~lillefot~ Skrevet 8. februar 2011 #781 Del Skrevet 8. februar 2011 Hurra for 3.trimester Så bra at dere har blitt enige om navn - det er ikke så lett bestandig. Kan jeg også få PM? Jeg har forresten startet tippeliste i boken min nå :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #782 Del Skrevet 8. februar 2011 Hurra for 3.trimester Så bra at dere har blitt enige om navn - det er ikke så lett bestandig. Kan jeg også få PM? Jeg har forresten startet tippeliste i boken min nå :gjeiper: PM er sendt - og jeg har tippet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 8. februar 2011 #783 Del Skrevet 8. februar 2011 for 3. trimester Jammen går det unna hos deg hegejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 8. februar 2011 #784 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg vil også veldig gjerne ha PM med navnet dere har valgt Syns jentenavn er lett, mens guttenavn er skikkelig vanskelig, så jeg er litt ekstra nyskjerrig på hva dere har valgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #785 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg vil også veldig gjerne ha PM med navnet dere har valgt Syns jentenavn er lett, mens guttenavn er skikkelig vanskelig, så jeg er litt ekstra nyskjerrig på hva dere har valgt PM er sendt! Vi har gått noen runder vi og før vi ble enige! Og hatt mange alternativer - det er ikke lett med navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. februar 2011 #786 Del Skrevet 8. februar 2011 Nyyydelig navn! Men synes det er greit å ha forbehold om at navnet passer personen før man bestemmer seg 100%. Sønnen til et vennepar het Mathias til han ble født. Og søsteren min het Johannes helt til hun ble født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 8. februar 2011 #787 Del Skrevet 8. februar 2011 Veeeldig fint navn Det er navn av den typen jeg/vi liker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. februar 2011 #788 Del Skrevet 8. februar 2011 O-o, jeg vil også gjerne vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #789 Del Skrevet 8. februar 2011 O-o, jeg vil også gjerne vite Navne-PM er sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. februar 2011 #790 Del Skrevet 8. februar 2011 Navne-PM er sendt! Fine navnet, og fine fine begrunnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2011 #791 Del Skrevet 8. februar 2011 Kan jeg også få en pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #792 Del Skrevet 8. februar 2011 Kan jeg også få en pm? Såklart! og den skal ha kommet frem nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. februar 2011 #793 Del Skrevet 8. februar 2011 Innom med en , og ønsker deg en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 8. februar 2011 #794 Del Skrevet 8. februar 2011 hihi kan jeg også få høre navnet dere har landet på? Spennende å høre hva andre gutte-mammaer velger.. Vi har landet på ett, men har 2 andre på lista. Jeg vil gjerne se skjønningen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2011 #795 Del Skrevet 8. februar 2011 Takk for pm Veldig fint navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #796 Del Skrevet 8. februar 2011 hihi kan jeg også få høre navnet dere har landet på? Spennende å høre hva andre gutte-mammaer velger.. Vi har landet på ett, men har 2 andre på lista. Jeg vil gjerne se skjønningen først Det er gøy med navn. Guttenavn viste seg å være vanskelig.. PM er sendt iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 8. februar 2011 #797 Del Skrevet 8. februar 2011 .... jeg vil også gjerne høre navn! *nysgjerrig og spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. februar 2011 #798 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei Hege Legger deg til mine innlegg, så blir det lettere å følge med. Guri land, nå er du snart 30 uker. Synes å huske du var i startfasen første gang jeg så deg. Kanskje husker jeg feil. Synes uansett det går så fort for alle. 9 mnd er egentlig ikke så lenge. Spesielt ikke når det endel delmål underveis Ha en fin tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #799 Del Skrevet 8. februar 2011 .... jeg vil også gjerne høre navn! *nysgjerrig og spent* Navne-PM er sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #800 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei Hege Legger deg til mine innlegg, så blir det lettere å følge med. Guri land, nå er du snart 30 uker. Synes å huske du var i startfasen første gang jeg så deg. Kanskje husker jeg feil. Synes uansett det går så fort for alle. 9 mnd er egentlig ikke så lenge. Spesielt ikke når det endel delmål underveis Ha en fin tirsdagskveld Hei Becky Hyggelig at du stakk innom! Ja, fy som tiden flyr! Det er mange små milepæler underveis som du sier som gjør ventetiden litt kortere! 9 mnd går nesten litt for fort... Håper du har hatt en fin kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå