Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...


hegejenta30

Anbefalte innlegg

Er faktisk ikke sikker på om vi ender opp med å ha et navn klart eller ikke før termin. De to navnene vi står igjen med er begge like fine - så for meg er det nesten spørsmål om hvilket som jeg liker best. Og jeg har prøvd å sette de sammen som dobbelt-navn - men det klinger ikke bra. (Sånn i tilfelle vi skulle ønske begge navnene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Passer de like godt til etternavnet/navnene også? I så fall kan dere jo bare la de "modnes" og se etterhvert som tida går om det er ett navn som utpeker seg. Jeg synes det er kjempekoselig å ha et navn på tulla i magen. Blir litt mer personlig sånn.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kan lure inn et lite strikkespørsmål her. :) Jeg tenker på å gi et abonnement på et strikkemagasin til min farmor i 70-årene. Har du tips til magasiner som kan passe? De må være på norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... vanskelig spørsmål mocci... kjøper ikke så mange blader om strikking. Bruker nettet eller kjøper oppskrifter i garnbutikken jeg... men vet om et blad som heter alt om håndarbeid, litt mer enn bare strikking i det da. Mulig det fins fler på en godt utstyrt narvesen eller bokhandel. Men de jeg har sett har enten vært på engelsk eller tysk. Med mindre det som heter Burda også kommer på norsk. Kunne visst ikke hjelpe så mye føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så vidt våre etternavn passer sammen... så vanskelig å finne et fornavn som passer bra til etternavnene våre. Men ja, syns de klinger like bra begge to. Sikkert lurt å la de modnes litt som du er inne på Mazilla. Er ennå en stund til vi må ha bestemt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å komme hjem og sjekke posten i dag.

*krysser fingrene for at det har kommet pakkelapper til oss*

Gleder meg til å sette sammen vogna og prøvetrille den inne. Blir sikkert rart for hunden med en så stor dings hjemme som triller fram og tilbake. Må jo være greit for han å bli fortrolig med vogna også før vi skal ut på den første trilleturen med mini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Kan tenke meg det blir enda mer virkelig når vogna kommer på plass.

Hva slags hund har dere igjen? Tror du har sagt det før, men nå har jeg glemt det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en "liten" boxer gutt på 40 kilo, han blir 3 år når minien kommer til verden. Selv om han er irvig tror jeg han blir en fin fin storebror jeg.

Legger ved et lite bilde av voffsen, han fant en smukke ute på gata der vi bodde før... han er blitt større enn det han er på bildet.

post-20387-0-41912100-1293009612_thumb.j

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en "liten" boxer gutt på 40 kilo, han blir 3 år når minien kommer til verden. Selv om han er irvig tror jeg han blir en fin fin storebror jeg.

Legger ved et lite bilde av voffsen, han fant en smukke ute på gata der vi bodde før... han er blitt større enn det han er på bildet.

Åhh- nå ble jeg nesten forelska! Så utrolig skjønn!!! Elsker hunder, og har veldig sansen for boksere. Han ser ut som en snill hun, så tror han blir en snill storebror - bare pass på hvor du legger smokkene :fnise:

Har ikke hund selv nå, men foreldrene mine har en. Er såå koselig å komme hjem på besøk til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjempesnill, han har aldri spist på skoene våre eller inventaret. Egentlig et under - da vi har hørt så mye om hunder som spiser både sko og telefoner.

Må bare holde lekene/bamsene til mini unna voffsen, ellers får de fort bitemerker og blir fulle av sikkel. Bamser er nemlig favorittlekene når han kommer over de.

(Vi har faktisk allerede kjøpt lekegrind med tanke på dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vil bare ønske deg god jul jeg! Er nok flere av oss som tar litt "juleferie" fra KG nå. I hvertfall jeg, for vi har ganske fullt program i jula. :jepp:

Så... God jul! :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste dag på jobb før juleferien, og det er ganske kjedelig på kontoret... kanskje jeg skulle tatt med strikketøyet likevel?? :fnise:

En ting er iallfall sikkert - det er ikke dødt i magen - der er det full fest nå - minien snurrer rundt og sparker mamman sin litt her og der! Det er så kos å kjenne bevegelsene.

I går kom en av studentene med julegave til meg! I tillegg fikk jeg stooooor julegave fra sjefen og i dag fikk jeg liten julegave fra hun jeg jobber tettest sammen med. Skikkelig kos! Blir rørt av sånt jeg - spesielt når det er studenter som kommer med gave!

Kjenner det skal bli virkelig godt med ferie nå - 10 hele dager med fri! :hoppe: Siden vi ikke skal til svigers i år blir det en rolig og avslappende jul. Drar til mamma og pappa en gang i morgen formiddag, og blir til andre juledag. I romjula skal jeg kose meg med litt romjulssalg i butikkene og rett og slett ta livet med ro!

:tree: Ønsker dere alle en riktig GOD JUL! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...