hegejenta30 Skrevet 21. april 2011 Forfatter #1501 Del Skrevet 21. april 2011 Den kostet 600 kr på Barnas Hus. Mannen sjekket ikke om den evt kunne vært billigere på apoteket, men 600 kr er ikke ille syns jeg da. Iallfall ikke når man ikke skal bruke den for å tømme brystet og fryse ned melk for senere bruk. Da ville jeg nok hatt en elektronisk en. Underlig hvor fort man lærer å skjønne hva det er den lille ønsker av oss. Sjekklista er jo ikke så lang heller da... Varm/kald, tørr/skitten bleie, sulten, trøtt... E sover fort 2-4 timer etter bleieskift og pupp. Så det er stort sett rolig her hjemme - med mindre han er overtrøtt og glemmer hvordan det var han skulle sove, eller han er så sulten at han har glemt hvordan det var han skulle gjøre når han ligger ved puppen. Det man trodde kanskje kom til å bli helt uoverkommerlig kommer helt av seg selv når den lille er kommet til verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. april 2011 #1502 Del Skrevet 21. april 2011 Det man trodde kanskje kom til å bli helt uoverkommerlig kommer helt av seg selv når den lille er kommet til verden! Å! For en fantasktisk uttalelse! Flott at dere koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. april 2011 #1503 Del Skrevet 21. april 2011 Så herlig! Håper det blir min tur snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 21. april 2011 #1504 Del Skrevet 21. april 2011 Høres fantastisk ut Og Mazilla, jeg synes liksom du har vært høygravid mange måneder nå? Håper det er din tur veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. april 2011 #1505 Del Skrevet 21. april 2011 Ja, det har skjedd noe rart på veien et sted... De første to trimesterne fløy avsted, men siden har det stoppa helt opp, spesielt de siste ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 21. april 2011 #1506 Del Skrevet 21. april 2011 Hei hegejenta! Gratulerer så mye med lille E - jeg har jo ikke fått med meg noenting, jeg... Det ble keisersnitt på deg også, ja - ganske like fødselshistorier vi, da (bortsett fra at jeg ble sydd, og ikke stiftet). Du virker som du er i god form etter snittet, det er dessverre ikke jeg. Jeg hadde en lang og tøff fødsel før det ble avgjort at det ble keisersnitt, samtidig som jeg reagerte på spinalbedøvelsen. Men jeg koser meg masse med snuppa, og det håper og tror jeg at du også gjør med lille E Ha en fin påske *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. april 2011 Forfatter #1507 Del Skrevet 22. april 2011 Var ikke sikker på om jeg turte å gå på vekta i dag, men var litt nysgjerrig... Har jo merket på mamma-klærne at de har blitt større i det siste... Og jo da... har gått ned en hel masse på en uke! Vektoppgangen var jo på svimlende 22 kilo da jeg ble lagt inn - Myyyyyyye vann i kroppen, og i dag viste vekta -12kg! (ikke samme vekta som hos legen - men likevel...) motiverende at det går rett vei med vekta iallfall! Har fortsatt en del vann i kroppen - spesielt i beina - gleder meg sånn til det går bort sånn at jeg får på meg noen sko, og ikke minst sånn at jeg kan kjøpe meg noen nye gode sko. Ellers har vi vært på trilletur i dag. Ikke så langt akkurat - men E sovnet i vogna og vi koste oss i Er såpass mye bakker her vi bor - og mannen passet på at jeg ikke trillet vogna opp bakkene, for å unngå at jeg brukte magemusklene unødig. Han er snill som passer på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2011 #1508 Del Skrevet 22. april 2011 Så bra at dere fikk utnytta finværet litt i dag dere også! Ikke dumt å gå på trilletur med så omtenksom mann.. Håper finværet varer! -12 kilo er jo forresten kjempemessig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2011 #1509 Del Skrevet 23. april 2011 Så koselig det er å komme inn her til deg. Gleder meg så utrolig mye til det er min tur. -12 kg er jo supert! Synd at vannet i beina ikke er borte enda, men det tar vel forhåpentligvis ikke så mye lenger tid nå. Føler med deg på akkurat den fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. april 2011 #1510 Del Skrevet 23. april 2011 Høres ut som om dere virkelig nyter tiden som nybakte foreldre : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 23. april 2011 #1511 Del Skrevet 23. april 2011 Hei! Så koselig det er å "stikke innom" deg hegejenta Fint at alt liksom faller på plass når den lille er her. Betryggende for oss andre førstegangs-mødrene. Håper dere koser dere masse i påskesola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #1512 Del Skrevet 24. april 2011 I går var vi på bytur med lille E. Føltes litt merkelig å trille vogn i sentrum for første gang - men samtidig også veldig godt Herlig å sitte på en benk på Nordre med en latte i den ene hånda og rugge vogna med den andre mens man har sin kjæres arm rundt skuldra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. april 2011 #1513 Del Skrevet 24. april 2011 så koselig å lese her inne!! Virker som dere nyter livet i fulle drag Og du, minus 12 kg allerede er jo s-u-p-e-r-bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. april 2011 #1514 Del Skrevet 24. april 2011 så koselig med trilletur håper vi er ute og triller til 17 mai da skal jeg pynte vogna med flagg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 24. april 2011 #1515 Del Skrevet 24. april 2011 I går var vi på bytur med lille E. Føltes litt merkelig å trille vogn i sentrum for første gang - men samtidig også veldig godt Herlig å sitte på en benk på Nordre med en latte i den ene hånda og rugge vogna med den andre mens man har sin kjæres arm rundt skuldra! LYKKKE! for 12 kg!! Det er jo kjempebra - noe fortere enn det kan man jo ikke forvente. Og når du vet du fortsatt har en del vann i kroppen, så vet du at flere av kiloene også vil forsvinne når det forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 25. april 2011 #1516 Del Skrevet 25. april 2011 Så koselig det høres ut med bytur, Hegejenta! Høres ut som om dere har det veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 25. april 2011 #1517 Del Skrevet 25. april 2011 12 kg!!!! Men baby med alt som følger med veier kanskje såpass mye ja... Bare hørtes så mye ut på 1 uke liksom. Håper dere koser dere masse om dagen og det er godt at gubben din er så snill med deg. Var inne og tittet på strikkeblogen din og den uroen du har laget til lillemann er jo bare helt nydelig Du er utrolig flink altså. Ha en fortsatt god uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. april 2011 Forfatter #1518 Del Skrevet 25. april 2011 Ble overrasket selv da jeg så vekta ja... er nok en del vann i tillegg til babyen, fostervannet og morkaka, som har forsvunnet fra kroppen min. Godt å slippe pølsefingre, og beina er ikke lenger helt hobbitføtter. De blir bare mindre og mindre! Jeg skulle jo egentlig vært gravid fortsatt jeg... termin er den 3.mai. Lurer på hvor stor jeg hadde blitt tilslutt om jeg gikk tida ut... Imorgen skal vi på helsestasjonen og veie E. Er spent på hvor mye han har gått opp siste uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. april 2011 #1519 Del Skrevet 25. april 2011 Lykke til på helsestasjonen i morgen! Natti natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 26. april 2011 #1520 Del Skrevet 26. april 2011 Var og tittet på bloggen din nå. Så utrolig skjønn gutt dere har fått! Kjempefin er han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå