Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

:idesmil: Så eg må begynna med å legga opp? Takk for tipset. :nigo:

:fnise:

Eg har vore og handla garn til ei hue og ei jakke til pjokken, i tillegg til ei tilsvarande jakke til ei som snart fyller 1 år. Sidan eg liksom ikkje hadde nok garn heime frå før. :kari:

:ler:

Eitt prosjekt om gongen høyrtest fornuftig ut. Men ikkje akkurat så lett gjennomførbart. :gjeiper:

Hva skal du lage?

Et prosjekt om gang = kjeeeedelig :fnise: Her har jeg ikke mindre enn fire forskjellige som ligger i sofaen :)

I går ble jeg "kjent" med pickles, så da forsvant det litt mer penger der også :tunge1: Håper bare jeg får pakken en dag mannen ikke er hjemme for han kan jo ikke se at jeg kjøper noe mer. Dessverre så han hvor mye jeg har liggende hjemme nemlig :skratte:

Så koselig at ho har bestemt heilt sjølv kva ho vil kle seg ut som. Ho høyrest virkelig moden ut for alderen. :rodmer:

Her var det karneval i barnehagen i går. Pjokken skulle vera utkledd som Ole Brumm, eit kostyme han hadde arva frå kusina si. Sjølv om me hadde prøvd på kostymet på forhånd, var det ikkje snakk om, verken på morgonen eller av personalet i barnehagen. Så pjokken var "utkledd" som ein liten gut i Janus-body og Safa-strømpebukse. Lille våghalsen min. :fnise:

Hihi, hørtes ut som pjokken her! Skulle sett ham da vi skulle ha på han Lucia-drakt :hoho: Han gikk i bhg i hvit body og grå bukse den dagen. Vi har nå kjøpt Tigergutt-kostyme til han, så om de skal ha karneval i bhg blir jo det spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d010.gif

:kaffekopp:

:arwen:

Herlig med lørdagskveld :nigo:

Så enig, så enig :Nikke:

Pys, her i huset er ett prosjekt om gangen = ting som blir ferdig :jepp:

Jeg e´kke så rask som deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du lage?

Et prosjekt om gang = kjeeeedelig :fnise: Her har jeg ikke mindre enn fire forskjellige som ligger i sofaen :)

I går ble jeg "kjent" med pickles, så da forsvant det litt mer penger der også :tunge1: Håper bare jeg får pakken en dag mannen ikke er hjemme for han kan jo ikke se at jeg kjøper noe mer. Dessverre så han hvor mye jeg har liggende hjemme nemlig :skratte:

Hihi, hørtes ut som pjokken her! Skulle sett ham da vi skulle ha på han Lucia-drakt :hoho: Han gikk i bhg i hvit body og grå bukse den dagen. Vi har nå kjøpt Tigergutt-kostyme til han, så om de skal ha karneval i bhg blir jo det spennende ;)

Akkurat nå har eg sett igong med pixielue til pjokken. Han har allerede to, men den eine er litt i største (les: slakkaste <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> ) laget, og det er jo greit å ha både ei heime og ei i barnehagen, ikkje sant? *finn på unnskyldningar* :fnise: Deretter blir det to heilårsjakkar frå Nøstebarn. Alt strikka i favoritten Drops babyull, såklart. Berre det mjukaste mjuke for pjokken, må vita. :hjerte: Det er iallfall planen - så kjem det vel plutselig andre prosjekt som snik seg inn foran i køen, kjenner eg meg sjølv rett. :gjeiper:

Pickles er heldigvis ikkje like farlig som Garnstudio, for på sistnevnte side ligg alle oppskriftene gratis tilgjengelig, og då er planleggingslista mi langt lågare. :forvirret: Men i kveld har eg vore inne på Sandnes sine sider på jakt etter noko å strikka til mannen. DET var farlig, for der fann eg så altfor mykje eg hadde lyst på sjølv... Sååå mykje fint i Ung Mix-heftet! :bond:

Poden blir sikkert herlig i Tigergut-kostyme. :rodmer: Om de nå får den på han. :fnise: Neste år vil eg prøva å vera litt kreativ og ordna noko enkelt sjølv - om eg berre orkar.

Så enig, så enig :Nikke:

Pys, her i huset er ett prosjekt om gangen = ting som blir ferdig :jepp:

Jeg e´kke så rask som deg ;)

Eg er heller ikkje på langt nær så rask som Pys. Men eg veddar på at eg er like rask med å planlegga ting, noko som fører til at aaaaltfor mykje hopar seg opp. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har totalt falt for Ravelry der kan man snakke om å ha en utømmelig kilde til inspirasjon. Finner ALLTID noe jeg har lyst til å lage der + at de har en database oversikt over nesten alt garnet som er i verden så om man lurer på strikkefasthet eller noe ang et garn så finner man det der. Elsker bare den siden. I tillegg til å være et oppslagsverk så legger jeg inn alt jeg strikker der, og har på den måten en fin oversikt over hva jeg har laget, hvor mye garn jeg har brukt osv.

Bare et lite tips. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var farlig mykje fint i Ung Mix-heftet frå Sandnesgarn. Det kan bli dyrt om eg bestemmer meg for å prioritera litt strikk til meg sjølv. :bond:

Det verste er at mannen kjem i siste rekke. Han har ytra ønske om ei heimestrikka jakke/kufte, men eg finn berre ikkje noko fint. Er det nokon som har nokon kjekke mønster å anbefala? :popcorn: (Aller helst ikkje pinnestørrelse 3 eller mindre - då blir eg nok ALDRI ferdig. Akkurat som med genseren eg begynte på til han for snart 10 år sidan, og som fremdeles ligg halvferdig langt nedi kista hos mamma. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har totalt falt for Ravelry der kan man snakke om å ha en utømmelig kilde til inspirasjon. Finner ALLTID noe jeg har lyst til å lage der + at de har en database oversikt over nesten alt garnet som er i verden så om man lurer på strikkefasthet eller noe ang et garn så finner man det der. Elsker bare den siden. I tillegg til å være et oppslagsverk så legger jeg inn alt jeg strikker der, og har på den måten en fin oversikt over hva jeg har laget, hvor mye garn jeg har brukt osv.

Bare et lite tips. :sjenert:

Eg har meldt meg inn i Ravelry, men det er så mykje der at eg blir heilt overvelda når eg går inn og endar opp med ingenting. ;) Men kanskje eg skulle tatt meg ein tur igjen? (Eller endå bedre: Senda mannen inn på jakt etter noko han likar. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har meldt meg inn i Ravelry, men det er så mykje der at eg blir heilt overvelda når eg går inn og endar opp med ingenting. ;) Men kanskje eg skulle tatt meg ein tur igjen? (Eller endå bedre: Senda mannen inn på jakt etter noko han likar. :fnise: )

Trenger du lete hjelp så kan du bare sende meg en pm så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Nå er det leggetid i dreia-heimen. Me har blitt kjedelige på våre eldre dagar, så her er det stort sett natta før kl. 23, også i helger. Men mannen ventar oppe. Og eg trur han har planar før me sovnar. Det er jo tross alt helg. :lur:

(Og ein må jo øva før ein skal begynna å prøva igjen. :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Nå er det leggetid i dreia-heimen. Me har blitt kjedelige på våre eldre dagar, så her er det stort sett natta før kl. 23, også i helger. Men mannen ventar oppe. Og eg trur han har planar før me sovnar. Det er jo tross alt helg. :lur:

(Og ein må jo øva før ein skal begynna å prøva igjen. :sjarmor: )

Har dere noen direkte planer allerede eller er det bare en gang i fremtiden???

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kan jo være en mulighet... sier igjen - let på Ravelry. :fnise:

Den fell nok ikkje i smak med det mønsteret. Han er ytterst kresen når det gjeld klær. Men eg trur kanskje han vil lika den sånn ellers, så eg kan jo visa den til han og foreslå ein einsfarga variant, eventuelt med litt striper. :vetikke:

Trenger du lete hjelp så kan du bare sende meg en pm så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg. :lol:

Will do.

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen direkte planer allerede eller er det bare en gang i fremtiden???

Sov godt!

Ingenting heilt konkret. Me tenker litt, men eg veddar på at eg kjem til å ombestemma meg ørten gonger før me faktisk begynner. Vil, vil ikkje, vil, vil ikkje... Me bør vel venta til prestekragane kjem iallfall - eg treng den hjelpa eg kan få for å bestemma meg.

:fnise:

Like så! :klemmer:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søt lue til pjokken..!

Nesten så jeg har lyst å strikke selv. Nesten.

Men selv om jeg prøvde, ville det bare blitt gryteklut, likevel. Jeg har rett og slett ikke evner til noe mer avansert. :sukk:

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

haha, jeg hadde sagt til mannen at han kan jo bare kjøpe seg en ulljakke :ler: Strikker aldri til så store mennesker jeg ;)

Endret av pysepusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne kan jo være en mulighet... sier igjen - let på Ravelry. :fnise:

Den var stilig :jepp:

God søndag i drittværet :klem: , eller det er vel kanskje finere hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt lue til pjokken..!

Nesten så jeg har lyst å strikke selv. Nesten.

Men selv om jeg prøvde, ville det bare blitt gryteklut, likevel. Jeg har rett og slett ikke evner til noe mer avansert. :sukk:

Den er kjempesøt. Og iallfall på pjokken! :rodmer:

Og ikkje er den vanskelig å strikka heller, så du må berre prøva deg på den. :jepp:

haha, jeg hadde sagt til mannen at han kan jo bare kjøpe seg en ulljakke :ler: Strikker aldri til så store mennesker jeg ;)

:fnise: Mannen har jo så lyst på noko som eg har laga. Sjølv om han stadig seier at "ull er tull". Mannfolk! :klaske:

Er jo bare å strikke den uten alt mønsteret - burde jo være grei skuring det.

:jepp:

Den var stilig :jepp:

God søndag i drittværet :klem: , eller det er vel kanskje finere hos dere?

:sno: :sno: :sno: :sno: :sno:

Men eg har skimta :sol: såvidt òg. Sjølvsagt mens eg var inne... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig dag i dag. Pjokken (med god hjelp av mannen) hadde ordna morsdagsgave til meg i dag. Ein førstehjelpspakke frå Unicef. :rodmer: Men eg må innrømma at eg hadde måtta hinta meg fram til den, då. Det spørst om dei hadde komme på det heilt av seg sjølv. ;)

Elles var heile familien ute og kosa oss i nysnøen før me hadde ein fin ettermiddag med leiking, kosing og besøk av svigers. Pjokken og farfaren gav snørrkluten til kvarandre fleire gonger, og det var tydeligvis stor stas. Utrulig kva som fenger dei små. (Og utrulig kor tålmodig farfaren var, for det er begrensa kor tålmodig EG er til å ta imot ein brukt snørrklut til stadigheter iallfall! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å strikke! Skulle gjerne strikket mer til lillegutt enn hva jeg har gjort, men med en svigerinne som er helt rå på å strikke, så gjør heller jeg andre ting :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...