Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...

hegejenta30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sladris! Et sikkert tegn på at det nærmer seg ;)

Kjempebra at du har noen som kan oppdatere oss nysgjerrige! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et ærefult oppdrag å være sladris så skjønner godt du fikk litt prestasjonsangst Belle! :fnise:

Men du kommer til å gjøre en god jobb! Er jeg helt sikker på! :jepp:

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av Belle skal jeg bake litt i helga!

Blir belgiske vaffler - kom på jeg har bare laget det en gang etter at vi fikk vaffeljernet i bryllupsgave i fjor! Og selv om oppskriften jeg bruker gir mange vafler så kan de fryses ned og tines ved behov.

Vaflene serveres med melisdryss og kanskje en kremdært! Og så klart skal de nytes nystekte og lune!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmmm, belgiske vafler. :sikle: Du har et sånn jern også? Så gøy. Min favorittsnacks når jeg er i Frankrike er enten crêpes med nutella og kokos eller gaufres (belgiske vafler) med nutella som de selger i boder over alt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så festlig når lillegutt finner ut at han skal bokse meg i blæra! :ler:

Begynner å kjenne på det at jeg gleder meg til kroppen blir bare "min" igjen! Ikke det at det ikke er koslig å være gravid og kjenne på livet i magen - men når hendene består av pølsefingre og tærne har smilehull, ryggen verker, nesa er tett og blæra må tømmes en gang i timen... Så gleder jeg meg VELDIG til å bli ferdig med denne graviditeten :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter middagsspising i går dro mannen og jeg ned på Obs! en tur for å handle litt. Må si det var godt å ha handlevogna å støtte seg til for gjett hvem som vagget! Jupp - det var meg. Men kom meg igjennom handlerunden selv om det ikke gikk så fort fremover...

Da vi hadde betalt og skulle ut igjen til bilen sa mannen at jeg så passe sliten ut... Kanskje ikke så rart når den ene kynneren avløste den andre. Det var veeeeeeeldig godt å komme hjem og legge seg på sofaen etterpå (og se på at mannen ryddet på plass varene).

Har fått hente lapp på libero-boxen nå, og regner med å få hentet den imorgen. Har ikke tenkt meg til sentrum imorgen - rett og slett fordi det er Toilldag. For de av dere som ikke bor i Trondheim så er dette en dag hvor det er masse gode tilbud i sentrum. Det er mye som er satt ned med 60%, og folk blir helt toillat (som de sier på trøndersk). Så imorgen er det bare å forberede seg på en tur på City Syd. Fordelen der oppe er at det er kort vei mellom butikkene og man får tak i alt under et tak.

Skal bli godt med helg nå! Imorgen er det på datoen én måned igjen til jeg går ut i permisjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Toilldag i morgen altså? Jeg får aldri med meg det på forhånd jeg. Kanskje fordi vi ikke abonnerer på Adressa? :vetikke:

Håper du blir fornøyd med Liberoboksen! Jeg synes den var ok, men at Babyboxen fra apoteket var mye bedre.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toilldag. :happy: Liker Trondheim jeg! Har ikke vært der så mange gangene, men det er en sånn by man føler seg hjemme i synes jeg.

Ønsker deg en kjempefin fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Toilldag i morgen altså? Jeg får aldri med meg det på forhånd jeg. Kanskje fordi vi ikke abonnerer på Adressa? :vetikke:

Håper du blir fornøyd med Liberoboksen! Jeg synes den var ok, men at Babyboxen fra apoteket var mye bedre.. ;)

Toilldagsavisa ligger på nett på adressa.no - er noen gode tilbud men var faktisk ingen som var LØP Å KJØP denne gangen...

Er spent på liberoboxen, men skal mye til for at den overgår boxen far apoteket! Den var virkelig innholdsrik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket apotek er det som har sånne bokser? Apotek 1? :klo:

Håper du får en fin helg :klemmer:

Her finner du snarveien til å registere deg for å motta en sånn Babybox fra Apotek 1: http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet-og-amming/gratis-babypakke

Også kan du melde deg inn i Liberoklubben her: http://www.libero.no/Pages/Club/Default.aspx?id=25886 også får du tilsendt hente lapp når du er ca 32 uker på vei. Pakken hentes på Lindex

Du kan også få en gratispakke fra BAM: http://www.bam.no/default.asp?page=66

Svangerskapsbok og fødselsbok fra Babyverden.no ved å melde seg inn - så får man tilsendt litt infomateriell.

Siste gratis pakken er å hente på Rimi http://rimi.no/Fordeler/Barnepakke

Ble litt reklame dette nå... men kjekt å få med seg det man kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... Stjeler et par av disse linkene sånn at jeg har til det blir litt nærmere for meg også jeg!

Ha en super helg, Hegejenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... Stjeler et par av disse linkene sånn at jeg har til det blir litt nærmere for meg også jeg!

Ha en super helg, Hegejenta!

Er bare å registere seg med en gang andemor (jeg gjorde det iallfall) - de passer på å ikke sende ut informasjonen til deg før det nærmer seg.

Babyboxen fra apotek1 får du hentet ut først når du er i uke 28, og rimi pakken kommer det hentelapp på ca 4 uker før termin.

God helg til deg også andemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir belgiske vaffler..

Vaflene serveres med melisdryss og kanskje en kremdært! Og så klart skal de nytes nystekte og lune!

:sikle:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linker, da kommer det gratispakker til meg også :ler:

Hurra for 33 uker! :nigo:

Ha en fin lørdag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...