Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...

hegejenta30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt det ikke er bare meg som sliter... :fnise:

Når det gjelder teknologi eier jeg ikke tålmodighet altså. Jeg forventer at ting skal virke når jeg trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers brukte jeg en del kallorier på å irritere meg over at altinn.no og skatteetaten.no ikke hadde sørget for bedre kapasitet på sine sider. Mannen fikk nemlig sjekket selvangivelsen sin... jeg kom nesten inn - men ble kastet ut igjen når jeg kom så langt at jeg skulle klikke på les... :kjefte: Det var nesten så pc'n gikk i veggen!

Håper jeg kommer meg inn i løpet av dagen i dag - er bare litt nysgjerrig...

Jeg også! Utrolig irriterende at det ikke går an å lage et system som takler at folk logger seg på :roll: Hørte altinn hadde problemer i dag også, så jeg har ikke giddet prøve en gang. Blir bare så sur av det :kjefte:

Håper du har en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom endelig inn i går kveld en gang... Skikkelig dårlig at de ikke takler pågangen - hva hadde de forventa, liksom?? Ble i godt humør igjen når jeg så hvor mye jeg hadde fått igjen, da. :fnise:

Håper du snart kommer deg inn du også.

Ha en fin dag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket skatteetaten.no nå nettopp - en sånn siste forsøk i dag...

Og gjett hva??

JEG KOM INN!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Kan vel si det sånn at med det jeg får igjen, samt det mannen får igjen så trenger vi ikke bekymre oss for penger de ukene vi blir uten lønn neste år! Må spare litt av feriepengene også da... men kan likevel unne oss en ferietur i oktober!

Godt å vite at det gikk rette veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! :hoppendeglad:

Jeg kommer neeesten inn.. Har kommet så langt som til å trykke på selvangivelse, men nå står den bare og "tenker", og har gjort det i flere minutter.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok straks inn du og Mazilla!

Den "tenkte" en stund her og før jeg kom meg helt inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn i går ettermiddag jeg, men det var kanskje bare flaks at jeg logget på omtrent akkurat da resten av Norge var utilgjengelige fordi de var på vei hjem fra jobb? :fnise:

... hos meg var det 18 000 i minus, men siden hele huslånet står på Mannen regner jeg med at det blir litt mindre enn det på meg. Hans selvangivelse var helt høl i huet, lønningsdama dems har ført alle opp med dobbelinntekt, så han fikk 50 000 i restskatt. Hvordan er det mulig, a???? *rister på hodet*

Men så kjekt at det gikk deres vei, da slipper dere å bekymre dere for den ulønnede permisjonen! Finfine greier!

Kos deg med BigOne, sofakos og strikketøy du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: på dine vegne!!! Herlig med penger igjen på skatten :jepp: Håper på det samme her, men kan aldri vite - det har ikke gått vår vei på skattefronten etter at vi giftet oss og blir lignet sammen :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg i sånn se-å-få-tida-til-å-gå-fortere humør... Den ene timen vi kommer nærmere sommer'n i løpet av helga hjelper liksom ikke så mye :snurt:

Jeg er ikke kjent for å være tålmodig... Og lurer fælt på hvordan jeg skal holde ut med denne ventingen nå på slutten!

Jeg vet jo innerst inne at det er mellom 5-7 uker til lillemann er her, men håper jo han kommer rundt termin sånn at ventetida ikke blir så lang.

Mannen oppsumerte det fint i sted: vi er nå i siste uka av mars, så kommer april, jobbe en uke før permisjonen begynner, så er det påskeferie (2.påskedag er 25.april), mens termin er 28.april og UL termin er 3.mai - det går fort egentlig...

Syns selv det begynner å bli ganske tungt nå. Har en del vann i kroppen (spesielt i hender og føtter), ryggen verker etter en dag på jobb, og jeg lurer på om jeg kanskje har begynnende bekkenløsning (gjør vondt midt i skinkene av og til når jeg bøyer meg eller går). Men ut over det så har jeg det bra, og har planer om å holde ut på jobb, sånn egentlig, men lurer også litt på om jeg skal snakke med legen om sykmelding de siste ukene... Jeg føler jeg aldri får vilt/sovet nok (sover nemlig ikke på dagtid med mindre jeg er syk). Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg utvilt liksom... Men skal som sagt til legen på onsdag til uka, så skal tenke litt på saken, og snakke med han om det da.

Lillemann har det som plommen i egget kjennes det ut som. Det er ikke så mye sambadans om dagen, mer glidende og ålende bevegelser. Ekstra morsomt er det når jeg ligger i sofaen og prøver å ha pc'n på magen - da sparker/dulter han i den nesten hele tida! :fnise:

Men ser godt utenpå magen at han beveger seg ja. Kanskje ikke så rart siden han begynner å bli klar til å komme ut! Leste en plass nettopp at lårbeinet skal nå være ca 6 cm langt, og ifølge boka fra babyverden.no så er fotbladet rundt 7 cm nå.

ååååå gleder meg sånn til å bli mamma og hilse på huleboeren! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, kjenner følelsen altså. Synes du er kjempeflink som har holdt ut så lenge på jobb som du har, uten noen som helst form for sykemelding og/eller intensiv soving på ettermiddagene. Forstår virkelig ikke hvordan du klarer det. :sjenert: Jeg selv har som mål å klare meg frem til påske med 20%, da har jeg to uker igjen til permisjon. Da skal jeg ihvertfall ikke ha dårlig samvittighet dersom jeg må trappe opp sykemeldingen altså, og det synes jeg ikke du skal ha heller. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen sier også det at jeg skal IKKE ha dårlig samvittighet for å bli sykmeldt nå nei. Så skal ikke ha det! Men... som sagt... på onsdagen så har sikkert legen sagt sitt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boobla

Ojj, jeg er overrasket over at du er på jobb :fnise: HYggelig at det går så bra, som det går. Spennde å se når han kommer ut :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen din har helt rett -- klart du ikke skal ha dårlig samvittighet om du blir sykemeldt resten av svangerskapet!! En stor :dagens-rose: fortjener du, for å ha vært så flink å jobbe helt fram til nå!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det endelig helg!

Eller... har igjen noen timer på jobb først, men bare tanken på at det er fri i to dager når jeg går fra jobb i dag er deilig! :hoppe:

I anledning helga tenkte jeg kanskje å lage noe godt til middag. har funnet to oppskrifter jeg kunne tenkt meg å teste ut. det er denne og denne. Om det ikke blir i dag så kanskje imorgen eller på søndag.

Håper været blir litt bedre i helga enn det har vært de siste dagene. Jeg har lyst på :sol: og vår nå! Krysser det som krysses kan for at det er siste krampetrekningene til kong vinter som kom nå! :kjefte: Jeg vil ikke ha mer snø nå! :kjefte:

Jeg har lagt fram mye av det som skal være med i fødebaggen på kommoden til minien, men nå begynner det å bli så mye så i helga blir det nok pakket ned i selve baggen. :hakeslepp: tenk om mini kommer 2 uker før termin så er det bare tre uker igjen! :fnise:

Tenker man sånn så er det virkelig greit å få pakket det som pakkes kan i den baggen!

Nå har jeg også bestilt meg to ammetopper. En fra Ammebutikken (type boob) og en billig-utgave fra ebay. Blir spennende å se om de passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en god og velfortjent helg :klemmer:

Håper det blir en god middag - uansett hvilken rett dere velger!

Tiden her inne hos deg går utrolig fort!! 5 uker igjen - maks 7 og kanskje bare et par uker til! Spennende tid dere har foran dere nå! :strix: Greit å ha den bagen klar ja. :gjeiper:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...