Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...

hegejenta30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så gøy å strikke når man vet at det er noen som vil få glede og nytte av plaggene!

Jeg begynte å strikke når jeg var ca 6 uker på vei. Visste jo at det var tidlig... men var stas likevel!

I dag har det snødd :snø: nesten non-stopp her. Så meldingen om en 1/2 meter snø i løpet av nyttårshelga ser ut til å slå til gitt! :snø: Blir spennende å se om vi får sett noen raketter i kveld eller om det bare blir lysglimt i lufta... (også usikker om jeg klarer å holde meg våken så lenge!)

Har kjøpt meg pære-cider (uten alkohol) som skal nytes ved midnatt!

I dag er vel også siste dagen med mulighet for bleiekupp hos Kiwi/Rema. Burde sikkert kjøpt noen pakker. Men vi har begrenset med lagringsplass og vet jo heller ikke om det er Libero eller Pampers som vil passe best på mini. Dessuten er jeg sikker på at det kommer bleietillbud igjen i 2011.

Ellers ønsker jeg alle som er innom dagboka mi et

riktig godt nytt år!

For min og mannens del blir 2011 et spennende og annerledes år!

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg et riktig godt nytt år! :klemmer: Er spent på om vi ser noen raketter i kveld ja, det er jo så tett og hvitt akkurat nå...

Er glad vi har gått for tøybleier, så slipper jeg å hamstre bleier under tilbudene. Har ikke plass til det! :gjeiper:

Nydelig det du hadde strikka, forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår jenter!

Mannen og jeg hadde en liten oppdatering av hva 2010 hadde inneholdt i går før midtnatt. 2010 var nemlig ganske innholdsrikt! Med nye jobber til oss begge, vårt eget bryllup, bryllupsreise til Mauritius og ikke minst en graviditet. 2011 blir nok minst like innholdsrikt. Vi gleder oss veldig til det som kommer! (kanskje ikke så mye til fødselen - men resten)

Været klarnet opp i går, så vi fikk sett masse fyrverkeri og kost oss med pærecider :kristin: og :yvonne: på verandaen. Hunden var også ute å var fascinert over alt som blinket og smalt. Ser nesten ikke ut til å bry seg om det i det hele tatt - annet enn at han følger med på lysglimtene på himmelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nytt spennende år, tenk vi skal bli mammaer :rødme:

Ja tenk det! :rødme:

Både spennende, herlig, koslig og skummelt å tenke på.

Åååå som jeg gleder meg til å hilse på lillemann!

Får jo se han på skjermen igjen på fredagen til uka. Like spennende hver gang det!

Glemte å :hoppe: for 23 uker i går! Så får :hoppe: litt ekstra i dag :hoppe: :hoppe:

Lillemann er iallfall ivrig om dagen - noe som er veldig koslig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og titter. :vinke:

Synes forresten du er kjempeheldig som kjente lille baby så tidlig. :rødme: Jeg øver meg på tankeoverføring for tiden, og prøver å få kreket til å forstå at NÅ er det på tide å gi litt lyd fra seg. :fnise: Det bør jo nevnes at det enda ikke har funket. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man tilbake til hverdagen igjen...

Var faktisk ikke så ille å stå opp i morges som jeg fryktet i går da jeg la meg, men kjenner det nå at jeg stod opp litt før jeg pleier ja...

Mini turner rundt og rundt - lurer på om det er norges mesterskap i turn inni magen. :fnise:

Nå gleder jeg meg til UL på fredag - Ikke det at jeg ikke har vært på det før liksom - men det er så stas å se den lille. Tanken har slått meg - tenk om hun som sa det ble en gutt så feil, og at det nå viser seg å bli jente? Lite trolig så synlig det var på UL bildene med gutte-deler nedentil...

Det er rett og slett ganske koslig å være gravid! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nytt År! :klemmer:

Så mye fint du strikker til lillemann i magen. Han er heldig altså...mine strikkeferdigheter er dessverre meget begrenset, så jeg får holde meg til å strikke ett enkelt teppe i merinoull. :ler:

Grattis med vogna i hus. Morro, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig stas med vogna i hus ja!

Gleder oss til å ta den i bruk om ca 17 uker.

Var ikke så stø på strikkingen jeg heller til å begynne med. Men kunne rett og vrang - så bestemte meg bare for å prøve en oppskrift på en liten jakke. Dette er noen år siden nå og jakken ble bare sånn passe fin - men jeg ble hekta.

Ulltepper, eller tepper generelt, kan man vel nesten ikke få for mye av? Så det er ikke dumt å kunne å strikke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett ganske koslig å være gravid! :gravid:

Helt enig! :rødme:

Håper det fortsetter sånn så lenge som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om livet virkelig smiler til deg Hegejenta :strix:

Ha en fin uke med en turnende baby i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I natt har jeg sovet skikkelig dårlig... Iallfal fra klokka 3 og til vekkerklokka ringte. Våknet av at jeg måtte på do i tre-tida, og da jeg kom tilbake til senga snorket mannen, madrassen var skeiv, puta var hard, hunden snorket på stua når mannen endelig hadde fått snudd seg. Uansett hvordan jeg lå og snudde på meg så var det et eller annet som var feil! Og med all snuingen på mor så ble jo mini vekt og begynte å hoppe rundt i magen! Så hvor mye søvn jeg faktisk fikk fra klokka 3 til halv 7 er jeg ikke sikker på - annet enn at det er ALT for lite...

Måtte bare klage litt!

Neste helg kommer svigers på besøk - og da skal visst vi på shopping med kortet til svigermor! Det er salg i byen og hun er glad i å shoppe! En fin kombinasjon :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kjente minis spark for første gang i går ettermiddag!

:rødme:

Trodde nesten ikke mannen skulle få kjenne noe til sønnen i magen da jeg har såpass mye polstring på magen fra før. Men joda... når det er kraftige nok spark så fikk han visst det likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Han godeste kjente det for første gang for et par uker siden, og det var herlig! Man blir litt mer to om det med en gang det skjer.. :strix:

Håper du kommer deg greit gjennom dagen til tross for lite søvn, og at du får tatt det igjen til natta. Det er dessuten ingen skam å ta en liten middagslur i ettermiddag... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde jeg hadde vært innom her tidligere :sjenert: Det har visst blitt med tanken :fnise: Noen er litt gullfisk....Ihvertfall; kos å lese gjennom boka di, og nå har jeg deg på mine innlegg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...