Neytiri Skrevet 23. september 2010 #221 Del Skrevet 23. september 2010 innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 24. september 2010 #222 Del Skrevet 24. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. september 2010 #223 Del Skrevet 24. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 24. september 2010 #224 Del Skrevet 24. september 2010 (jeg har fortsatt trua jeg da.. Men det er best å forberede seg på det verste ) Ha en fin helg Ruccola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. september 2010 #225 Del Skrevet 24. september 2010 Koselig med klemmer damer, men det hjelper nok ikke. Tanta er ankommet Rucculaheimen Så da får vi starte på atter en ny pp og håpe på det beste. Nå skal jeg ta meg noen smertestillende og se om jeg får slukket ilden noen har fyrt opp i magen min, og så skal jeg vaske over gulvene, tørke støv, stryke klær og gjøre klart for besøk. (Aller helst kunne jeg tenke meg å gå på butikken og handle junk - og tilbringe resten av kvelden under teppet i sofakroken og bare syns synd på meg selv. Mannen er i "gutte"bursdag, så bare meg alene hele kvelden. Så siste timene blir vel i sofaen da kanskje. Må bare få unna litt husarbeid først!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. september 2010 #226 Del Skrevet 24. september 2010 Unn deg litt junk og sofatid i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. september 2010 #227 Del Skrevet 24. september 2010 Synes det er få som har fått det til i det siste!? :klø: Betyr det oktoberboom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 24. september 2010 #228 Del Skrevet 24. september 2010 Synes det er få som har fått det til i det siste!? :klø: Betyr det oktoberboom? Ja, det tror jeg nok . Men så tror jeg alltid og da... . Husker det var periode der "alle" fikk det til for noen måneder siden. Hadde vært gøy om det hadde kommet en sånn igjen. Kos deg med gullrekka i kveld og noe godt å spise. Trenger ikke være junk for å være godt heller. Skjønner at du er lei deg. Dette var virkelig merkelig. Med positiv EL-test og altting. Kanskje stripsene ikke er helt på din side? Jeg fikk aldri positiv EL-test med strips, men fikk det med en gang med digitale. Stripsene var virkelig ikke min venn :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. september 2010 #229 Del Skrevet 24. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. september 2010 #230 Del Skrevet 24. september 2010 Unn deg litt junk og sofatid i dag! Skal det snart Synes det er få som har fått det til i det siste!? :klø: Betyr det oktoberboom? Jeg har bursdag om bare noen uker, så en skikkelig EL med tihørende befruktning og festing sier jeg ikke nei takk til som gave fra oven! Ja, det tror jeg nok . Men så tror jeg alltid og da... . Husker det var periode der "alle" fikk det til for noen måneder siden. Hadde vært gøy om det hadde kommet en sånn igjen. Kos deg med gullrekka i kveld og noe godt å spise. Trenger ikke være junk for å være godt heller. Skjønner at du er lei deg. Dette var virkelig merkelig. Med positiv EL-test og altting. Kanskje stripsene ikke er helt på din side? Jeg fikk aldri positiv EL-test med strips, men fikk det med en gang med digitale. Stripsene var virkelig ikke min venn :klemmer: Stripsene har funket skikkelig bra på meg, så er derfor jeg er kjempe i tvil på dette.:klø: Da nermer deg seg sofatid, må få gjort litt mer. mat og KG nå, så får vi se om jeg rekker litt god TV også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 24. september 2010 #231 Del Skrevet 24. september 2010 TR på besøk hos deg også? er lov å kose seg litt ekstra da.. sleng deg på sofaen du, og visst du allerede har gått gjort litt husarbeid kan du jo gjøre det med god samvittighet!! Her står tven på i bakgrunnen mens jeg er på KG. Full avslapping! Ha en finfin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. september 2010 #232 Del Skrevet 24. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. september 2010 #233 Del Skrevet 25. september 2010 Huff, skjønner du er skuffa nå altså Vi satser på oktober, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 25. september 2010 #234 Del Skrevet 25. september 2010 TR på besøk hos deg også? er lov å kose seg litt ekstra da.. sleng deg på sofaen du, og visst du allerede har gått gjort litt husarbeid kan du jo gjøre det med god samvittighet!! Her står tven på i bakgrunnen mens jeg er på KG. Full avslapping! Ha en finfin fredagskveld Ble mest rydding og vasking, men litt sofakos også tilbake! Huff, skjønner du er skuffa nå altså Vi satser på oktober, ikke sant? Ja, oktober er bursdagsmåneden min, så da får vi tro det klaffer for fullt! Hadde vert koselig å kunne gratulere sambo i november på farsdagen da.... *KrysserFingreneOgHåperSåMyeAtDetNestenGjørVondt* Nå skal jeg dra den trette kroppen miin opp i sengen tenker jeg. Sambo er på jobbsamling, så har hatt atter en lørdagskveld uten ham. Men det går greit det - godt å få litt alenetid også I morgen skal jeg treffe søsteren min og barna og vi skal på kafê Det gleder jeg meg til for nå er det lenge siden sist Ellers går det greit her i Ruccolaheimen. Ble veldig skuffet når tanta kom, men hun er i det miste usedvanlig frisk og rød, så jeg velger å ta det som et godt tegn og håper på hun nå etterlater livmoren ren og pen til huleboeren som snart skal bosette seg der! Da gjenstår det bare å ønske god helg til alle, og håpe på alle har like pent vær som meg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 26. september 2010 #235 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) hei!jeg har nå lest i boka di og vil bare gi deg en ser vi har TR på samme tid, så da håper vi på i oktober! lykke til!jeg kommer til og fortsette og snike i boka di kos deg på kafe i dag! Endret 26. september 2010 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. september 2010 #236 Del Skrevet 27. september 2010 Håper du har en fin dag i dag, Ruccola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. september 2010 #237 Del Skrevet 27. september 2010 Innom med en mandags Fortsetter å krysse fingrene for dere og litt i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. september 2010 #238 Del Skrevet 27. september 2010 Satser på en oktoberbølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 27. september 2010 #239 Del Skrevet 27. september 2010 hei!jeg har nå lest i boka di og vil bare gi deg en ser vi har TR på samme tid, så da håper vi på i oktober! lykke til!jeg kommer til og fortsette og snike i boka di kos deg på kafe i dag! Velkommen inn i mitt surrete hode Bare å lese ivei vettu Håper du har en fin dag i dag, Ruccola! Joda, so far so good! Solen skinner og tanta er på vei vekk igjen Innom med en mandags Fortsetter å krysse fingrene for dere og litt i samme slengen tilbake! Ja kryss med du klarer, for denne gangen har jeg planer om å klare det! Satser på en oktoberbølge Jepp, det gjør vi!!! Oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. september 2010 #240 Del Skrevet 27. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå