Kokos Skrevet 8. mars 2011 #1061 Del Skrevet 8. mars 2011 Ser deg stadig i dagboken til Belle, men tror ikke jeg har lagt igjen spor her hos deg før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #1062 Del Skrevet 8. mars 2011 Ser deg stadig i dagboken til Belle, men tror ikke jeg har lagt igjen spor her hos deg før! Du har nok rett i det... Men skal du være! Bare kos med nye besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 8. mars 2011 #1063 Del Skrevet 8. mars 2011 Så fin liste! Tror jeg må sniklåne den jeg også! Høres jo ut til at formen din er alldeles strålende, så deilig det må være å ha kommet så langt som deg og fremdeles føle seg i bra slag. Nå er det bare innspurten igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #1064 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Da har jeg lagt ut magebilde (32+2) på bloggen min! Som nevnt tidligere noen ganger: jeg har i utgangspunktet noen kilo for mye... Så er ikke gravidmage alt som vises på bildet... Og imorgen tidlig skal jeg til legen på kontroll! Endret 8. mars 2011 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 8. mars 2011 #1065 Del Skrevet 8. mars 2011 Så fine magebilder! Og du, jeg har sett på bloggen din - du er så flink til å strikke! Jeg skulle så gjerne strikket like flotte ting! Her må det nok øves en god del før jeg får det til. Spesielt den fanabodyen synes jeg var helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2011 #1066 Del Skrevet 8. mars 2011 Ingen tvil om at det er en gravidmage selv om du hadde noen kilo ekstra fra før, som du selv sier.. Så artig å få et ansikt til nicket forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #1067 Del Skrevet 8. mars 2011 Alltid kjekt med ansikt til nickene! Så kanskje du ser et kjent ansikt i gangen på føden en helg i slutten i april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. mars 2011 #1068 Del Skrevet 8. mars 2011 Flott gravidmage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. mars 2011 #1069 Del Skrevet 8. mars 2011 Fine, fine magen Tenk, at der inne ligger det et lite, "ferdig" menneske, som dere skal få hilse på om noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 8. mars 2011 #1070 Del Skrevet 8. mars 2011 Den lista der likte jeg *låner* Så fin gravidemage du har forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 9. mars 2011 #1071 Del Skrevet 9. mars 2011 Fiine magen Og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne strikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2011 #1072 Del Skrevet 9. mars 2011 Fiiine magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #1073 Del Skrevet 9. mars 2011 Takk til alle dere for fine kommentarer på magen min! *** Da har jeg vært hos legen på kontroll. Jeg hadde litt spor av sukker i urinen - men ikke mer enn at det kan komme av et glass saft og julekake i går kveld. Så skal tilbake med ny urinprøve om en uke for å sjekke at det ikke er noe annet enn de bitene med julekake i går. Blodtrykket hadde også økt bittelitt siden sist, men ikke alarmerende. Men isteden for 4 uker til neste kontroll skal jeg nå inn om 3 uker. Men om jeg skulle ha behov var det bare å komme inn tidligere. Jeg krysser fingrene for at det ikke er noe å engste seg over og at de kommende ukene går uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 9. mars 2011 #1074 Del Skrevet 9. mars 2011 Nååh, fine,fine magen Tenk nå er det ikke lenge igjen, tenk så stas å få møte den lille. PS! Blir skikkelig misunnelig på strikkeferdighetene dine. Du er skikkelig flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. mars 2011 #1075 Del Skrevet 9. mars 2011 Kjempfin gravid-mage! Det er jo en skikkelig flott babykul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #1076 Del Skrevet 9. mars 2011 Etterhvert som det nærmer seg så burde jeg kanskje ha en sladris? For jeg regner med det er noen her på KG som ønsker oppdatering på når vannet går og riene setter inn?? Noen som melder seg frivillig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2011 #1077 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg skulle gjerne tatt jobben, men det er kanskje litt dumt hvis vi føder samtidig! På den annen side har jeg ingen planer om å gå langt over tida, så med mindre du tenker å få lenge før termin kan det jo gå likevel.. Endret 9. mars 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #1078 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg føder vel heller etter termin enn før tipper jeg... Men man vet jo aldri... Med 9 dager forskjell på termin kan det vel fort bli litt hektisk for deg å være sladris? Sånn om man skal være realistisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2011 #1079 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg kan godt være sladris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #1080 Del Skrevet 9. mars 2011 Da er du herved sladris Belle! PM kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå