Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har på følselsen av at du er gravid jeg altså. Har hatt det siden du sa du hadde EL. (Eller husker ikke hva du sa, men har uansett tenkt at nå kommer det til å klaffe).

Jeg hadde positiv EL-test da jeg testa positivt på GT.

Heier på deg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Nå ble jeg glad og spent! :hoppe: :hoppe: Dette virker jo kjempelovende! Nå MÅ du komme inn her og gi oss en oppdatering! *krysse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda, nå skal det godt gjøres å ikke få opp håpet her ja! Dette er spennende, jeg håper så inderlig det klaffer for deg nå altså!

Ja sant!

Så spennende :jepp: Krysser alt som finnes for at det har klaffet...det hadde vært kjempemorro og syns nå dere virkelig fortjener det nå

Og selvfølgelig:

:strix:

Takk!

Ojoj ;) Krysser alt jeg har for at det er en spire som klamrer seg fast inni der!

takk!

Oi, så spennende!!!! Gleder meg masse til du kommer tilbake for å oppdatere, og håper virkelig du har gode nyheter å komme med!! Sender en dose babystøv for sikkerhets skyld!!

takk!

Så utrolig spennende!

Gleder meg til oppdatering senere i kveld!

:popcorn:

Krysser alt jeg har :) DÅrlig gjort å la oss vente til i kveld altså :ler:

Hadde ikke tid til mer, så sånn ble det! :)

Har på følselsen av at du er gravid jeg altså. Har hatt det siden du sa du hadde EL. (Eller husker ikke hva du sa, men har uansett tenkt at nå kommer det til å klaffe).

Jeg hadde positiv EL-test da jeg testa positivt på GT.

Heier på deg :duskedame:

Får håpe du har rett da! :D

Å satan! Se den el-testen da! :hoppe:

*krysser fingrene*

Jo takk du, akkurat det jeg tenkte også!

Testet faktisk negativt tidligere i dag, men det var jo 15 min etter jeg allerede hadde tisset da, så jeg håper jo at det var derfor... Er jo fortsatt lov å håpe med en sånn sterk EL test - er det ikke det da!?

Kan nok med sikkerhet si det bli testing i morgen tidlig!

Skal legge den frem i kveld så ikke jeg glemmer det selv om jeg må veldig i morgen :fnise:

Nei, nå har jeg laget laks med sandefjordsmør og amadinepoteter, så jeg og sambo skal kose oss med i ruskeværet :rødme:

Oppdaterer når jeg vet noe mer! :)

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jammen om jeg skal ha noe EL nå! Er jo på dag 27 jo! :nei:

Her er det andre grunner til positive tester får vi tro :nigo:

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI!! Så spennende :hoppe: Dette høres veldig lovende ut ;)

Etter hva jeg har hørt så slår EL test senere ut ved graviditet enn en gravdidtetstest, så hvis du får pos. EL test så skal du får en veldig positiv graviditetstest i morgen tidlig hvis du er gravid. Og det tipper jeg at du er :lur: Det høres jo veldig rart ut at du plutselig skulle ha EL nå :popcorn: Men litt :sengekos: er aldri feil :ler:

*biternegleravspenningsmiley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herregud, så spennende! :popcorn: :popcorn:

:duskedame:

Gleder meg til oppdatering i morgen tidlig :hoppe:

Kos deg med mannen i kveld :rødme:

Hadde gjort det som Becky foreslo likevel, jeg. Better safe, than sorry. ;)

OI!! Så spennende :hoppe: Dette høres veldig lovende ut ;)

Etter hva jeg har hørt så slår EL test senere ut ved graviditet enn en gravdidtetstest, så hvis du får pos. EL test så skal du får en veldig positiv graviditetstest i morgen tidlig hvis du er gravid. Og det tipper jeg at du er :lur: Det høres jo veldig rart ut at du plutselig skulle ha EL nå :popcorn: Men litt :sengekos: er aldri feil :ler:

*biternegleravspenningsmiley*

Har du testa enda? Test, test, test! (Og helst før jeg må gå på jobb :tunge1:)

:duskedame:

Nagativ.......... :grine:

...og der forsvant alt håpet jag hadde. Så nå venter jeg bare på tanta jeg....

ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!! :sukk:

Og samtidig så lurer jeg jo på om alt er riktig med kroppen min siden jeg fikk positiv EL test i går????

:kjefte:

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nagativ.......... :grine:

...og der forsvant alt håpet jag hadde. Så nå venter jeg bare på tanta jeg....

ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!! :sukk:

Og samtidig så lurer jeg jo på om alt er riktig med kroppen min siden jeg fikk positiv EL test i går????

:kjefte:

Æsj! Så kiipt! Møkka-tester!

Ja, rart med så åpenbart positiv el-test... :sjenert:

:kose:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: :kose: :klemmer:

Kan hende at det er for tidlig. Veldig rart at du skulle få positiv el-test :klø: Du kan jo ta ny el-test også, den vil vel ikke være positiv så lenge hvis du virkelig har el. Men hvis du er gravid vil den jo være positiv hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, så trist :klemmer: Det er ikke noe gøy å bli skuffet.. Men det høres jo rart ut at du skulle få så sterkt utslag på EL testen :klø: Du får teste igjen om etpar dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Så kiipt! Møkka-tester!

Ja, rart med så åpenbart positiv el-test... :sjenert:

:kose:

Ja, skjønner ingentig jeg nå!

:kose: :kose: :klemmer:

Kan hende at det er for tidlig. Veldig rart at du skulle få positiv el-test :klø: Du kan jo ta ny el-test også, den vil vel ikke være positiv så lenge hvis du virkelig har el. Men hvis du er gravid vil den jo være positiv hele tiden :)

Tok en ny EL test i sted. Ikke helt positiv, men ikke langt ifra heller. Men så vet jeg også at jeg har drukket mer i deg enn da jeg tok den i går.

Prøv å få til en runde med :sengekos: da. Sånn i tilfelle :jepp: . Har på føelsen at det ikke er lenge før du blir gravert, om du ikke allerede er det :jepp:

Nei, med en sambo som jobber sent for tiden, og meg selv som sovner før klokken er 23 så er det ikke mye sånt her i gården for tiden :sukk:

Æsj :tristbla: Men det er jo litt tidlig da?

ja, kanskje, men hvorfor positiv EL test da???

Klemme på :klemmer:

:klemmer:

Huff, så trist :klemmer: Det er ikke noe gøy å bli skuffet.. Men det høres jo rart ut at du skulle få så sterkt utslag på EL testen :klø: Du får teste igjen om etpar dager ;)

Får nok bare vente og se, men tipper det er tanta jeg da venter på dessverre :lete:

Nei, nå må jeg få gjort noe, får besøk i morgen og må stelle litt i stand huset etter en litt trøtt uke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...