Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...

hegejenta30

Anbefalte innlegg

Heii :vinke:

Endelig rota meg innom deg en liten tur også!:)

Må innrømme at jeg bare leste første og siste side, skal ta meg bedre tid en dag middagen ikke venter! ;)

Håper dere koser dere på handlerunde!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen var typisk nok ikke ferdig på jobb til 4 :kjefte: og var ikke hjemme før 6. Men vi spiste middag på Ikea og fikk kjøpt det vi hadde tenkt der.

Så gikk ferden til Barnas Hus. De hadde et lite utvalg i stellevesker må jeg si... *skuffa* Men fikk iallfall sett at Simo sin er helt uaktuell for den er jo så tynn som en lefse, og ingen rom til oppbevaring - bare et stort rom liksom. De hadde noen fra Allerhand som var ganske fine, men ingen som utpekte seg som noen direkte favoritt. Så må titte innom Bebito en runde også før jeg evt bestiller fra nett.

Obs fikk også et besøk - kjekt å få fylt opp litt i matskapet/kjøleskapet.

Kom over en videosnutt på Facebook nå på morran som jeg har lyst å dele med dere. Klikk her. Den er bare helskjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lilleprinsen.no har de salg på en del stellevesker nå. Vet ikke om de er fine, men kanskje verdt en titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på de på lilleprinsen ja, og de har en jeg liker godt!

Tror jeg ender med å bestille den. Men må sjekke på den andre barneutstyrbutikken her i byen først for å være sikker på at jeg ikke bestemmer meg for fort!

Edit:

Det er VANSKELIG å bestemme seg...

Ser på et par vesker fra Ju*Ju*Be (BeTween eller BeAll) som selges hos Bleieboden, og en fra Lilleprinsen (Skip*hop dash). Så langt tror jeg det er BeTween som er favoritten da den ser ut til å kunne "gape" litt når man setter den fra seg.

Jeg er i utangspunktet ikke noen veske-dame - så det for meg å se på noe som er veldig mønstrete er helt utenkelig!

Regner med jeg har bestemt meg når søndagen kommer...

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med stelleveske-avgjørelsen ;) Sliter selv med beslutnigsvansker når det er myye fint å velge i!

Håper du har en fin torsdag

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått ryddet og vasket det som stod igjen i dag! Ble kjempebra! Så nå kan maraton helga bare komme :jepp:

Starter morgendagen med svangerskapskontroll hos legen.(jukset litt i kveld og testet urinen for sukker og proteiner selv og begge var negativ!!)

Godnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake fra legen - og alt var fint!

Hverken protein eller sukker i urinen, forhøyet blodtrykk eller hevelser i beina og fin fin hjertelyd på minien i magen!

Fikk ikke tatt magemål da... har jo litt for mye polstring fra før, så det var helt umulig å si noe om... Men jeg så jo mini på skjermen sist fredag og han var da helt gjennomsnittlig iforhold til antall uker på vei!

Fikk satt opp time til glukosebelastning og ny svangerskapskontroll da jeg gikk!

På vei tilbake til kontoret var jeg nedom kaffe-baren og kjøpte med meg en pain-au-chocolat som smakte aldeles nydelig med en kopp grønn te til! Må jo være lov å kose seg litt på kontoret også? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart lov å kose seg litt! Faktisk ikke bare lov, men også viktig! :jepp: Og nå er det jo fredag og allting.. :)

Så bra at alt ser fint ut. Det er godt å få en bekreftelse på det i blant, selv om alt føles bra.

Håper du får slappa av litt på jobb ( :fnise: ) før maratonhelga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får slappa av litt på jobb ( :fnise: ) før maratonhelga!

Så langt har det ikke vært noe problem! :fnise:

Koser meg med å surfe på nett og spise druer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en god helg :klemmer:

Håper du får det bra med svigers og at du får slappet av litt innimellom. Det er sikkert lurt som du har gjort å tenke litt gjennom hvordan dagene blir slik at du kan planlegge litt når/hvor du kan ta deg en power nap.

Tillater meg også å :hoppe: litt for 25 uker i morgen :hoppe: Tenk, nå er det bare 15 uker (+/-)igjen!!

Kos deg med chocolate-au-pain på fredagsettermiddagen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt står bra til , både med deg og den lille :jepp:

God helg! :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da hopper jeg for bare 15uker igjen :hoppe:

Hvordan synes du tiden går, sakte eller fort? :)

Noen dager syns jeg tida går så alt for sakte - andre dager raser den avsted.

Utfordringen er jo måtte vente til nurket kommer når man gleder seg!

Maratonhelga begynner å nærme seg slutten også nå...

Fikk god middag hos mine foreldre på fredag, og jeg fikk nesten tatt en hvil alene uten å bli forstyrret. (svigers er eksperter på å komme å skravle når man egentlig har lyst å være litt for seg selv og slappe helt av - ganske irriterende egentlig)

I går fikk jeg og svigermor handlet en del til mini på salget. Dvs jeg var med og godkjente og hun handlet. :shoppe:

Begynner å ha en gangske stor garderobe til mini nå. Og den blir nok større har jeg på følelsen... Er fortsatt litt usikker på hvor mye tøy en liten tass trenger i str 50 og 56 f.eks. Jeg ser ikke på det som noen krise at det ikke blir brukt så mye, eller at man rett og slett ikke får brukt det - ønsker bare ikke stå der å ha bare for store klær, så kjøper nok litt mer i de minste størrelsene også. (til info har jeg per i dag kun en bukse/jakke sett m/body i str 50).

Etter en laaaaaaaang bytur med lunsj dro jeg og mannen hjem, så han fikk luftet hunden og jeg fikk slappet av. Sovnet faktisk en liten time i senga! :hakeslepp: Det ligner ikke meg i det hele tatt å sove sånn midt på dagen - så var nok SLITEN.

Så hentet mannen svigers på hotellet og svigerfar laget kalvindrefilet, maldonpoteter, salat og soppblanding! Nammenamm! Han ryddet også opp etter matlagingen. Sånt besøk liker vi!

Sitter nå å sløver litt før svigers kommer oppover på lunsj. Mannen skal lage en omelett og det ble kjøpt inn masse godt pålegg i går, så tviler på at det er noen som går sultne fra bordet da.

Så langt har det vært en hyggelig helg, litt slitsomt, men hyggelig. Har i tillegg blitt skikkelig potte-tett og snørrete - så kjenner det skal bli godt å bli alene hjemme etterpå.

Tenk om under 4 mnd er jeg mamma! Det er søren meg ikke lenge til!

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Godt at helgen nærmer seg slutten tenker jeg ;)

Vi har kun en drakt og body i str 50. Fikk tips om å handle mere i 56, kan alltids gå i butikken og handle om man virkelig trenger str 50, men de fleste sier at 56 er grei i str, dessuten varierer str fra butikk til butikk. Og om babyen er litt lengre, da passer ikke 50.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...