom med en Håper du slipper å bli syk. Det er mange som er dårlige på min jobb også, så kanskje det er noe som går i området? Bare ti uker igjen Tida går fort, ja! Er visst et hissig forkjølelsesvirus som går ja... Krysser fingrene for at jeg berger. Igrunn vært lite syk etter at mandlene ble fjernet for noen år siden - så det går sikkert bra denne vinteren også! til deg og Sushi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #868 Del Skrevet 16. februar 2011 Sitter om dagen med en ganske fornøyelig arbeidsoppgave - søknadsevaluering av nye potensielle studenter fra høsten av. Det er noen som har de underligste fagene som en del av graden sin. Blant annet har stort sett alle fra Iran et fag som heter "family planning & population" vi snakker universitets nivå her! Lurer virkelig på hva det emnet inneholder... Ellers begynner det å bli en del gravide på jobben om dagen. Tror vi er oppe i 10 stykker i løpet av halv års periode nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 16. februar 2011 #869 Del Skrevet 16. februar 2011 Det er noen som har de underligste fagene som en del av graden sin. Blant annet har stort sett alle fra Iran et fag som heter "family planning & population" vi snakker universitets nivå her! Lurer virkelig på hva det emnet inneholder... Vil gjerne høre hva det faget går ut på, om du finner ut av det! Håper du har en finfin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. februar 2011 #870 Del Skrevet 16. februar 2011 Jøss, mye rart en kan studere tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 16. februar 2011 #871 Del Skrevet 16. februar 2011 Innom og oppdaterer meg Det med barnehage er ikke lett, vet ikke hva vi blir å gjøre der enda... Ha en fin onsdag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #872 Del Skrevet 17. februar 2011 Fikk de Bh'ene jeg bestilte på ebay her om dagen. Var iallfall spent på om de passet. Og det gjorde de gitt. Ser ut som en mini-fallskjerm da... også er de veldig uformelige siden de ikke har spiler. Men for 200 kr fikk jeg 4 fine Bh'r som kan brukes de første ukene til melka har stabilisert seg, også kan de sikkert brukes som natt-BH etterhvert. Også investerer jeg heller i noen gode litt dyrere etterhvert. Har også glemt å skrive om opphovnede fingre... Våkner også med bortdovnede hender hver natt. Er bare vann i håndleddene som gjør det - men det er forferdig ekkelt. Eneste som hjelper er å bevege håndleddet og "sprelle" med fingrene. (litt info her) Vannet i kroppen har også medført at gifteringen har blitt for liten fikk den heldigvis av meg før det var forsent. Vurderer å ha den i en lenke rundt halsen, sånn for å ha den med meg - ble liksom så bart på fingeren når den plutselig ikke var der. Heldigvis er dette vannet i kroppen noe som er forbigående. Håper det ikke går så lang tid fra fødsel til ringen passer igjen! Tetthet i nese er også en ting jeg IKKE kommer til å savne. Det er så fælt å vokne på natta med en sånn følelse av at jeg ikke får puste. Bruker litt saltvannspray og det hjelper faktisk en god del! Men er lei av å føle meg tett og snørrete! Prøvde å lokke med meg mannen på Ikea i går ettermiddag uten hell. Skulle hatt en ny hylle for å frigjøre plass inne på kontoret, samt noen nye håndkler og diverse oppbevaring til stellebordet. Siden vi har kjøpt stellebord med to åpne hyller under er det viktig at det er litt orden i stellesakene - ellers blir det BARE kaos etterhvert og man vet ikke lenger hva som skal være hvor... Skal prøve igjen i kveld å se om jeg får litt mer respons. Hadde vært greit å blitt ferdig med de meste av innkjøpene som står igjen innen kort tid føler jeg. Plutselig kan jo mini komme... Bestilte meg en slik vognrangle i går. Med navnet vi har blitt enige om på lillegutt. Om vi mot formodning ikke ender opp med det likevel så kan navnet sikkert klippes av. Syntes den bamsen var så søt at jeg bare MÅTTE ha den. Både mannen og jeg har allergi mot sånne navneskilt som så mange har på vognene sine, men fant ut at navnet på vogna på denne måten ble ganske diskret. til alle dere som er innom og leser og håper dere får en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 17. februar 2011 #873 Del Skrevet 17. februar 2011 Fin vognrangle! De hadde mye annet fint på den siden også. Tror kanskje jeg kunne tenkt med veggord på barnerommet. Håper du får med deg mannen i dag. Lokke med svenske kjøttboller til middag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. februar 2011 #874 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har pakket fallskjermer i sykehusbagen jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 #875 Del Skrevet 17. februar 2011 Uæææh, vann i kroppen ja. Fingrene mine er ikke dovne, og jeg merker ikke så mye på klokken at den er for stram, men gifteringen derimot. Håper jeg får den av. Synes det var et godt forslag å ha den rundt halsen. Da er den ihvertfall med. Kjempefin rangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2011 #876 Del Skrevet 17. februar 2011 Fin tanke å ha gifteringen i et kjede rundt halsen Hvilke bh'er har du kjøpt på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #877 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er disseamme-bh'ene jeg har kjøpt på ebay. De var veldig gode og myke. Så ser for meg de er perfekte egentlig for sprengte bryst da det ikke er noe som kan gnage i denne modellen. Jeg brukte denne str converteren da jeg bestilte, ved å bruke EU/JAP for å sette inn min str. Kan sikkert være lurt å tenke på at cup'en skal være en str større enn den du bruker til vanlig med tanke på at puppene blir større når melka kommer. Men som sagt så er de mye og tøyelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. februar 2011 #878 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Det var mye fint på den siden der du kjøpte vognrangla. Falt for de der små sokkene (baby-booties) , slike vil jeg ha! Håper du får en fin dag! Endret 17. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 17. februar 2011 #879 Del Skrevet 17. februar 2011 Det var mye fint på den siden der du kjøpte vognrangla. Falt for de der små sokkene (baby-booties) , slike vil jeg ha! De tittet jeg også på Kjempesøte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 17. februar 2011 #880 Del Skrevet 17. februar 2011 Du har min hele og fulle sympati med hvor ubehagelig det er med vann i kroppen og ihvertfall når det setter seg i hendene også slik at fingrene dovner bort. Jeg fikk det sist gang, og mot slutten så greide jeg så vidt å holde en kulepenn og skrive mitt eget navn..... Veldig søt vognrangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå