Gjest boobla Skrevet 23. desember 2010 #501 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul, hegejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 23. desember 2010 #502 Del Skrevet 23. desember 2010 Så skjønn voffse Mannen min er dessverre allergisk mot pelsdyr, så vi kan ikke ha dyr, vi Selv er jeg oppvokst med alt fra katter til hunder og kaniner. Ha en riktig god jul, og kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. desember 2010 #503 Del Skrevet 23. desember 2010 Aaaw så skjønn en boxervoffse Ønsker deg og dine en herlig jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. desember 2010 #504 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. desember 2010 #505 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul hegejenta. Håper dere får noen fine dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #506 Del Skrevet 23. desember 2010 Da er vogna i hus Den er kjempefin! Finere enn den vi så på hos Babyshop i Fredrikstad. Vi brukte da kvelden i dag på å sette sammen vogna og beundre den, mens andre har pynta juletre :rødme: Vognposen vi fikk med virker veldig god også! Herlig fleecefor og praktisk åpning, og forlengelse i fotenden. Gleder meg bare ennå mer til lillemann kommer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. desember 2010 #507 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvilken vognpose fikk dere med? Nyt julen og julekvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #508 Del Skrevet 24. desember 2010 Simo sin vognpose var inkludert i pakka vi kjøpte. Den virker skikkelig god. Har kjøpt dundyne som skal brukes først. Ser for meg at posen blir litt i varmeste laget på våren/sommeren. Nå er det straks klart for avreise til mine foreldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #509 Del Skrevet 27. desember 2010 Etter noen meget avslappende dager med julefeiring hjemme hos mamma og pappa er vi nå hjemme igjen. Mannen er på jobb og jeg nyter romjulen hjemme. Julaften ble perfekt med nydelig ribbe og tradisjonelt tilbehør. Ble ikke mye rester igjen for de som ønsket å gomle litt kald ribbe førstedag... Vi fikk også masse fine gaver! (selv om jeg har passert de 30 - syns jeg det er like spennende hvert år med julegavene) Jeg fikk to Thomas Sabo smykker. En av engle-dukkene fra mannen og den store bulldoggen fra svigers. Fikk også en del penger (fra besteforeldre og mine foreldre), galaxy kakefat, sparkebukse og body til mini (fra claire.dk), håndklær, vognrangle, konfekt (fra sjefen min, kollega og en av studentene), vinflaske (som skal lagres til sommeren), en krim-roman, og symaskin! Gleder meg til å begynne å sy! Tror ikke jeg kommer til å sy så mye babytøy, men det er kjekt å kunne sy gardiner, sengetøy og sofaputer! Blir nok en liten jakt etter tøffe stoffer etterhvert. I dag har jeg vært på shopping... Måtte se om det var noen av butikkene som hadde startet med romjulssalget. Det var ikke så mye salg ennå - men juleklærne var satt ned på name It - og da kunne jeg ikke motså et sett med vest og body med skjortekrave i str 6-9 mnd. Blir perfekt til jula/vinteren neste år tenkte jeg. Var også innom Ting og kjøpte en lekebil i tre med perfekt håndtak for små barnehender. Fikk også brukt opp en 20% jeg hadde på Polarn O.Pyret. Kommer nok til å ta meg en bytur til i løpet av romjula... Rakk jo ikke alle butikkene i dag;) Mini er forøvrig ivrig og turner rundt i magen min, og jeg har fått godt synlig kul på magen. Må jo nesten litt for 22 uker også ! Fy søren som tiden har rast av gårde i det siste. På en måte håper jeg at tiden fortsetter å gå fort, sånn at det ikke blir så lang ventetid... men samtidig så er det såpass mye vi må fikse før mini kommer at det er greit med litt tid også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. desember 2010 #510 Del Skrevet 27. desember 2010 Herlige dager med andre ord Det må være fantastisk å kjenne den lille romstere rundt hver dag, jeg kan ikke vente til det blir min tur :rødme: Når var det forresten du begynte å kjenne det jevnlig? Jeg er 17+5 i dag i er ikke sikker på om jeg har kjent den lille enda, og magen den er fremdeles like flat selv etter all julematen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. desember 2010 #511 Del Skrevet 27. desember 2010 Gratulerer med 22 uker forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #512 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg mener å ha kjent liv så godt som hver dag siden jeg var i 15-16 uke. Jeg leste inne i en annen gravidetsbok her på KG at foranliggende morkake kan medføre at man kjenner beveglsene først litt lenger ut i svangerskapet. Syns det er litt merkelig da jeg kjente minien min såpass tidlig. Noen ganger treffer han noen nerver og det kan gjøre ganske vondt. Litt spesielt å gå framover når mini sparker som heftigst i nedre deler av livmora... Uansett så kan du glede deg til du begynner å merke at det er liv i magen! Det er en helt spesiell følelse! Kom på jeg har glemt å fortelle at jeg skal på UL igjen den 7.januar i forbindelse med den studien jeg meldte meg på tidligere i høst. De ville ha meg tilbake da verdiene på prøvene mine lå litt over minimumsverdiene for tilbakekalling. Studien går på svangerskapsforgiftning, og jeg har ikke noe imot å bli fulgt opp litt ekstra om jeg har noen verdier som ligger over minimumsgrensen. Bedre med en kontroll for mye, enn ikke noe kontroll i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #513 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) edit: dobbelpostet visst det innlegget... Endret 27. desember 2010 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. desember 2010 #514 Del Skrevet 28. desember 2010 Bare innom og oppdaterer meg.. Jeg kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. desember 2010 #515 Del Skrevet 29. desember 2010 Tenk at du bærer på en liten guttebaby Så moro!!!! Herregud som jeg gleder meg til UL!!!! Og nyyydelig hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 29. desember 2010 #516 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Jeg mener å ha kjent liv så godt som hver dag siden jeg var i 15-16 uke. Jeg leste inne i en annen gravidetsbok her på KG at foranliggende morkake kan medføre at man kjenner beveglsene først litt lenger ut i svangerskapet. Syns det er litt merkelig da jeg kjente minien min såpass tidlig. Noen ganger treffer han noen nerver og det kan gjøre ganske vondt. Litt spesielt å gå framover når mini sparker som heftigst i nedre deler av livmora... Uansett så kan du glede deg til du begynner å merke at det er liv i magen! Det er en helt spesiell følelse! Så tidlig du kjente liv, da! Hvordan kjennes det ut? :rødme: Jeg har ikke merka noenting enda... men jeg har (hadde?) også foranliggende morkake, så det kan jo være grunnen. Tida går jammen fort, ja! Og veldig greit at du får ekstra oppfølging i den studien. Jeg fikk ikke det, siden jeg visstnok ikke er i risikogruppen, men tenker at det ikke hadde vært så dumt å få flere sjekker. Det kan jo ikke skade. Ha en fortsatt fin romjul! Endret 29. desember 2010 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #517 Del Skrevet 29. desember 2010 Så tidlig du kjente liv, da! Hvordan kjennes det ut? :rødme: Jeg har ikke merka noenting enda... men jeg har (hadde?) også foranliggende morkake, så det kan jo være grunnen. Da jeg først merket det kjentes det ut som en liten sommerfugl som slo med vingene. Etterhvert så gikk det over til å bli sterkere og sparkene/slagene traff nervene i livmora godt. Nå har det gått over til å kjennes ut som store luftbobler som sprekker. (omtrent som om man sitter i badekaret og fiser :fniser: ) Veldig koslig å kjenne liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. desember 2010 #518 Del Skrevet 29. desember 2010 Signerer den, det er helt herlig å ha en tumlende baby i magen. Her begynner det å merkes at det blir trangere og trangere om plassen, men likevel.. jeg nyter følelsen av lille M og sparkingen og tumlingen hennes :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 29. desember 2010 #519 Del Skrevet 29. desember 2010 så gøy at du kjenner liv :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #520 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har vært litt produktiv i jula. Med lite aktiviteter og selskapeligheter har det blitt god tid til å svinge strikkepinnene. En omslagsjakke, lue og sokker har det blitt til lillemann! For de av dere som har lyst å se er det bare å ta en titt i bloggen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå