Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...

hegejenta30

Anbefalte innlegg

Uffda, det var dumt :hug: Jeg vet så altfor godt hvordan det der er. Jeg har også en mann med sånne sjefer... Prøv så godt du kan å snu det til noe positivt med deilig alenetid og en film eller bok - eller kos deg med et strikkeprosjekt - eller kanskje invitere en veninne eller to som kan holde deg med selskap så du får noe annet å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen ringte i to tida og var da på vei hjem for å pakke, hente hunden og kjøre han til mamma og pappa (så jeg skulle slippe maset med å lufte voffen på glatte fortau), og skulle plukke meg opp og kjøre meg hjem før han dro på jobboppdrag!

Hjemme alene helg er ikke så stas, men skal gjøre mitt beste ut av det. Skal uansett på shoppingtur imorgen!

Go'helg klemmer til dere alle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 31 uker :hoppe:

Nå er det ikke lenge til gutten er her :rodmer:

En kjapp bytur i formiddag resulterte i et par t-skjorter og en kosebukse til meg, fire (!) bodyer, et par siklesmekker, noen par sokker til mini, samt vitaminpiller til meg og stikkpiller og smukkesnor til mini. Var også innomet par lekebutikker men fant ikke noe fint... Etter litt byvandring blir magen ganske stram... Var godt å komme hjem etter et par timer på beina.

Jeg har satt på en klesvask, og nå er de nye klærne til mini til vask, og etter det tenkte jeg vaske ull-undertøyet til mannen som han har brukt leeeeenge uten at det har sett vann og såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 31 uker :hoppendeglad:

Jeg hadde også gledet meg til helg sammen med mannen - hadde planlagt å kjøpe inn lekegrind, og kose meg med det som er å se på på Barnas Hus. Men været her er helt for j***, så vi tør rett og slett ikke å kjøre ut med bilen. Men det skal bli fint vær til uka, og da er det ferietid på jobben til mannen, så jeg håper vi kan ordne det da.

Jeg hater å bare sitte inne på lørdager :(

Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at mannen måtte reise bort. Blir liksom litt avhengig av mennene når man er gravid, det er i hvertfall jeg. Min kjære måtte reise bort over en uke utenlands i forbindelse med jobb og det har aldri brydd meg noe særlig før. Men nå syntes jeg det var vanskelig, spesielt at han skulle ut og fly..... Tenkte det værste så klar! Gleder meg til å få han hjem i soffakroken igjen. Skjønner hvordan du har det.

God helg, håper du greier å kose deg litt likevel. Høres i hvertfall ut som du har fått shoppet litt og det er jo alltid morro :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du fikk shoppa! Men, stikkpiller til mini? :klo:

Har du noen koselig planer for resten av helga? :)

Sånne febernedsettende til småtasser. Tenkte det kunne være kjekt å ha en pakke i huset... Og når de er så små får de medisinen opp i stumpen... (det høres så ekkelt ut)

Resten av helga? Hm... fikk vite i sted at mannen blir borte til mandagen, og at hunden blir levert her da av mine foreldre. Mamma er helt syk etter å se barnevogna som står klar. Men siden mamma og pappa kommer så må nesten leiligheten shines litt... Dvs støvsuges.

Har også tenkt å strikke litt, og lage et kort til hun som inviterte oss i 50-årsdag.

Også skal jeg prøve å få til en sånn spa-feeling på badet i løpet av helga. Shave litt legger og smøre kroppen inn i god krem!

Sitter å ser på Feriekolonien (en gjeng med ungdommer som lever som på 50-tallet) og det er en jente der som har kommet med et par gode kommentarer. "jeg skal ikke bli husmor, jeg skal bli glamourmodell", "Om jeg skal ha barn, adopterer jeg, skal ikke ødelegge kroppen min på sånt". :ler:

Syns synd på mannen som jobber hardt og lenge i kveld og imorgen... gleder meg til å få han hjem på mandagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva stikkpiller er, men jeg lurte bare på hva du skulle med dem allerede.. ;) Sikkert ikke dumt å ha i hus innen ungen kommer da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at mannen måtte reise bort. Blir liksom litt avhengig av mennene når man er gravid, det er i hvertfall jeg. Min kjære måtte reise bort over en uke utenlands i forbindelse med jobb og det har aldri brydd meg noe særlig før. Men nå syntes jeg det var vanskelig, spesielt at han skulle ut og fly..... Tenkte det værste så klar! Gleder meg til å få han hjem i soffakroken igjen. Skjønner hvordan du har det.

God helg, håper du greier å kose deg litt likevel. Høres i hvertfall ut som du har fått shoppet litt og det er jo alltid morro :shoppe:

Shopping er bestandig gøy! Iallfall når det er småplagg til mini! Fornøyd med å finne noe til meg som ikke var svart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag leker jeg husmor. :husarbeid:

Leiligheten skal støvsuges, støvtørkes og vaskes. Har også to fulle tørkestativer som skal brettes sammen - et bad som må vaskes litt. Og med det tempoet jeg har på arbeidet så har jeg nok å gjøre i dag...

Orker jo ikke å holde på flere timer i strekk. Et kvarter kanskje - så halvtime hvile...

Men så blir det fint og ryddig her når jeg blir ferdig!

Stakkar mannen som har den maraton helga! I går jobbet de fra 0930 til 2100, og i dag begynte han 1015 og de skal holde på til de er ferdige. Kommer til å få hjem en meget sliten mann imorgen kveld.

Det er mildt og fint vær her i dag - så verandadøra står åpen! Deilig å kjenne "vårlufta".

:sol: Håper det ikke blir noe mer vintervær nå! Kan godt bli vår nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oooops...

Røyk visst på en liten shoppingrunde på ebay igjen jeg... :fnise:

Jeg har kjøpt 3 Lamaze leker til mini. De kostet jo nesten ikke no' på ebay, rundt 60 kr stk, og når jeg vet de ligger på rundt 200 eller mer på lekebutikkene her hjemme så fant jeg ut at det gikk an å handle litt på nettet.

Jeg har kjøpt marihøne, hund og elefant.

Får håpe de faller i smak hos lillegutt!

Ellers går det framover med :husarbeid: . Jeg er ferdig med gangen og brettet klærne. En liten pause igjen nå (med inntak av litt frukt) før jeg går løs på badet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping er gøy. :nigo: Jeg kjenner snart at jeg må ebayshoppe litt igjen, for nå er det lenge siden. :ler:

Men er det noe spesielt med lamaze? Hører så mye om det. Er det et eget merke kanskje? :klo:

Deilig med litt husarbeid da. Eller, det er deilig når det er ferdig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lamaze er et eget merke ja, og som visst nok skal være riktig leker. Det står litt mer om disse lekene på Lamaze's hjemmeside (nederst) Syns selv de lekene er fargerike og morsomme.

Husarbeid er definitivt best når det er ferdig!

Har bare igjen halve stua nå - men det er også den værste biten, da det er der vi har gulvteppe... Kjenner det godt i ryggen nå at jeg har holdt på litt - så det er godt å ta en pause...

Så blir nok helt slått ut når jeg er ferdig i dag... Håper det går en ok film på tv'n senere i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fine! :jepp: Hvordan gjør du det når du kjøper flere ting fra samme selger? Tenker på å få kombinert frakt og sånt. Jeg har aldri prøvd det jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine! :jepp: Hvordan gjør du det når du kjøper flere ting fra samme selger? Tenker på å få kombinert frakt og sånt. Jeg har aldri prøvd det jeg.. :sjenert:

Helt ærlig oppdaget jeg ikke før etter jeg hadde bestilt de to første at det var samme leverandør. Snakk om å være våken i gjerningsøyeblikket... Om det kommer i samme leveranse så er jo det greit, mener de tre lekene tilsammen kommer på under 200 kr, er frakten som fordyrer det hele. Men siden det ble tre bestillinger så kommer det sikkert som tre sendinger...

Kjenner jeg er SLITEN etter å ha shinet leiligheten!

Gruer meg allerede til å stå opp tidligere imorgen tidlig for å rekke en buss som ikke er overbefolket... Ikke glad i å ta bussen om morran jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skjønner.. :fnise: Ja ja, det var heldigvis ikke så stor forskjell på kombinert og enkel frakt hos den selgeren da ;)

Slapp av resten av kvelden du, det har du fortjent! :) Har du en lang busstur til jobb? Jeg bor heldigvis sånn i forhold til bussen jeg tar at jeg stort sett alltid får sitteplass, men jeg er ikke overbegeistra for stappfulle busser jeg heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...